mebu

Kuopiolaiset osa IV

686 posts in this topic

Pitääkin käydä niitä katsomassa, josko niitä oisi vielä.. Oli siis ihan irtoina? Kiitos Inkkumaa.

Juu irtomyynnissä oli. On niitä ollut siellä varmaan viimeisen 1.5v ajan, välillä on ollut vähemmän mutta sitten tullut lisää, joten jospa olisi. Mä otin sen alkuperäisen kuoren pois ja laitoin elmukelmuun ja sit päällystin mieleiselläni kankaalla/tyllillä ym...

Vinkkejä... Mistä olette häänamit ostanut? Ja millaisia? Emme ole vielä ainakaan oikein löytänyt mieleisiä... Suosituksia!

Meille on ajateltu Brunbergin suukkoja (vanilja)

Porvoon tehtaanmyymälässä hinta 0,25 / kpl.

Sokoksen 3+1 päivillähän niitä olisi taas ollut edullisesti ;)

Me ajateltiin myös hankkia häänameiksi niitä Brunbergin suukkoja mutta niissä tuntuu olevan valitettavasti liian lyhyet päiväykset. Esimerkiksi Sokoksen 3+1 päivien suukkoissa päiväystä oli vain joulukuulle 2007!

mutta keväällä on taas ;) ja jos porvoon suunnassa ajelette niin tehtaanmyymälästä sais vielä edullisemmin :D oisivat sopineet meillekin, ei vaan sitten otettu...

Tuo päiväys on tosissaan lyhyt, joten Porvoosta täytyy laittaa veikka niitä tammikuun lopulla hakemaan.

Ajattelin, että "värssyt" voisi laittaa niihin kiinni hopealla kuminauhalla. Siinä suukossahan on sellainen lovi,jossa kumppari pysyy hyvin paikallaan. "värssyiksi" tarkoitus laittaa viivi & wagner sarjiksia  + teksti kiitos,kun juhlit kanssamme tms...

Toivottavasti tuo viivi & wagner ei ole aivan kulunut idea ?   ::)

KUKKA-ASIAA!!:

Huomio kaikki kuopiolaiset morsiammet jotka ette ole tehneet vielä kukkatilausta häihinne! Omasta kokemuksesta voin suositella erästä floristituttavaani morsiuskimppujen, vieheiden ja muiden kukka-asetelmien tekoon. Jos kiinnostaa, laita yksäriä minulle niin annan lisätietoja!  :D

Juuri pari päivää sitten kävin suunnittelemassa yhdessä floristin kanssa kukat ja asetelmat häihimme :) Mutta voin kyllä lämpimästi suositella Kuopion Kukkatukku Oy:tä, palvelu oli todella hyvää ja ideoita oli vaikka muille jakaa. Itsekin viihdyin yli tunnin suunnittelemassa. Nyt sitten vain odotellaan hinta-arviota ;) Onko kenelläkään kokemuksia Kuopio Klubista? Olisi todella kiva nähdä kuvia miten paikkaa on koristeltu ja somistettu :-X

Hep kaikki jotka Ra-Mi sepillä teetitte sormuksen, kauanko siihen tartteisi varata aikaa? Siis siihen jotta kauanko niillä noin suunnilleen menee sormuksen/sormusten valmistamisessa?

Charlott: Helmikuussa on meillä häät Kuopion Klubilla, joten sen jälkeen on tiedossa kuvia kattauksista ja koristeluista...

Piivi, kyllä se kannattaa laittaa heti kun vaan tiiä minkälaisen haluatte :) joulun aikaan saattaa olla muutenkin ruuhkaa.

Pottu82:

Ilmeisesti olette viettäneet häänne myös Uudistalolla. Meillä tarkoitus mennä siellä ensi heinäkuun 19 naimisiin, ja tahtoisin kuulla paikasta ihan kaiken! Millaisen menun suunnittelitte, ja mitä maksoi? Kuinka koristelitte paikan?

:-X

Hep kaikki jotka Ra-Mi sepillä teetitte sormuksen, kauanko siihen tartteisi varata aikaa? Siis siihen jotta kauanko niillä noin suunnilleen menee sormuksen/sormusten valmistamisessa?

Charlott: Helmikuussa on meillä häät Kuopion Klubilla, joten sen jälkeen on tiedossa kuvia kattauksista ja koristeluista...

Ra-mi sepät on todella suosittu paikka,joten kiirettää pittää jos helmikuuksi sormuksen tarvitsee.

Tosin palvelu siellä on niin erinomaista,että varmasti tekevät myös pikaisella toimitusajalla.

Itse vein sormuksen sinne jo elokuussa ja käyn noutamassa tammikuussa, häät helmikuussa.

Kannattaa käydä kysymässä Ra-Mi sepiltä. Muistaakseni mulle sanoivat aikoinaan, että parissa viikossakin kerkeävät tekemään, jos ei ole ruuhkaa. Mutta suosittelisin, että kannattaa jo lähiaikoina käydä.

Charlott: Missä toi Kuopion kukkatukku on?? Muakin kiinnostaa Klubi koriteltuna. :)

Sannibal81: Kuopion Kukkatukku sijaitsee Neulamäen teollisuusalueella, netistä löytyy tarkempi osoite ja numero.

Te jotka pidätte jatkot Kuopio Klubilla, millaisia istuma/pöytäjärjestystä olette ajatelleet? Meille vieraita tulee 105 henkeä ja olen yrittänyt pyörittää järjestystä vaikka mitenkä päin eikä silti tunnu onnistuvan :-/ Entä oletteko ottaneet kuvia tiloista kun olette käyneet paikkaa katsomassa? :)

^Me ollaan kans mietitty tota Klubia. Vieraita tulee 45-55 henkeä, ja mietityttää onko liian vähän tohon tilaan.

Kuka tarjoskelikaan kaupan niitä Galej'ta??

Oliko pikkujoulussa paljon porukkaa? Olisi kiva tavata muita 08morsioita, mut hankalaa täältä kehä3:n sisuksista käsin. Onko uutta miittiä tulossa milloin, edes kevyt-versiota tyyliin itsenäisyyspäiväviikolla/joulu/uusivuosi?

alma-kaarina kyselööpi...

Meitä oli 10. Itse oon morsio 08. :)

Lyyli: Sitä tilaahan saa muokattua. Eli eihän kaikkia ovia tartte olla auki, jos teillä on pienet häät. Esim. jättää Snellmanin ovet kiinni tai Canthin.

Charlott: Meillä suurin piirtein saman verran populaa tulossa. Mulla OMA versio pöydistä siten (en siis ole vielä puhunut paikan henkilökunnan kanssa järjestelyistä), että saliin+öhmaniin tulisi 2kpl 12-14 hengen pöytää, hääpari ja tarjoilu. Canthiin 4pl 8 hengen pöytiä ja Snellmaniin 6kpl 8 hengen pöytää. Soitin ja kyselin Klubilta noista pöydistä, niin siellä sanottiin, että pöytien järjestely riippuu mihin tarjoilun haluaa. Jotkut haluaa tajoilun Snelmaniin ja osa keskivaiheelle. Suosittelen, että soitat Klubille. :) Tuo vaan on mun alustava suunnitelma asiasta, joka ehkä muuttuu, jos joskus sais aikaseksi käydä siellä paikan päällä....  ;D

Hei Charott ja Lyyli, kannattaa vaikka soittaa ja jos on mahdollista niin käydä ihan paikan päällä katsomassa. Henkilökunta on sen verran asiansa osaavaa porukkaa että varmasti osaavat kertoa pöytäjärjestelyn vaihtoehdoista riippuen minkä verran vieraita on tulossa ja/tai missä haluaa tarjoilun järjestää (riippuen tietysti onko buffet vai pöytiin tarjoilu). Itse kävin reilu viikko sitten Klubilla ja otettiin muutama kuva sieltä sisältä, mutta ehdottomasti paremman kuvan paikasta saa jos siellä käy itse katsomassa.

Olemme käyneet sulhon kanssa kerran  Klubilla ja itsekin otin silloin pari kuvaa(tosin todella huonoja). Tuntuu vain, että pöytäjärjestyksen tekeminen on yksi umpikuja:( Pitäisi kai käydä uudelleen ja ottaa tilasta parempia kuvia ja kysäistä henkilökunnalta jos heiltä löytyisi valmiita istumajärjestys-malleja. Oletteko meinanneet miten paikkaa koristella? Itse olen ajatellut laittaa pöytiin kaitaliinat ja näyttävät asetelmat. Istumajärjestyksen laitan isoon maalaustelineeseen, koska seinille ei oikein saa ripustaa mitään.

Joo, klubille ollaan menossa varmaan ensiviikolla.  :) Mutta musta tuntuu että koivumäen kartano me varataan ehken kuitenkin, on se vaan niiiin ihana paikka  :-X Mutta täytyyhän se klubi silti katsastaa, niin ei jää mietityttämään. Voij voij, ei malttas oottaa vielä 1,5 vuotta...

Heh, meillä kun häät on kiikarissa jo parin kuukauden kuluttua.

Koristelua ei olla vielä sen kummemmin mietitty, luultavasti just kaitaliina ja lisäksi jonkinlainen kukka- tai kynttiläasetelma jokaiseen pöytään. Kunhan saan jotain ideoitua niin voin vaikka muutaman kuvan lisätä...