Guest Nallekarhu

Tampere

318 viestiä aiheessa

tampereella astelen minäkin avioon 5.8.06 eli ihan kohta  :o

kirkkona on keskustorin vanha kirkko ja juhlapaikkana pursiseura, jossa saapi tanssia vielä vaikka sunnuntainakin, jos siltä tuntuu  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tampereella kirkossa siunaaminen tarkemmin sanottuna messukylän uudessa kirkossa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tamperelaisia olemme mekin, tosin sulhanen on kotoisin vähän Tampereen ulkopuolelta. Vihki- tai juhlapaikasta ei vielä ole tarkempaa tietoa, mutta Tampere on erittäin vahva vaihtoehto. Jos häitä ei tanssita täällä, niin ainakin jossain lähistöllä :) Itse haaveilen Finlaysonin kirkosta ja juhlapaikan suhteen on niin paljon toiveita, ettei sellaista ole vielä löytynytkään ;). Kirkko taitaa jäädä haaveiluksi, sillä se on kuulemma ensi kesänä remontissa...

Muoks.

Näillä näkymin (ja nyt jo lähes varmasti) vihkiminen Viinikan kirkossa ja juhlat Nokialla Kerholassa. Aivan ihania paikkoja molemmat! Päivänä siis 7.7.2007, joka ei meille oikein sopisi. Koska muita päiviä ei oikein ole enää tarjolla täytyy vain laittaa se sopimaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös minä myös. Meidät vihitään 11.8.07 Messukylän uudessa kirkossa. Jatkot on kyllä Tampereen ulkopuolella, mutta molemmat ollaan ehdottoman tamperelaisia :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Milizza: Tiedätkö millainen tuo messukylän uusi kirkko on? Itse siis en ole ihan alkuperäinen tamperelainen (muutin v. -04) ja enkä tiedä millainen tuo on, valitsen sen koska kuulun messukylän srk:n..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin Tampereelta. Häitä vietetään 10.2.2007. Vihkiminen Messukylän uudessa kirkossa ja juhliminen henkilöstöravintola Frenckelissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan kylläkin Espoosta  ;)

Mutta alkuperäisenä tamperelaisena haluan siellä astella vihille, joten 30.6.2007 Vanhassa Kirkossa

SHIRLEY: Missäs teidät vihitään tai juhlitte?? Huomasin että meillä on sama päivä ja vissiin sitten sama kaupunkikin  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilmoittaudunpa täälläkin :) Eli yksi Tampesteri-morsian lisää, meidät vihitään Treen maistraatissa pe 17.11. EDIT: Juhlimme sitten seuraavana päivänä eli la 18.11. Pirkanmiesten pirtillä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tampereella, tarkemmin sanottuna Aitolahden vanhassa kirkossa 21.7.2007 meidät vihitään ja sieltä sitten jatkamme juhlia Taulaniemessä Kämmenniemessä  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidätkin vihitään Tampereella, Messukylän uudessa kirkossa. Juhlat tosin pidetään Kangasalan puolella vähäisten vapaiden tilojen takia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me sanomme Tahdon toisillemme Viinikan kirkossa 070707. Kirkosta jatketaan Haikan lavalle Pirkkalaan juhlimaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me menemme 27.7.2007 naimisiin (toivottavasti) Arboreettumin ruusutarhassa, vain perheen kesken ja 28.7 juhlimme häitämme ehkä ylöjärvellä kaikkien tuttaviemme kesken.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Milizza: Tiedätkö millainen tuo messukylän uusi kirkko on? Itse siis en ole ihan alkuperäinen tamperelainen (muutin v. -04) ja enkä tiedä millainen tuo on, valitsen sen koska kuulun messukylän srk:n..

Tuo Messukylän kirkko on todella kaunis, täällä on siitä enemmän juttua: http://www.tampereenseurakunnat.fi/kirkot/messukyla Sieltä sivuilta kun klikkaa kohtaa kirkon panoraama, pääsee kirkkoon virtuaalikäynnille :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Harmi vain etten päässyt katsomaan kirkkoa sisältä virtuaalisesti, mutta kiva kuulla että on kaunis :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä vihkiminen 26.5.07 keskustorin vanhassa kirkossa, ja hääjuhla hatanpään kartanolla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko joku jo käynyt Morsiusgallerian outletissä? Huomasin niitten nettisivuilta, että ne on avannut semmosen :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Milizza: Tiedätkö millainen tuo messukylän uusi kirkko on? Itse siis en ole ihan alkuperäinen tamperelainen (muutin v. -04) ja enkä tiedä millainen tuo on, valitsen sen koska kuulun messukylän srk:n..

anteeksi tämä myöhäinen vastaus!!

Messukylän kirkko on mielestäni kaunis ja aika "peruskirkko". Me valitsimme messukylän, koska minä olen päässyt siellä ripille ja suurimman osan elämästäni olen kuulunut messukylän seurakuntaan ja kaikki muistot mitkä liittyy minulla surakuntaa tai kirkkoon ovat messukylästä. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

messukylän vanha kirkko varattu 18.8.07. Olen asustellut Tampereella vasta muutaman vuoden mutta ihastuin kirkkoon niin paljon että ei ollut enää muita vaihtoehtoja ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Katos kun löyty Tampereenkin omat sivut ;D

Eli 25.8.07 Messukylän vanha kirkko ja tämä tyttö astelee alttarille :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

26.toukokuuta 2007 Tampereella Keskustorin Vanhassa kirkossa <3.

Alunperin oli Aleksanterin kirkko varattuna, mutta se meneekin remonttiin :(

Mutta onneksi saimme vielä vaihdettua kakkosvaihtoehtoomme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

04.08.2007 kirkon kellot soi  :-X Tampereen vanhassa kirkossa.

Täällä siis myös tampereen morsian :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin astelemme alttarille 15.9.2007 Keskustorin vanhassa kirkossa. Ja juhlia vietämme Bravo plazassa :-XAlkuperäinen kirkko toiveemme oli finlaysonin kirkko, mutta kun se on remontissa..Kaunishan tuo vanha kirkkokin on sisältä!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ei mennä Tampereella naimisiin, mutta koska tamperelaisia kuitenkin ollaan, niin enköhän minäkin voi tähän ketjuun ilmoittautua! Juhlat siis 18.8.2007 Ylöjärvellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään