Eagle

Porin pirut II

74 viestiä aiheessa

Entinen porilainen, nykyinen ulvilainen morsian ilmoittautuu. Häät ovat 23.8.2008 juhlat ovat nuorisoseurantalolla ja meidät vihitään myös täällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipsan kaikille,

Tää ketju onkin ollut aika hiljainen pitkän aikaa.. :huh:

Itseni oon tainnut esitellä jo jossakin vaiheessa, mutta kertaus on opintojen äiti.. eli häät 2.8.08 Ulvilan kirkossa ja juhlat Nakkilan työväentalolla.

Tulin itseasiassa SatuMarianne sulta kysymään, että miten uskalsitte varata nuorisoseurantalon, kun nehän peruu kaikki kesän varaukset, jos saavat sen rahoituksen alkaa tekeen remppaa.. :o Vai onko toi tilanne muuttunut jotenkin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Terve! Porilainen morsmaikku ilmoittautuu :) Häät 8.11.08. Naimisiin mennään Ulvilan kirkossa ja häät pidetään Rantakartanossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällähän on hiljasta! :o

Eikös kukaan muu oo Porista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tulin itseasiassa SatuMarianne sulta kysymään, että miten uskalsitte varata nuorisoseurantalon, kun nehän peruu kaikki kesän varaukset, jos saavat sen rahoituksen alkaa tekeen remppaa.. :o Vai onko toi tilanne muuttunut jotenkin?

Olen ihan unohtanut piipahtaa täällä. Muisti on kuin kanalla, hyvä mutta kovin lyhyt.

Maikku83, tän kesän varaukset on ok. Nuorisotalon remppa alkaa ilmeisesti syksyllä, tai jotain. Yks tuttu yritti varata sitä kesäks -09, ja se ei onnistu koska siellä on sillon remppa käynnissä. Eli ilmeisesti remppa siirty kesälle 09. Olipas tämän selittäminen ihan tuskallisen vaikeeta :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihdoin myös mulle aukesi nämä suojatut sivut.Täällä siis myös yksi Porin piru. Häät 120909.

Muokattu: , käyttäjä: Joannet

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
:lol: Porin piruihin ilmottautuu myös tämä 29.8.09 avioituva poritar!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eekkeri, meillä oli häät Rantakartanossa kesällä-06. Upea juhlapaikka! Ruoka oli todella hyvää! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morseimille vinkki:

Näin Hintakaaressa myynnissä sydämenmuotoisia ilmapalloja.

Pakkauksessa oli 6 kpl ja hinta taisi olla siinä parin euron paikkeilla/ pussi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nykyinen Helsinkiläinen morsian ilmoittautuu Porin piruihin.

Häitä tanssitaan Porissa 26.9.2009 :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusi pirutar ilmoittautuu mukaan pulisemaan. Häät suunnitteilla helmikuussa 2010, päivä tosin vielä vähän hakusessa.

Ihan hirveä hääkuume päällä, ja noin pitkä aika pitäis vielä kärvistellä. :lol: Toinen odottamisen aihe on kihlauksen julkistaminen, kun säästetään tällä hetkellä sormuksiin ja ollaan sovittu jouluaattona sitten kertovamme läheisillemme asiasta. Koko ajan meinaan puhua ohi suuni väärässä seurassa. :rolleyes:

Sulhasella meinaa välillä hermo mennä mun touhottamiseen. Hän kun on sitä mieltä, että kaikke häihin liittyvää tarvitsee miettiä vasta muutamaa kuukautta ennen h-hetkeä. Miehet...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipsis kaikille!

Paljasjalkainen Meri-Porilainen ilmoittautuu joukkoon! ^_^

Meidän häät on 080809, siis vielä on pitkän aikaa odotettavana. Meidän ei onneksi tarvitse miettiä juhlapaikkaa, kun sellainen löytyy omasta takaa. Mä en ole ollenkaan vakuuttunut että Porissa olisi kovin paljoa hyviä paikka vaihtoehtoja (meille ainakaan).

Ja Porin kultasepänliikkeistä ei löydy meidän sormuksia! Pitää tilata netistä (samoin kun puku). Me haluttaisiin titaaniset sormukset, mutta kukaan kultaseppä (ainakaan mun kokemuksen mukaan) ei tiedä mitään titaanista, saati että niillä ois kovin paljoa mallisormuksia (ehkä muutama yhteensä). :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi porilainen lisää ilmottautuu joukkoon. Meillä hääpäivä 21.8.2010. Kirkko ja juhlapaikka on jo varattuina :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi porilainen morsein, tahdotaan 5.9.2009!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täältä myös yksi uusi,hääpäivä 31.7.2010 ja paikka ja kirkko on jo varattuna. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en oo tainnu ilmottautua mukaan piruihin. No, täällä ollaan ja häät 6.6.2009! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mää kans ilmoittaudun pirulaiseksi :) Porilaisii ollaa ja häät o 14.8.2010 <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kais mäkin tänne sit voisin tuppaantua, 10.07.10 Häät <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin voisin tänne tuppaantua, vasta Poriin muuttaneena :girl_smile: Häitä vietetään 17.7.2010.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään