mebu

Kuopiolaiset osa IV

686 posts in this topic

Happily ever after: kai oot kuullu että maistajaispäivä vaihtuikin?

Joo, kuulin. Vähän ongelmalliseen aikaan. Pitää yrittää saada tuuraja töihin.

Huh, minulla oli polttarit viikko sitten, joten olen ihan kokonaan unohtanut  :ph34r::

Fallow: Onnittelut uudelle avioparille!  :gpari: Toivottavasti häät sujuivat hyvin! Ainakin sää suosi.  :girl_in_love:

^Kiitos onnitteluista! Ja sää tosiaan suosi ja muutenkin häät menivät hyvin. Nyt jo viikko takana avioelämää. ;)

Ruoka oli muuten super hyvää, ukko haki sitä oikein 3 kertaa. :D Meillä ei ollut muita ongelmia häissä kuin että kahvit ja hääkakku tulivat jostain kumman syystä melkein tunnin myöhässä, mutta muuten palvelu pelasi kyllä hyvin.

Oliko sulla rajutkin polttarit? Itselläni oli ne pari viikkoa sitten ja kestivät kokonaista kolme päivää! :D

Ohhoh, sullahan on ollut ihan kunnon polttarit. Me juhlittiin vain yksi päivä kun töissä on vuoden kiireisin aika. Mutta joo, koko seurue oli seuraavana aamuna kuitenkin ihan jumissa ja osa mustelmillakin, joten tästä vinkkelistä kuulostaa nimenomaan rajulle. :girl_drink1:  Mutta todellisuudessa se johtui tankotanssitunnista, joka meille oli järjestetty. Oli muuten kivaa ja ilmeisen tehokasta. Suosittelen!  :girl_in_love:

Hyvä, että hääpäivä meni tuosta kahvittelun myöhästymisestä huolimatta hyvin! (Pieni  :skilletgirl: myöhästymiselle, mutta  :girl_pinkglassesf:  ihanalle päivälle). Mikähän siinäkin kestänyt? Pitäisiköhän varata enemmän aikaa kahvittelulle ihan varmuuden vuoksi. Paljonko teillä oli varattu siihen ruokailun ja kahvin väliin aikaa? Entä itse kahvitteluun? Lähinnä mietin sitä, että bändin kanssa pitää sopia kuitenkin melko tarkka aika.

^Me oltiin yks päivä Kuopiossa mm. vaimokoetta suorittamassa, sitten ensimmäisenä yönä tuli herätys ja lähettiin ajelee. Lopulta käytiin Virossa. :)
En minä tiedä mikä siinä kahvittelussa oli oikein, eikö se nainen ollut kertonut niille sitä aikaa vai mikä. (Se itse, kun oli jossain toisissa häissä samaan aikaan.) Kaaso ainakin selitti jotain jälkeenpäin, että senkin takia oli myöhästynyt, kun olivat oottaneet että myö ensin kakku leikataan. Eli siis ei kahvia yhtäaikaa vaan ensin leikkuu ja sit tuovat kahvit. Outoa.
Meillä oli neljältä ruoka ja kakun piti olla kuudelta, siinä välissä oli vielä joku ohjelma ja olisi voinut siis ottaa toisenkin odotellessa. Ruokaan oli muistaakseni tunti varattu, kahvi sotki koko loppu illan ohjelman, joten en tiedä kauanko siinä sitten meni.

Edited by Fallow

Tietääkö kukaan, että onko luvallista heittää Kuopion tuomiokirkon portailla riisiä?

Nostetaanpa vähän tätä ketjua :) Vieläkö täältä löytyy aktiivisia Kuopiolaisia?

Helliih, meitä on sit ainakin kaksi täällä! :D  Mikäli porukkaa ilmaantuu, niin minua kiinnostaisi järkätä jonkinmoinen miitti.