Kasvojen ihon/meikin pysyminen raikkaana


Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Hyvä idea tuo Rizla-paperi, jos oikeasti toimii! :) Stockalta tai Sokokselta olen minäkin ostanut, joskus muinoin kun ostin Bodyshopin papereita ne olivat ainakin silloin omaan makuuni liian paksuja ja puuterisia, haluan nimenomaan sellaisia joilla taputetaan vaan se kiilto pois. Sephoran paperit on parhaita, harmi vaan kun niitä ei taida Suomesta saada.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Hyvä tietää toi puuteripaperi, taidan hakea kaupasta! Tulin juuri koemeikistä, japyöilin kotiin parin kilsan matkan, ja oli vähän liikaa vaatetta päällä. Kaksi kaunista hikivanaa meni ohimoilla, ja tuli heti kauhuajatus mieleen, että mitä jos alan hikoilla samalla tavalla parin viikon päästä häissä? Toki ei ehkä vastaavaa urheilua tule harrastettua, mutta silti. Eli nämä puuteripaperit tulee niin hankintaan! Muutenkin, kun normaalisti en käytä mitään meikkivoidetta tai puuteria, niin tosi helposti tulee itselle kyllä tunkkainen olo meikissä, vaikka se kauniilta näyttäisikin. Hikoilu + meikkikerros on näin tottumattomalle ehostajalle kyllä kauhistus!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meikkaaja laittoi kasvoihin jotain suihkutettavaa meikin kiinnitysainetta. Minun ei edes tarvinnut käyttää puuteripaperia vaikka olin sitä varannut mukaan. Kannattaa kysellä meikkaajalta meikinkiinnitysainetta jos käy meikissä ja kai noita aineita jossain Stockalla on myytävänäkin. Ajattelin kotiin hankkia jonkun aineen niin iltabilemeikin saisi pysymään paremmin. Pitää varmasti harjoitellan meikin kiinnistystä ihan arkimeikillä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...