Guest kata

Onko kokemuksia JenJen Houselta tilatuista häämekoista?

71 viestiä aiheessa

Voin totta kai laittaa kuvan, jos laitatte jonkun sähköpostiosoitteen. En jaksaisi alkaa luoda mitään kuvapankkia sitä varten :) Eikä tännekään kai voi vaan liittää kuvaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaa: aspire_brighton ät luukku.com :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lähetin teille sähköpostilla kuvan :)

Oletteko muuten huomanneet, että JJS:n sivut ovat muuttuneet aika radikaalisti. Merkittävä osa kauneimpia pukuja on poistunut sieltä. Olisikohan tullut noottia merkkipukujen kopioinnista...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kuvasta Alisa! Puku on kyllä upea eikä häpeä kuvien perusteella "inspiraatiotaan". Minä jopa tykkäsin enemmän tuosta heidän röyhelö-versiostaan, oli jotenkin ilmavamman näköistä. Entä ne pikku"timantit", ovatko miten hyvin kiinni? Ja tosiaan, isosta puvusta saa aina pienemmän, liian pienestä ei..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirjoitin juuri toiseen paikkaan tästä, mutta laitetaan tännekin - ns. hyvä kiertämään :girl_smile:

Hei,

pakko tässä itsekin kirjoittaa, kun ennen omaa tilaustani näitä ja muita JenJen housesta kirjoitettuja arvosteluja hieman skeptisesti lueskelin, ja tuntuu siltä että palvelusta ollaan joko supertyytyväisiä tai supertyytymättömiä, eli jos hyvin käy niin saa huikean hienon design-kopion ja jos ei niin sitten ilmeisesti kaikki on mennyt pieleen (eli hieman tuurista kiinni kuka on ommellut jne).

Mutta mutta, itselleni kävi samoin kuin yllä kirjoittaneille, eli ihan huikaisevan hieno tuuri - puku tehtiin niinikäänn räätälöitynä ja pelkäsin pahinta kun paketti oli saapuessaan yllättävän pieni (kun piti vielä olla huntu ja vannehamekin samassa) mutta ovat siellä ilmeisesti pakkaamisen mestareita kun kaikki tilatutn tuotteet löytyivät laatikosta ja kuten sanottu, puku on täydellinen, istuu kuin hansikas ja niin hienoa käsityötä ja hienoista materiaaleista että alta pois! Miltei purskahdin itkuun liikutuksesta ja onnesta kun tajusin että tässä se nyt on, minun unelmieni hääpuku, ihkaelävänä :girl_in_love: Huh huh. Olin niin varautunut siihen että puku on aivan epäonnistunut tekele, että olin jo mielessäni päättänyt minkä seuraavan "kokeilumekon" tilaan eri nettitilaustoimittajalta : )

Puvussani ei tosiaan ole säästelty kangasta, siinä on noin 6 kerrosta ja todella pitkä laahus, johon on liikkumista helpottamaan tehty rannelenkki, on käsittämätöntä että tällaista käsityötä voi tilata näin edullisesti, olkoonkin että ovat kopioita alkuperäisistä. Olisin tosiaan ollut valmis maksamaan enemmän, jos olisin tiennyt että näin upea puku tulee. Kun ottaa huomioon, että paketti saapui n.kolmessa viikossa tilauksesta, ei voi kuin suositella tätä palvelua.

Hintaa hääpuvulle räätälöinteineen tuli yhteensä noin 170 e! Ei voi kuin ihmetellä (ja tuntea hieman huonoa omaatuntoa siitä miten huonot palkat siellä täytyy olla..!). Mutta kuten sanottu, alun perin lähdin tähän leikkiin oikeastaan kokeilemaan että miten tällaisessa oikein todella käy, ja oli ainoa tapa jolla itse pystyin oman budjettini puitteissa hankkimaan unelmieni hääpuvun. Esittelin puvun eilen äidillenikin, joka on ollut tästä lähinnä huvittunut, kun ei oikein usko näiden nettihääpukujen laatuun, kun hän tuli auttamaan minua että saatiin ensimmäistä kertaa puku kokeiltua siten että kaikki nauhat takaa kiristettiin riittävän tiukalle, itse se ei oikein onnistu : )) Äiti oli aivan myyty, ja totesi että parempaa pukua en löytäisi mistään!

Tämä ylitti kaikki odotukseni, joten vielä kerran lämpimät suositteluni kaikille - nyt vain kun kaikki muut häävalmistelut sujuisivat yhtä hienosti : )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kuolaan JenJeniltä erästä hametta, joka maksaa "vain" 100€, mutta mutta...luettuani kokemuksia niin suomalaisilta kuin ulkomaisilta saiteilta kokemuksista, en taida uskaltaa. Varsinkaan, kun en koe satasen roskin heittämistä, köyhänä ihmisenä, kovinkaan kivana. Eli kokemuksia joita vastaan tuli (ja kuvia), niin osa oli ihan suoraan sanottuna kamalaa kuraa JA JOS sellainen vastaan tulee, kukaan ei vastaa 7 päivän palautusmahdollisuuden aikana viesteihisi (muutama koettanut saada PayPalin kautta rahojaan) ja ainoa ehdotus on alennus puvusta (mutta en löytänyt yhtään kokemusta, että raha olisi palautettu). Ulkomailla kun järjestetään "Thrash your weddingdress" kuvauksia, niin moni morsio on tilannut kopiopuvun JenJeniltä tai vastaavasta, kun ei ole halunut oikeaa pukua tuhota. Ja näissä epäonnistuneista tekeleistä löytyy siis kuvallista dokumenttia.

Itse en siis lähtsi tilaamaan, paitsi JOS ei haittaisi, että mahdollisesti saisin käsiini luokattoman puvun. Siinä tapauksessa tilaisin, sillä todennäköisyys hyvään pukuun on kuitenkin huomattavasti suurempi, kuin lottovoitton (ja tuhlaanhan rahaa siihenkin välillä) ja parhaimmassa tapauksessa saisin säästettyä useta satasia ellen jopa tuhateuroa. Pahimmassa tapauksessa tytär saisi julmetun paljon askartelu ja ompelumateriaalia itselleen, kun tykkää tuunailla ja tehdä.

Ja sen verran, että jos tilaatte niin hyvissä ajoissa ennen häitä, jotta saatte puvun ajoissa ja jos tarvitsee muokata (tätä tapahtunut) tai mahdollisesti hankkia uusi (tätäkin tapahtunut), niin on aikaa näihin. Osalla asiakkaista toimitusaika on muuttunut ja venähtänyt alkuperäisestä. EIKÄ kannata tilata kaikkien pukuja samaan aikaan, paitsi jos on ok, että mahdollisest yksikään puku ei ole kelvollinen käyttöön. Nän kävi yhdelle seurueelle, josta anoastaan morsiustytön puku oli laadukas ja hieno ja sille tuli sitten hintaa n. 700 puntaa....

Mutta olen lukenut myös paljon hyviä palautteita sekä englanniksi, että suomeksi..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisko sulla Terhi laittaa linkkiä puvusta jonka valitsit?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Alisa ja Terhi (ja myös muut jotka ovat tilanneet tuolta), voitteko laittaa minullekin kuvat puvuistanne.

Harkitsen tuolta tilaamista, mutta luonnollisesti olen vähän skeptinen laadun suhteen :unsure:

Kiitos jo etukäteen :girl_smile:

Sähköposti on krista_jk(ät)yahoo.com

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei hyvää ollenkaan <_< Tuote oli väärää kokoa ja laadultaan surkea.

 

Kun laitoin asiasta palautetta englanniksi niin laittoivat piiiiitkän liirum laarum viestin jossa jaarittelivat miten oivallista ja upeaa työtä heillä Jenjen housessa tehdään ja laadunvarmistus on aukoton. Olivat kuitenkin "armollisia" ja sanoivat, että voin lähettää tuotteesta kuvan, jotta TULEVAISUUDESSA vältyttäisiin mahdollisilta virheiltä (antoivat siis olettaa, että minun nykyisessä tuotteessani ei ole mitään vikaa).

 

En jaksanut rueta tappelemaan, joten annoin olla mutta muistan kyllä mainita jokaiselle Jenjen housesta tilaamaan aikovalle, että jos tuote ei olekaan sitä mitä olet tilannut, on turha yrittää karhuta rahojaan takaisin. Eli tuuripelillä mennään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ :angry:  voihan..kökkö! Tuuripeliähän se näyttäisi olevan..

 

Minä vuonna tämä tapahtui?

 

Voisitko kertoa vähän tarkemmin / laittaa kuvia, millaisen puvun tilasit ja mitä sait? Mitä virheitä siinä oli? Oliko se mittatilaustyö vai standardikoko?

 

Saitko valmistusvaiheessa kuvia hyväksyttäväksi? (Ainakin Jasmine's ja Dressily lähettävät "mid-production" kuvia, joista voi kommentoida esim. saumojen suoruutta, pitsiä yms.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^ :angry:  voihan..kökkö! Tuuripeliähän se näyttäisi olevan..

 

Minä vuonna tämä tapahtui?

 

Voisitko kertoa vähän tarkemmin / laittaa kuvia, millaisen puvun tilasit ja mitä sait? Mitä virheitä siinä oli? Oliko se mittatilaustyö vai standardikoko?

 

Saitko valmistusvaiheessa kuvia hyväksyttäväksi? (Ainakin Jasmine's ja Dressily lähettävät "mid-production" kuvia, joista voi kommentoida esim. saumojen suoruutta, pitsiä yms.)

 

Tämä tapahtui tässä kolmisen kuukautta sitten. Kyse oli kylläkin alushameesta eikä suurta taloudellista tappiota tullut mutta kuitenkin :angry: . Tilasin standardikoossa ja sivustolla olevien mittojen mukaan mutta lopputulos olikin sitten ihan muuta. Vyötärö oli liian pieni ja helma aiiivan liian lyhyt (olisi pitänyt olla 100 cm pitkä, sen sijaan 85 cm pitkä). Saumat repsottivat ja alushameen helman reuna oli toiselta puolelta selvästi toista ylempänä.

 

Tästä kaikesta huolimatta olisin voinut jopa pitää sen (koska kuka repsottavia saumoja nyt varsinaisen mekon alta huomaa) mutta oma häämekkoni näytti aivan naurettavalta kun alushame loppui jo puoleen  sääreen <_< Vaikka itse olen alle 160 senttinen.

 

Tämän vuoksi alushame nyt myynnissä/pois haettavissa morsiustytölle/kukkaistytölle täällä hääfoorumilla...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

JJ`s Houselta tuli itselleni mekko. Hyvä laatu, kaunis kuin mikä, mutta liian iso:( Mittatilauksena teetin ja silti liian iso. Täytynee käyttää ompelijalla. Kokoa lukuunottamatta oikein kaunis hääpuku, eikä mielestäni eroa kyllä laadultaan yhtään noista 1000+ € mekoista mitä liikkeissä kävin sovittamassa. Liekö nuo tehdään samassa maassa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
JJ`s Houselta tuli itselleni mekko. Hyvä laatu, kaunis kuin mikä, mutta liian iso:( Mittatilauksena teetin ja silti liian iso. Täytynee käyttää ompelijalla. Kokoa lukuunottamatta oikein kaunis hääpuku, eikä mielestäni eroa kyllä laadultaan yhtään noista 1000+ € mekoista mitä liikkeissä kävin sovittamassa. Liekö nuo tehdään samassa maassa?

Kiva kuulla! :) Voisimmeko nähdä kuvia?

 

Mitenkäs tuo kokoasia, olisiko siinä voinut tulla sinun päässä mittavirhe -otitko esim. mitat itse itseltäsi ja millä vaatetuksella? Vai onko JJ:lla menneet esim. tuumat ja sentit sekaisin....(sellaisestakin kuullut).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuvia ei valitettavasti ole ja pukukaan ei ole täällä kotona vaan vanhemmillani säilytyksessä. Saumat, koristeet, laskokset ym kaikki tehty todella kauniisti. En tiedä mistä johtuu tuo että puku on liian iso. Nyöritys selässä helpottaa ja täytyy olkaimia lyhentää. Virhettä tuli kyllä tuossa kun mittausohjeet oli rintaliivien kanssa. Olisi pitänyt ottaa mitta ilman rintsikoita, koska niitä ei tuon puvun kanssa tarvitse. Isoa on onneksi helpompi pienentää kuin liian pientä suurentaa.

Kangas on hyvälaatuista ja kokonaisuutena voisi luulla kalliiksi puvuksi. Sitä se ei kylläkään ollut :girl_haha:

Rahaa menee häihin muutenkin jo niin paljon, että päätin hieman tinkiä oman mekon hinnasta. Kannatti tilata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ hienoa, että löytyy onnistuneita kokemuksia! :) Voisitko laittaa JJ:n sivun linkin? Joltain firmoilta onnistuu esim. satiinipuvut, mutta ei pitsi, toisten mekoissa koristeet rempsottaa jne., joten olisi kiva tietää, millainen puku onnistui tällä kertaa (kun mainitsit ainakin nuo koristeet).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puvussa on helmi-kristalli-koristeet yläosassa ja laahuksessa. Noista pitsisistä puvuista ei ole kokemusta kun en sellaista halunnutkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei kaikki, minä olen tilannut JJ's house häämekon ja hunnun. Tänään tuli sähköposti että tilaus on lähetetty! Tilaus saapuu varmasti ensi viikolla ja laitan tänne sitten palautetta minkälaiset tuotteet oli. Odotan innolla!!  :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itsekkin olen sieltä katsellut pukua. Mielenkiinnollla kuulisin palautetta ko.firmasta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle on tullut tullista sähköpostia ainakin että tilaukseni on tullut suomeen :)  

Muokattu: , käyttäjä: muslimgirlYas

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ihmettelen suuresti Adminin tekstejä! :girl_cray3:

Minun pukuni tuli nopesti ja se on kaunis. Ompelijalla täytyy kyllä hieman pienentää, mutta koska puku oli halpa niin ei kokonaiskustannukset nouse lähellekään paikallisten hääliikkeiden hintoja!

Myös äitini innostui tilaamaan juhlapuvun tuolta ja hänen pukunsa onnistui täysin eli koko juuri oikea.

En voi valittaa kyllä yhtään kun mietitään millaisella rahalla noin kauniit puvut saimme molemmat.

Lisäksi täytyy mainita, että Kiinassa oli valmistettu myös ne puvut joita morsiusliikkeissä kokeilin. Ihan sama laatu ainoastaan enemmän "välistävetäjiä" jonka vuoksi hinnat yli 1000€.

Mainitsin valmistusmaasta myyjälle ja hän sanoi että he varmistavat ettei pukuja ole ompelemassa lapset. Kuinka moni lapsi osaa ommella hääpuvun???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään