Adelheid`

Hääleffat ja -sarjat

63 viestiä aiheessa

Täällä voitais suositella toisillemme hyviä hää/avioliittoaiheisia leffoja. :) Ei haittaa vaikka olis kuinka siirappista !

Itse voin aloittaa seuraavilla:

- Miksi menin naimisiin? (otettiin vaan Filmtownin hyllystä joku ja osoittautui tosi hyväks ja koskettavaks leffaks ! )

- Fireproof (yks mun suosikkeja ! )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

American Pie: The wedding! :D

Tää on kyllä huippu.. :jere:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Toi on kyllä hauska! :P En tiedä miksi mä oon niin tykästynyt kuka sanoo tahdon (my best friend's wedding) -leffaan.. <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jumping the broom, mun tänhetkinen suosikki!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-Hääheila (The Wedding Date) TÄÄ ON MUN SUOSIKKI, IHAN HUIPPU!

-Kuokkavieraat (Wedding crashers)

-Just Married

-Rakastunut bestman (Made of Honor), täähän tuli just tv:stä. Ihana Patrick Dempsey

Näistä mä tykkään :D

Edit: Mä lasken tänkin ehkä jollain tapaa hääleffoihin, ja tykkään kovasti: Karkausvuosi (Leap year)

Muokattu: , käyttäjä: Layne

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- "Häät mielessä" - pidin itse tosi paljon!

- "Neljät häät ja yhdet hautajaiset"

- "Tahdon naimisiin" (Muriel´s wedding) - omasta mielestä tosi huono leffa, mut hääaiheinen kuitenkin :)

- "Odottamaton ehdotus"

- "27 dresses- hääkuumetta"

- "Kreikkalainen naimakauppa"

- "Mamma Mia" (musikaali)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ai niin , yksi jäi...

- "Tahdon mutta en sittenkään" - sama idea kuin tossa Jennifer Lopezin tähdittämässä "Häät mielessä"-elokuvassa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

The wedding Weekend (jostain ysärin lopulta? mutta musta ainakin tosi hauska ja symppis)

Bride Wars (ihana!)

Father of the Bride (myös ihana)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ikisuosikit hääleffoista on Neljät häät ja yhdet hautajaiset ja The Wedding Singer - Häälaulaja. Hauskaa ja viatonta häähömppää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse suunnittelen reissua videovuokraamoon hakemaan Sinkkuelämää ykkösen ja Twilight nelosen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Love wedding marriage, jossa pääosassa Mandy Moore, tuli justiinsa katsottua summanmutikassa. Kohtalainen muuten, mutta hyvä palauttamaan maan päälle Bridezillas:in jälkeen ;) Mihinkö rakastuin hänessä alunperin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kylällä ei ole enää videovuokraamoa, mikä on kyllä suuri puute! Välillä sitä vain kaipaa kunnon leffailtaa, kun voi raahustaa verkkareissa videovuokraamoon ja valikoida sieltä kasan hääleffoja tai muuta hömppää ja iiiison pussin irtokarkkeja. Varsinkin jos on yksin kotona esim viikonloppuna. Mutta lähimpään videovuokraamoon on 80km. Bläääh.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kylällä ei ole enää videovuokraamoa, mikä on kyllä suuri puute! Välillä sitä vain kaipaa kunnon leffailtaa, kun voi raahustaa verkkareissa videovuokraamoon ja valikoida sieltä kasan hääleffoja tai muuta hömppää ja iiiison pussin irtokarkkeja. Varsinkin jos on yksin kotona esim viikonloppuna. Mutta lähimpään videovuokraamoon on 80km. Bläääh.

Noh kyllähän elokuvia saa muualtakin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät mielessä :) Ei se nyt mikään älyttömän hyvä ollut, mutta hääaiheinen kuitenkiln. Jennifel Lopez on pääosassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menee hieman OT:ksi, mutta: hääaiheiset tv-sarjat!

Justiinsa kattelen Don't tell the bride UK:ta (Häät sulhasen tapaan) ja leikin ajatuksella, että jos tuohon joutuisi! Tosin tippa linssissä noita loppuja katselee..

Muita sarjoja:

Bridezillas, Whose Wedding Is It Anyway?, Platinium Weddings, My Big Fat American Gypsy Wedding (huh huh), Say yes to the dress.

Suomessa: Satuhäät, Meidän häät, Neljät häät, ja ens kesälle ilmeisesti tulossa Kuninkaalliset häät.

Joskus tais olla joku kakkuohjelmakin..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsianten sota on todella tragikoominen! Se on yhtä aikaa aivan kamala elokuva mutta toisaalta jotenkin koskettva. Enemmän ehkä ystävyydestä kertova. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Katottii eilen Wedding Daze. Oli kyllä hauska! :girl_haha:   Pääosassa American Piesta tuttu Jason Biggs ja Isla Fisher.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusin löytöni: Momster of the Bride (nimi varmaan kertoo jo tarpeeksi... )

EDIT: tuo on siis jenkkiSARJA. Tuon lisäksi vielä paria muuta sarjaa: Bridalplasty (morsiamet kisaa kauneusleikkauksista), Big Easy Brides (kaikenmaailman sekopäät menee 24h kappelissa New Orleansissa naimisiin), Tori and Dean Storibook weddings, Shredding for the wedding (parit laihdutuskisassa), Wedding Wars (parit selviytyjä-tyyppisessä kisassa), Brides of Beverly Hills. Ja Say yes to the dress bridesmaids --kyllä ne jenkeissä jaksaakin tehdä hääsarjoja!

 

 

Ja lisätään elokuvalistalle vielä 21 tapaa pilata avioliitto

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuka sanoo tahdon -leffa on mun ykkössuosikki ja se on kyllä sitten siirappinen :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä mun lemppari hääleffa on morsianten sota. Ihan huippu! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

21 tapaa pilata avioliitto oli hauska suomalainen leffa, vaikkakaan ei toki pelkästään hääaiheinen. Tuo elokuva tuli mieleen, kun katselin että Vuoden se kestää on kans tulossa ensi-iltaan huomenna, senkin tahdon nähdä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sarjoista näköjään Neljät häät pyörii taas uusintana Nelosella. Kyllä ei oo kukaan yhtä julma morsiamelle kuin toinen morsian. Villiä menoa! :) Viihteenä kyllä uppoaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on jostain syystä useempiakin hääleffoja tulossa tai jo parhaillaan teattereissa. Viime viikonloppuna käytiin katsomassa Vuoden se kestää, minä tykkäsin mutta muu seurue ei niin paljon. 

 

Kesäkuussa tulee teattereihin Yhdet häät ja kolme anoppia, se on kans nähtävä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään