585 viestiä aiheessa

Paahtimossa on kaksi "salia", joihin mahtuu yhteensä syömään ihmisiä n. 100. Meillä vieraita 60 ja mahdumme ruokailemaan toiseen huoneista ja toisessa huoneessa pidetään rukapöytää jne. ja orkesterikin mahtuu hienosti mukaan. Vuokra on sen 5 e/hlö, juomat tietenkin maksaa ravintolahinnan, joka nostaa huimasti hintaa..meillä viinat maksavat n. 1500 e. Itse tuon pitopalvelun paikalle, jolle tietenkin maksan ruoat, tarjoilijat jne, suoraan. Lisäksi hintaan Paahtimossa kuuluu siivous jne. Kannattaa ihmeessä kysyä sieltä tarjous, jos joku on kiinnostunut. Voin kertoa lauantain jälkeen kuinka asiat hoituivat, kun juhlat on pidetty. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, kerro sitten ihmeessä miten kävi!  :)

Onnea matkaan  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meiätki vihitään Porvoossa!  ;D

Itse oon kotoisin Porvoosta, sulhanen Jkl:stä, ja varasin kirkon 1,5v ennen häitä, sillon jo oli ruuhkaa tälle kesälle!

Juhlat pidetään pitokartano Prestbackassa, n. 15km Porvoon ulkopuolella Myrskylässä. Upea rakennus, ihana puutarha mutta istumissysteemi vähän hankala, mutta kyllä se tästä  :D

Ei nähtävästi muita tänä kesänä Porvoossa naimisiin meneviä?  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kaikki Porvoon morsiamet aktiiviseksi!

Piti nostaa tätä taas pikkusen  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, niin. Hän, ken vietti juuri juhliaan paahtimossa -ja muutkin, tietty!  ;D ...antakaahan kuulua itsestänne (ja bileistä  ;) )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällähän me ollaan...

:-XMitä jos keskustelisimme vähäsen esimerkiksi kampaajista ja meikkaajista täällä Porvoossa?

:-XEntä papit, kuka teidät vihkii? Jos ei ole vielä päätetty, niin kenet haluaisitte?

:-XJa oletteko käyneet Eevissä?

:-XMiten muuten olisi omat Porvoon-naikkarit-treffit jossain vaiheessa?

...no niin, kai juttua nyt riittää vähäksi aikaa?  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No, kun täällä nyt näin hiljaista on, niin aloittelenpa itse sitten... Ajattelin käydä sitten hääpäivänä ihan vakiokampaajallani Kevätkummussa, mutta meikistä ei ole mitään tietoa... Onko teillä kokemuksia Nina Lainesta? Onko tässä kaupungissa ylipäätään muita meikkaajia...?  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin...neidistä tuli ROUVA!! Ihanaa elämää näin rouvanakin. Elikkä Paahtimossa juhlat pidetty kaikki onnistui aivan fantastisesti, suosittelen oikein lämpimästi paikkaa. Henkilökunta hoiti työnsä kiitettävästi ja kaikki vaatimukseni täytettiin. Kyselkää ihmeessä jos mieltänne askarruttaa jokin asia, niin kerron mielelläni lisää.

Ehdottomasti paras meikkaaja on Nina Laine!! Minulle hän teki niin upean häämeikin, että sulhanenkin meinasi mennä polvilleen...

Eevin palvelusta: aivan ihana pukujen tekijä, teetin tyttärelleni morsiustytön puvun ja oli uskomattoman nopeaa palvelua ja puku on + 10!! Suosittelen häntä!!

Ja sitten paras Porvoon kukkakauppa on Amadeus!! Sieltä saat upeat kukat ja suunnittelu palvelun myöskin, mutta muistakaa varata ajoissa!!!

Oikein ihanaa kesän jatkoa kaikille tuleville rouville ja muillekkin!!! 8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paljon ONNEA Emiliille!  :D

Mulla on varattuna häämeikki- ja kampaus Cameleoniin, ainakin tähän asti hyvät kokemukset :) perjantaina 30.7 koekampaus - ja meikki, niin sit voin sanoa paremmin minkälaista oli :) Harmittaa vähän etten oo ikinä käynyt Nina Laineella, sukua kun mulle on  ::)

Onhan niitä meikkaajia silleen, että useimmilla kampaamoilla on myös meikkipalvelu :)

Eevillä en oo kyl ikinä käynyt, mutta sulhasen puku tilattiin mittatilaustyönä sieltä ja kuulemma erittäin hyvää palvelua ja mukava nainen :D

Hannah81:lle vastaukseksi  ;D että meidät vihkii, mun pyynnöstä, Lars Schmidt, se on mut kastanut ja on mielestäni paras pappi Porvoossa, luotan siihen kun kallioon :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-X Eevi on hyvä putiikki, ei käy kieltäminen. Ehkä hiukan hintava, kun ei kilpailijaa koko kaupungissa ole, ainakaan semmoista josta suuri yleisö olisi tietoinen  ;D Niin ja omistajan koira on mahdottoman suloinen karvapallo!  :-*

:-X Tästä meikki- ja kampausjutusta minäkin tahdon tietää enemmän, kertokaa ihmeessä kokemuksia.

:-X Papista en niin tiedä, mutta sen verran kuitenkin, että jos meille edes tulee pappi vihkimään, se ei ole Mäki-Punto eikä Tilli  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Schmidt taitaa olla minunkin suosikki... Rippipappi olisi myös ollut hyvä vaihtoehto, mutta hän tekee ihan jotain muuta työtä nykyään, joten se saattaisi mennä liian hankalaksi...?

Ja ajattelin myös tilata kimput Amadeuksesta, vaikka siitä kaupasta minulla ei ole kuin hautajaiskukka-kokemusta. Hinnat eivät ainakaan vaikuttaneet kovin korkeilta.

Eevillä kävin jo vuosi sitten, ja oli todella mukava nainen! En tosin löytänyt itselleni pukua sieltä, mutta aivan varmasti ostan/teetän hunnun Eevillä ja ostan tiaran ja vuokraan alushameen ja...  :D

Tuo meikkaus askarruuttaa kyllä toistaiseksi... Olen muualta kuullut ei-niin-hyvää krittiikkiä Ninasta, vaikka teillä näyttääkin olevan hyviä kokemuksia. Jennynen, kirjoittelethan tänne sitten miten sun koemeikki Cameleonissa meni!

Mitä juhlapaikkoja te muut olette ajatelleet?

Entä valokuvaus?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanaa kun te Porvoon morsiamet heräsitte!  ;D

Hannah81: jos Lassen haluat, kannattaa varata ajoissa. Hän on nyt "puoleläkkeellä", eli suorittaa nykyään vaan harvoin näitä vihkimisiä ym.

Ja kerron tottakai miten meni koekampaus ja -meikki  :D Muilta oon kuullu juttuja että Hiusstudio Mansku ois hyvä, ja kun kyselin sieltä niin myös sopivan hintanen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, hiusvisio Manskulla on se virtuaali hius-studio, voipi tietokoneella kampaajan kanssa katsella millainen kampaus tai tyyli itselle sopii  :D ...ko. paikkaa minäkin ajattelin.

Kiinnostuin Kiialasta hääjuhlapaikkana, kun on pienet ja intiimit tulossa. Ja Vanha Laamannikin kuulosti hyvältä... hmhmm. Tästä tulee vielä hankalaa!  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ymmärsin, että siellä kansliassa ei vielä tiedetä mikä pappi on milloin töissä ja ettei sen takia voi pappia vielä varata. Voinko siis soittaa suoraan Lasselle ja tehdä ihan "oman" varauksen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hannah81 - niin me tehtiin juu, tai no, mun äippä soitti :) se voi itse sit merkata omaan kalenteriinsa että silloin ja silloin toivottu vihkimään. Me varattiin Lasse n. vuosi sitten ja 2vkoa nyt häihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taidanpa ensi viikolla soittaa papille... Kiitos vinkistä, Jennynen! Kaksi viikkoa häihin? Alkaako olla stressiä ja hermostuneisuutta?  ;)

Missä käytte valokuvauksessa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hannah - Kyllähän tässä jo alkaa pikkuhiljaa hermoilee  ;) vaikkakin ihmiset ihmettelee miten oon nii rauhallinen, aatellen että seremoniamestari perui 2vkoa ennen häitä, ja ihana pukuni oli liian pieni (tiedän vasta 3pvää ennen häitä että onko sopiva nyt kun ne ottaa sen auki). Mutta sinnitellään  :D

Meillä on semmonen "epätavallisempi" valokuvaaja, nimittäin dokumentaarinen. Tarkottaa siis sitä että hän on meiän kanssa 12h ja napsii kuvia kaikista tilanteista. Kauheen kallis (!) mutta saapahan niitä kuvia sit 150-200kpl  :) eipähän tarvii miettiä juhlissa että "ottaahan joku nyt niitä kuvia kans?!"  :D

Missäs Hannahilla jhääuhlat?  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee dokumentaarinen valokuvaaja!  :D Kuka teille tulee, ja kuinka kauheen kallis hän on?

Meidän juhlat ovat Vessöön Svenskborgissa.

Miten seremoniamestari voi perua 2 viikkoa ennen häitä? Mikä on teidän häitä tärkeämpää...?  :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on Marcel Hägglund valokuvaajana, muita dokumentaarisia en kyl tiä ees  :D ottaa kivasti 990 €, mutta tuleehan niitä kuviakin paljon.

Seremoniamestari on mun tädin mies ja kun ei kerta menny nää meiän suunnitelmat nii kun hän halusi niin otti ja peru, melko itsekästä touhua! Oma ego nähtävästi tärkeempi, ja että saa päättää kaikesta  :(

Vessöön Svenskborg, hieno paikka kyl :D entäs tuleeko pitopalvelu? :)

Ai niin, ja Vanni, se virtuaali hiusstudio on varmaa aika näppärä ku kampausta suunnittelee!  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin katsoin heti ensimmäisenä Hägglundia, mutta kun hänellä tosiaan oli tuota hintaa...  :( Varmaan todella taitava kuvaaja, ja vaikuttaa oikein mukavaltakin. Saatteko muuten kuvat cd-levylle?

Meille tulee Tuukka Ylönen, vähän halvempi, mutta siihenhän sitten lisätään ne matkakulut Helsingistä.

Meille ei tule pitopalvelua, kun sulhon mies on kokki. Tehdään kaikki ruuat vanhempien ja appivanhempien kanssa, ja saamme käyttää sulhon isän työpaikan keittiötä, joten se helpottaa todella paljon...

Jennynen, kai me saamme nähdä teidänkin kuvan sitten Sunnuntai-Uusimaassa tai jossain?  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hannah81

... kun sulhon mies on kokki.

;D  ;)

Niin, kuvaa vaan lehteen,  pääsee arvailemaan että onkohan tuo taikka ehkä sittenkin tuo pariskunta se, jonka morsiamen kanssa on kuulumisia netissä vaihdettu... (sunnuntai-uusimaassa, taikka Itäväylässä)

Ainiin, mitä hintaa studio Lindell pyytää kuvista? Pony-Foto veloittaa 4 kuvan sarjasta 79 euroa (jos muistan oikein), ja muistikuvani mukaan Lindell on huomattavasti hintavampi...  ???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
kun sulhon mies on kokki.

Täällä me vaa hihitetään Hannah:lle  ;)  ;D

Kyllä niitä kuvia kai tulee...vaikka en oo hirveen innostunu ikinä omista kuvista :) ilmottelen sitten, nii saatte arvailla täällä  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hih... Taidanpa hihitellä itsekin...  ;D No, en mene editoimaan mitään enää, ja huomaattehan että viesti on kirjoitettu siinä puolenyön aikaan, ja olin tosiaan herännyt töihin jo klo 4.30 ja nukkunut vain pienet nokoset päivällä... Ehkä sieltä löytyy muutakin hauskaa...?  :) Tosin näen, että olin saanut sen seuraavalla rivillä oikein... Miten niin sekava??  ;)

Soitin Pony-Fotoon ja sanoivat että studiokuvat maksavat 180 euroa!! Ja jotain 35 kuvaa siitä tulisi. Siis raakakopioita, ja sitten tietysti pitäisi vielä tilata ne kaikki suurennokset ja kiitoskuvat sun muut...  :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...hmmm... Kun oikein mietin, toivon, että täti puhelimessa sanoi väärin tai että minä muistan väärin... Siis että hinta olisi jotain 80 euroa eikä 180 euroa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

180 euroa???  :o

Eikai sentään? Mä kysyin tuota asiaa Näsin S-marketin liikkeestä -eikös se kuulukin Pony-Fotolle, vai..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään