Espoo


Nonet

Recommended Posts

Koko ikänäsä käytännössä Espoossa asuneena ( mitä nyt joitain pikkukoukkauksia satama- ja lentokenttäkaupunkeihin  ;)) piti käydä kurkkaamassa tännekin...

Meidät vihitään Espoon maistraatissa (kun sulhaseni ei kuulu kirkkoon), mutta juhliminen ja avioliiton siunaus tapahtuu Helsingin puolella Lauttasaaressa.

Onnea kaikille kotikirkossani (Espoon tuomiokirkko) naimisiin meneville ja muillekin espoolaisille morsiamille !  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Itse ehkä käyn meikissä/laitattamassa hiukset Kirstin meikkileikissä, Matinkylän ostarilla. Käyn muutenkin siellä kampaajalla, niin on tuttu paikka. Hintoja en ole kysellyt, mutta luulis ettei ole hirmu kallista

Minä käyn samassa paikassa ;) Kukat otan samaiselta ostarilta ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

sanniina:

Meiät vihitään jo klo.12 Kiire aamu tulossa...

Saimme melkeimpä koko kesän viimeisen ajan sillä olimme ilmeisesti aikasta myöhään liikkeellä kun aloimme suunnitella häitämme viime joulun jälkeen.

Mua alkaa kyllä jo ihan sikana jännätä!!!!! Tällä viikolla ei oo tullu paljoo nukuttuu...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Samoin meillä suunnitteilla Leppävaaran kirkko maaliskuulle 2006.

Milloinhan tosiaan alkavat ottaa varauksia vastaan?  ???  Olenkin jo useampaan kertaan soitellut sinne ja aina on sanottu, että ehkäpä joskus elo-syyskuussa, kun saavat varauskirjan. Täytyy vaan jäädä odottelemaan...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...