MotherLion

Viirit?

16 viestiä aiheessa

oisko kellään askartelu ohjeita viirien tekoon? sellaisten joita voisi jakaa vieraille kirkon ulkopuolelle, osa vieraista puhaltelis saippuakuplia ja osa huiskuttelis viirejä. :girl_drink1:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö mistään askartelu nettikaupasta niitä askartelu puutikkuja?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan jostain puukaupastakin löytyy edullisesti puutikkuja. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vihjeistä :girl_pinkglassesf: Tyksin askartelusta...tällä neidolla onkin askarteltavaa häihin...onneksi viel aikaa pikkasen yli vuosi :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä liimasin ihan kuumaliimalla noin metrin pituisen nauhan satiininauhasta puukepin päähän ja sitten toiseen päähän pienen helmen. Nauhoja on siis yksi per keppi ja kolmessa eri värissä, meidän teemavärien mukaan. :) Aikaa siinä menee mutta se on helppoa ja tulee kaunista!

Ebaysta sain halvalla satiininauhat mutta kepit ostin jenkeistä kun sattui olemaan lomamatka sinne. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huiskutusviireihin ohje löytyy täältä. Itse käyttäisin puukeppeinä grillivarrastikkuja, joita saa ison määrän pienellä rahalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän askartelu/hääkaupasta löytyis 10mm ja 6mm satiinauhaa pienempi erä kuin sinellistä myyvät aina yhtä satiininauhaa 45m/rulla :D Aion askarrella 30kpl huiskutusviirejä ja lopuille vieraille minulla on varattuna saippuakuplia :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huiskutusviireihin ohje löytyy täältä. Itse käyttäisin puukeppeinä grillivarrastikkuja, joita saa ison määrän pienellä rahalla.

Jos käyttää grillitikkuja niin kannattaa varmaan leikata se terävä kärki pois, ettei se revi vaatteita tms. Itse käytin 4cm leveää nauhaa ja siihen nuo grillitikut oli liian ohuita. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin Sinellistä puukeppejä 60cm pitkiä. :) Löysin jo alennuksesta Decorahousesta 9,5mm organsanauhaa (metsänvihreä) satiinireunalla 22,5m alle 5€ :girl_in_love: Vielä pitää ettiä 4mm tai 6mm satiini nauhoja vaaleanpunaisena ja turkoosina :girl_pinkglassesf: Ja tiimarista viikonloppuna ostan kuumaliima pistoolin, kun tarviin sitä muuhunkin askarteluun

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oih! Nuo huiskutusviirit ovat ihania!! Näitä voisikin alkaa valmistelemaan jo hyvissä ajoin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytää kulkusia puukeppien päähän...olen yrittänyt etsiä mutta ei ainakaan Tiimarissa ole... :girl_sad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisi pitäny ekaks googlettaa hih! :girl_sigh: noh, näkyypä muillekin askarteleville morsmaikuille vinkkiä ett Sinellistä löytyy kulkusia :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huiskutuskepit on meillä harkinnassa, aika helpot ja edulliset tehdä. Talvihäissä saippuakuplat yms tuntuu vähän "oudolta" joten viirit tai huiskutuskepit voisivat sopia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään