Jump to content
Naimisiin.info

Porvoo


Hanuli

Recommended Posts

Hei!

Näitä minä suosittelen:

:-X Kampaaja: Salon Trice, Karin Grönqvist

:-X Meikkaaja: Meikkitaiteilija Niina Laine

:-X Kukkapalvelu: Amadeus (tai kukkapalvelu Manninen keskustassa tai Näsinmäellä)

:-XHaikon kartano: Me vietetään luultavasti hääyö siellä. "Hieno" ja romanttinen paikka, hyvää palvelua niin hotellin kuin kun kylpylän puolella.  (Ostettiin meidän tuttavapariskunnalle vähän aikaa sitten 30v.-lahjaksi lahjakortin Haikkoosseen; yö hotellissa, hoitoja kauneushoitolassa, ja 3-ruokalaijin illallinen ja he tykkäsivät kovasti. Kaikki oli täydellistä :-X :-X Sanoivat että menevät takaisin heti kun on mahdollisuus siihen!! )

:-X Pappi : siihen en osaan vastata, koska ollaan ruotsinkielisiä, niin meille tulee tietysti ruotsinkielinen pappi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mä oon aatellu tilata kimput ja kukat kukkakauppa romeosta, länsirannalla. Niil oli infoaki hääaiheisista kukista ja jossain lehessäki oli kuvia.

Link to comment
Share on other sites

Me mennään Sipoossa naimisiin (eikös se ole melkein Porvoo? ;D Ei taida olla) ja hääyö vietetään Porvoo-Hyvinkää-Helsinki akselilla. Kun nyt vaan löytyisi joku kiva paikka...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Suosittelen Niina Lainea. Jos tarvitsen juhlameikin käyn siellä ja olen aina ollut tyytyväinen! Hän on myös muutaman kerran tehnyt juhlakampauksen, ja siihenkin olen ollut tyytyväinen. Hän tekee myös häämeikkini ensi kesänä. Käyn kuitenkin mun vakiokampaajalla laittamassa hiukset.

Studio Diivasta ei ole kokemuksia, täytyy myöntää että en ole kuullunutkaan koko paikasta vaikka  olen Porvoolainen... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

camoon mä kärsin kun kukaan kohtalotoveri ei ole online :)

Minkälainen se pikkukirkko on? Olen käynyt siellä kerran joskus tosi pienenä enkä muista siitä mitään. Onkohan sekin jo ihan bookattu.. En viitsinyt tänään edes yrittää päästä läpi kirkkoherranvirastoon. Tuomiokirkon jälkeen vaan kaikki muut vaihtoehdot tuntuvat siltä että olisi ollut Ferrari ja nyt pitää tyytyä Fordiin... sipoot ja askolat ja loviisat on niin kaukana eikä Karijärvi tai kamppula tunnu kyllä yhtään hyvältä..

Link to comment
Share on other sites

Toisaalta minkäs sille voi, toisaalta ärsyttää ihan kauheesti! >:(

Tossa kirkossa on kastettu ja konfirmoitu.

Mielialat vaihtelee vihasta harmitteluun viiden minuutin välein. Häihin on reilut pari viikkoo.

Täytyy varmaan soitella kirkkoherran virastoon huomena ja kysyä mitäs nyt, tuskin sielläkään tiedetään vielä mistään mitään. Valittiin VPK talokin sen takia kun oli niin lähellä kirkkoa. Mitä enemmän aikaa kuluu ja ehtii ajatella asiaa, sitä enemmän v..ttaa!

Varsinkin et kyse oli tuhopoltosta! Mitä tollasen ihmisen päässä oikein liikkuu?!

Puhelin on soinu tänään ku sukulaiset kysyy et tuleeko häitä ollenkaan. Kuhan pappi saadaan ni voidaan mennä naimisiin mis vaan, tärkeintähän on se et meistä tulee mies ja vaimo.

Toi kirkko on vaan kaikista kaunein. Vaikka kuin monta kertaa oon jo kuvitellu häät mielessäni vaan eipä ne nyt ihan kuvitelmien mukaan mee...

Aamulla oli sellanen olo ettei tota voi todeks uskoakaan. Aattelin et se on ihan joku pikku palo vaan, kuvitellen et ehkä siel voi viel vihkii, mut ku kävi paikan päällä huomas et toi palo tulee muistuttaa itestään vielä monta vuotta.

Link to comment
Share on other sites

Siis nekö on vaan ainoat vaihtoehdot?!

Seurakunnan sivuil luki et tietoja annetaan keskiviikkona 31.5. lisää tilaisuuksien järjestämiseen liittyen.

Voiko pikku kirkkoa ajatella vaihtoehdoksi?

Pieni stressin poikanen tässä kohta iskee ku ei tiedä mistään mitään.  :-?

Link to comment
Share on other sites

Eikai, pikkukirkko, Karijärvi ja Gammelbackan seurakuntakeskus on myös sanottu. Varmaan sitä voi mennä missä kappelissa tai paikassa tahansa jos niissä vain sattuu olemaan vapaita aikoja ja miten papit repeävät eri suuntiin, en tiedä että miten papeilla on yleensä tilaisuuksia päivän mittaan.. Toivottavasti huomenna tai keskiviikkona viimeistään ollaan fiksumpia.

Link to comment
Share on other sites

Minkähänlainen stressi on niillä joiden piti mennä tänä viikonloppuna siel naimisiin?

Täytyy varmaan ottaa huomena selvää. Toivottavasti kaikki sujuis mahdollisimman yksinkertasesti, ettei tartte rupee riitelee mistään vihkipaikoista tai -ajoista...

Link to comment
Share on other sites

Mie soitin kirkkoherran virastoon ja sieltä sanottiin, että tänään ja huomenna on palaveri. He soittavat jokaiselle vihkiparille ja jos nyt ymmärsin oikein, ehdottavat pikku kirkkoa vihkipaikaksi.

Link to comment
Share on other sites

Heips tytskät :)

Minäkin soittelin tänään sinnepäin ja tosiaan heillä on tänään ja huomenna kokous ja saadaan sitten nähdä... Yksi tuttu pari varasi Pernajan kirkon :) Minä taas mietin Pellingin kappelia :) Jospa saisi silloin aikaisempaa ajankohtaa :D Mutta kyllä se pikkukirkkokin kelpaa!!! Ja se on todella kaunis sekin ja valoisa!!! Siellähän tulee paljon tunnelmallisempi olo kaikilla ja vieraat tulevat lähemmäksi hääparia ja stämingen on todellakin paljon voimakkaampi :) Vihkimistä siellä kokeneena.. Tuttu meni siellä naimisiin :) Minä vaan haluaisin aikaistaa meidän häät joten haluaisin mennä Pellinkiin :)

Link to comment
Share on other sites

Pikkukirkko on sekin hieno ja tunnelmallinen! Kuulimme keväällä kirkoista tiedustellessamme suurimman osan pareista valitsevan vihkikirkoksi kuitenkin tuomiokirkon, joten pikkukirkossa luulisi olevan vapaita aikoja ihan hyvin. Mutta ei se silti taida olla ihan sama asia :(

Link to comment
Share on other sites

Minulle soittivat tänään ja meillä on nyt sama aika mutta eri kirkko :D

Pikkukirkossa oli vapaata :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hyvä että kaikilla on asiat järjestyny.

Meidän häät oli pikkukirkossa ja ei missään vaihees tullu yhtään sellasta tunnetta et harmittais jotenki. Siinä vaiheessa ei voi olla kun onnellinen! Siinähän ollaan suurimmaks osaks kuitenki selkä seurakuntaan päin, ni ei oo niin väliä kuin lähellä on. Sukulaisetki varmaan kuuli paremmin kun piipitin "tahdon" ja näkee paremmin sormuksen laiton, ku ovat lähempänä eikä oo niitä tuomiokirkon pylväitä siinä.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos! ;D

Mäkään en oo koskaan käyny sisällä sielä, mut ympäristö on todella kaunis! Oltais varmaan otettu se, mut ei ollu tarpeeks tilaa. Se on mitotettu 60:lle henkilölle. Ootko käyny niiden kotisivuilla? Siel on kuvia ja näyttää kyl hyvältä. Kerran ku tultiin jokikatuu pitkin kotiin, näin et sieltä just tuli hääpari vieraineen, oisko reilu kuukaus sitte, et ainakin sitä on käytetty häätarkotuksiin. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...