Guest onnellinen

Pitääkö tietää mitä haluaa? Vai voiko antaa vapaat kädet?

4 viestiä aiheessa

Mulla ei ole MITÄÄN hajua siitä, millainen hääkampaus ja meikki mulle sopisi. Normaalisti kuljen tukka auki tai ponnarilla ja naamassa ei ole hitustakaan meikkiä. Minua ei myöskään ole kiinnostanut etukäteen pohtia kovin tarkasti, miltä haluan häissäni näyttää. Mulla on hääviikolla aika hiusten tasaukseen jossa kampaajan kanssa pohditaan joku sopiva kampaus, mutta meikkiin ajattelin mennä ihan ilman mitään suunnittelukäyntiä. Suuttuuko meikkaaja, jos asiakas ei tiedä mitä haluaa? :D Voinko vaan mennä ja sanoa, että tee mulle joku sopiva häämeikki? En siis hae mitään erikoista, vaan ihan tavallisen juhlameikin, ei mitään silmiinpistävää. Ei siis mitään erityistä rock-henkisyyttä, vanhan ajan glamouria, prinsessapinkkiä tai muuta erityistä. Pukunikin on ihan simppeli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä hyvä kampaaja osaa katsoa minkälainen kampaus sopii sinun pukuusi ja kasvoihisi. Samoin meikkaaja. Itse ajattelin antaa kampaajalleni melko vapaat kädet, mutta luotankin häneen kyllä ihan täysin. Mulla on vain yks ehdoton nou nou, joka on liian kireä kampaus, koska mulle tulee helposti päänsärky :) Mä en ite osais ikinä päättää millasen kampauksen ja meikin haluan, siksi vapaat kädet.

Koekampauksessahan (yleensä kuuluu hintaan, kannattaa kysyä) selviää sitten pidätkö kampauksesta. Eikä mun mielestä meikkaaja saa siitä suuttua, jollet tiedä mitä haluut :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä annan kampaajalle/meikkaajalle vapaat kädet. Huomenna tehdään koekampaus :) Koemeikkiä en missään vaiheessa edes harkinnut, kampaajani osaa minut aivan varmasti meikata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse menen usein kampaajalle juuri ajatuksena antaa vapaat kädet. Taitaa olla vain kerran tai kaksi, jolloin olen loppujen lopuksi kuitenkaan uskaltanut täysin vapaita käsiä antaa (silloin antanut vain ohjetta pituudesta), muuten olen yleensä kuitenkin sanonut joillekin ehdotuksille ei. :D Joten uskon, että tulisin saman tekemään myös hääkampauksen/-meikin kanssa, joten en itse uskaltaisi sitä tehdä.

Jokainen kampaaja jolla olen käynyt on kuitenkin ollut täysin kärryillä heti vaikken ole etukäteen mitään sanonutkaan. He osaavat nopeasti lukea asiakkaan mielipiteitä kyselemällä jotain pieniä vihjeitä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään