Jump to content
Naimisiin.info

Minkäikäisiä morsiuslapsia?


Viljaana

Recommended Posts

Mun tytär tulee olemaan mun morsiusneito, hän on silloin 5,5v :) uskoisin että kaikki menee hyvin :) Sulhaspoikana on ehkä poikani joka on silloin 2v <3

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Meille morsiusneidoiksi tulee olemaan 6- ja 9-vuotiaat tytöt. Molemmille hankitaan samanlaiset kauniit mekot. :) Neitojen tehtävänä on jakaa häävieraille saippuakuplat ja ruusunterälehtien ripotteleminen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meille ei tule morsiuslapsia, kun mun sisaruksilla on yhteensä 5 lasta ja miehen veljillä on tällä hetkellä yhteensä 3 muksua.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meille tulee norsiustytöksi yhteinen kummityttömme joka on häiden aikaan reilu 2 vuotias. Sulhaspojiksi pyydämme omia kummipoikiamme jotka ovat häiden aikaan 3,5v. ja melkein 4v.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä oli sulhaspoikana miehen 6v kummipoika ja morsiustyttöinä hänen 5v siskonsa ja miehen siskon 5v tyttö. Tytöt ovat lähes parhaita kavereita, joten ei tarvinnut pelätä että ainakaan toisiaan ujostelisivat. Sulhaspoika seisoi bestmanin kanssa edessä ja morsiustytöt kävelivät minun ja isäni edellä kaasojen kanssa. Kaasoja oli myös kaksi, joten kumpikin nappasi kädestä yhtä morsiustyttöä. Toimi meillä tosi hyvin, kun kaasot "määräsivät tahdin" niin etteivät tytöt jääneet ihmettelemään käytävälle liian pitkäksi aikaa. :D Ja oli varmaan helpompi myös kävellä käytävää ihmisten edessä, kun oli aikuinen siinä vieressä. Oltiin etukäteen sovittu, että sitten kun lapsia alkaa kyllästyttää tai ujostuttaa, niin kipaisevat penkkiin vanhempiensa viereen istumaan, mutta eivät malttaneet vaan kaikki kolme seisoivat tosi hienosti ja nätisti alttarin vieressä edessä koko seremonian ajan, voi että olin ylpeä meidän morsiuslapsosista <3 Muuta tehtävää heillä ei ollut, sulhaspojalla tietysti sormustyynyn pitäminen ja tuominen meille oikeassa kohdassa. Onneksi sormukset oli hyvin solmittu kiinni tyynyyn :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meillä on 7 täyttävä morsiustyttö ja 9-v. sulhaspoika. Ovat sisaruksia ja miehen veljen (=bestman) lapsia. Tehtävänä heillä on jakaa ohjelmalehtiset vieraille kirkon ovella ja kulkea hääparin edellä kirkon käytävää sekä JOS meillä tulee jotain heitettävää (ohraa), niin huolehtivat, ehkäpä äitinsä kanssa, siitä että halukkaat vieraat saavat jotain heitettäväkseen. (En vain välttämättä halua mitään jyviä kampaukseeni tms. niin saa nähdä, joutuvatko vieraat tyytymään taputtamiseen.)

Link to comment
Share on other sites

Meillä on kaksi tyttöämme 3 ja 6v. :)   Poikamme 8v. Ja kummitytöt 8 ja 10v sekä miehen siskontyttö 8v. :D Että ihan hyvin porukkaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 months later...

Olen tässä pari päivää pyöritellyt ajatusta morsiustytöistä. Oma pikkusiskoni häiden aikaan 11v, veljentyttö 9v ja yksi siskontytöistä 10v. Mutta pitää vielä kypsytellä. Lisäksi mietin että 7v kummipojalle olisi kiva myös jokin tehtävä saada. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Itse ajattelin pyytää omaa kummityttöäni. Hän olisi häiden aikaan 2 vuotta ja 2 kk  :wub:  Ensin mietin ettei meillä tule ketään, että eihän meillä ole yhtään sellaisia varteenotettavia lapsia. En taas osannut ajatella että 6viikkoinen kummityttönihän on oletettujen häiden aikaan jo 2 - vuotias.  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Meillä tulee miun serkkutytöt, häiden aikaan 10v. ja 5v. :) 5v neiti on jo todella innoissaan roolistaan ja on jo harjotellut kukkien heittoa :D hokee äidilleen "joko ne häät on jo" :DD

Link to comment
Share on other sites

Tuon takia olen miettinytkin että tohdinko vielä sanoa mitään.. :lol: Raukka odottaa muuten niin intona ja häihin aikaa 8 kk..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...