Millaiset polttarit sulhanen haluaisi?


Tipsis

Recommended Posts

Täällä on poristu aika vähän miesten polttareista, mutta kertokaas millaiset polttarit tuleva miehenne haluaisi / millaiset polttarit sinä itse sulhona haluaisit?

Mielenkiintoista myös se, mitä morsmaikku luulee ja mitä sulho oikeasti haluaa -osuuko nämä yhteen? (Jossain olikin jo kommentoitu, mitä suikille EI sallita polttareissa :D )

Kyselen, koska minusta olisi vaikea uskoa oman poikaystäväni haluavan "tv:stä tuttuja" polttareita, örvellys naisten vaatteissa ja strippibaariin "viimeisen mahdollisuuden perässä". Onko tämmöisiä?

Luulen, että hän itse haluaisi jotain moottoriurheilua, cartingia, rallia yms.

Ajatus lähti tuolta toisesta ketjusta, missä ihmeteltiin, että kun suurin osa morsiamista sanoo, ettei halua nolauspolttareita, vaan hemmottelua ja ystävien kanssa yhdessäoloa, mutta silti kaupungilla näkee seurueita, joissa morsian sekoilee "hauskoissa" vaatteissa.

muoks. perustelut, en siis kirjoita mitään lehtiartikkelia, vaikka haastattelulta kuulostikin :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

Meillä sulho on meinannut, ettei halua polttareita välttämättä ollenkaan. Jos jotain hänelle järjestetään, niin toivoo ihan perus illan/päivänviettoa kaveriporukalla, syömässä käyntiä jne. Paintball, keilaus, carting, minigolf tms. vois sulhon kohdalla toimia myös. :)

Alkoholia sulho ei juurikaan käytä, joten sen/baareilun puuttuminen ei olisi mikään ongelma. Mitään nolaus/örvellysmeininkiä sulho ei ikinä haluaisi. Eikä varmasti haluaisi pukeutua mihinkään hassunhauskaan peruukkiin ja naisten vaatteisiin.

Muokattu: , käyttäjä: Terei
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meillä on sulhanen samoilla linjoilla Terein sulhasen kanssa. Mieheni haluaisi viettää aikaa rennosti kaveriporukalla, ehkä istuvat iltaa esimerkiksi jossain mökillä ja saunovat ja grillaavat. Luulisin että bestman kunnioittaa tätä toivetta eikä järjestä mitään yllätyksiä. Mä olen lupautunut leipomaan porukalle evästä :)

Link to comment
Share on other sites

Sulho ei halua missään nimessä taikka missään tapauksessa polttareita. :ph34r:

Mutta, jos hänelle sellaiset järjestetään kaikesta huolimatta, uskon että se on vahvasti ruokapainotteinen :girl_haha:

Yllättyisin, jos hän baariin lähtisi, kun ei muutenkaan koskaan niissä käy saatika sitten pysty juomaan 1 annosta enenpää terveyssyistä.

Nolaus juttuihin hän ei koskaan suostuisi.

Link to comment
Share on other sites

Terve!

Järjestimme sulhaselle rallikyyditystä, kiekkoammuntaa, armyrataa, rillausta ja saunomista mökillä. Toisena iltana karaokea ja sekoilua baarissa. Tottakai riippuu täysin sulhasen luonteesta. Haistelkaa mitä sulhanen voisi haluta ja toimikaa sen mukaan. Hyviä vinkkejä ja palvelutarjoajia löytyy http://www.parhaatpolttarit.fi.

Link to comment
Share on other sites

Terve!

Järjestimme sulhaselle rallikyyditystä, kiekkoammuntaa, armyrataa, rillausta ja saunomista mökillä. Toisena iltana karaokea ja sekoilua baarissa. Tottakai riippuu täysin sulhasen luonteesta. Haistelkaa mitä sulhanen voisi haluta ja toimikaa sen mukaan. Hyviä vinkkejä ja palvelutarjoajia löytyy http://www.parhaatpolttarit.fi.

Harmi että on vaan tuolla idässä päin. Ei ollenkaan sivuja suunnattu Tre-Pori-Tku linjalle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...