Stareyegirl

Te jotka olette hääpukunne myyneet..?!

3 posts in this topic

Heips.

En ole vielä 100% varmasti päättänyt, että myisin hääpukuani, mutta olen sitä mietiskellyt, koska en tiedä mitä puvulla tekisin..

Olen etsinyt paljon tietoa hääpukujen muokkauksista, mutta missään ei ole oikein kauheana kokemuksia, hintoja tai kuvia niin en tiedä onko sekään hyvä idea... Enkä tiedä missä tulevaisuudessa pitäisin pukua jossa on nyöriselkä...

Olen pohtinut, että miten te, jotka olette hääpukunne myyneet,

olette hoitaneet puvun sovituksen mahdolliselle uudelle ostajalle tms?

Mietin, että hääpukuliikkeissäkin varjellaan niin kauheana pukua, ei saa olla kengät jalassa, ei likaa lattialla, niin en todellakaan tiedä miten kukaan pukua voisi tulla meille kokeilemaan koska asunnossamme ei ole juuri sellaista tilaa edes mihin puvun kanssa laahuksineen mahtuisi kunnolla olemaan, saatikka että saisi joka paikan niin siistiksi, pölyttömäksi ja karvattomaksi ettei pukuun varmasti yhtään mitään tarttuisi..

ja jos kävisikin hyvä tuuri, että olisi kiinnostuneita ja monet kävisi sovittelemassa, ja siihen alkaisi tarttua pölyä ja kaikkea, mutta kukaan ei ostakaan sitä, niin meneeköhän koko juttu ihan harakooille sitten koska ei ole enää 100% pesulapuhdas ku laahus taas pyörinyt pitkin lattioita...

ja en minä ainakaan osaisi pukua seuraavalle pukea ja nyörittää... että saisi kunnon sovituksen :D ?

Eli miten olette pukunne myyneet? :)

Mua kiinnostaisi tämä asia myös! Olen ajatellut myydä pukuni (se tulee pesusta tänään). Meillä kun on karvaisia nelijalkaisia kotona, niin pelkään että puku on tosi nopeasti kaikenmaailman karvassa, hiekassa ja kurassa... Jäänpä mielenkiinnolla oottamaan! :)

Oma hääpukuni tuli myytyä aika nopeasti ja ihan omassa kodissani ostaja kävi kaasonsa kanssa sovittamassa pukua.

Kannattaa varata ainakin kokovartalopeili ja paljon tilaa kääntyillä sen edessä. Likaista pukua ei osta kukaan, sen voin luvata, eli kannattaa pestä lattiat ja poistaa matot (ainakin sovituksen ajaksi). Meillä toimi tämä yhtälö ja kaupat tuli!