Jump to content
Naimisiin.info

Hämeenlinna + lähikunnat


Rölli

Recommended Posts

Tännehän on tullut uusia morsiammia! Tervetuloa joukkoon ;D

ntisinivalkoinen, mulla on elokuussa häät ja tilasin kampaajan ja meikin (tehdään samassa paikassa) toukokuussa. Itse käyn Profil Duossa ja vaikka hääkampausta ei ole vielä tehtykään, niin voin jo nyt suositella paikkaa muillekin ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kiitos Sandi ehdotuksestasi. Millaista kampausta itse suunnittelet häihisi? Millaisia ehdotuksia on muilla? Haluasin sellaisen mahdollisimman perinteisen/vanhanaikaisen ehkä nutturan ja sitten kukkia hiuksiini. Myös kukkaseppele on käynyt mielessäni. Tuntuu, että monet liikkeet tekevät vaan jotain ihmemoderneja kampauksia ja kamalia meikkauksia. Tahdon olla mahdollisimman luonnollisen näköinen.

Link to comment
Share on other sites

Ei varmaan minkäänlaista miittiä ole koskaan ollut.  :)

Oma kampaus varmaankin tehdään PS Hiusstudiossa.. Miehen BM:n (?) avovaimo on siellä töissä ja on muutenkin luottokampaajani.. Harmi vaan kun ei uskalla varauksia tehdä kun kirkkoa pääsee varailemaan vasta marras-tammikuu -akselilla.  :-/

Link to comment
Share on other sites

ai, ajattelin kyllä varata kampaajan jo nyt, vaikka kirkkoa varaamme myös tuolloin marraskuu-tammikuuaksellilla. Kuitenkin tiedän päivän olipa kirkko, mikä tahansa. Ei osata päättä mikä olisi kivoin kirkko meistä, mutta onneksi on aikaa vielä pohtia ja käydä kirkkoihin tutustumassa.

Link to comment
Share on other sites

ntisinivalkoinen, mulla on vielä vähän hakusessa tuo kampaus. Toisaalta haluaisin pitää hiukset auki, mutta toisaalta taas jonkinlainen nutturakin olisi kiva. Mulla on koekampaus tämän kuun lopussa, joten siihen mennessä pitäisi saada tuo kampaus päätettyä.

Uskon kyllä, että saat haluamasi kampauksen. Viet kuvia mukanasi kampaajalle ja kerrot toiveistasi, niin kyllä kampaaja osaa (ainakin pitäisi osata) tehdä haluamasi kampauksen. Mulla on jo nyt tulostettuna kuvia kivoista kampauksista ja meikeistä, mitkä otan sitten mukaan koekampaukseen ja -meikkiin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

moro, täälläkin mennään naimisiin Hämeessä. Janakkalan Pyhän Laurin kirkossa syyskuussa ja juhlat rantalahden leirikeskuksessa :) Viralliset kuvat otetaan Raatikuvassa ja ulkona mikäli sadetta ei pitele.. Kirkkoon tulee kuvamaan Marjaana Saarenpää, joka on myös Hämeestä ;)

Link to comment
Share on other sites

Reilu viikko häihin, kävin jo parisen viikkoa sitten kampaajalla jossa mietittiin kampausta. Ensi viikolla menen väriin ja koe meikkiin. Menen Salon artè Ninalle jossa tehdään sekä meikki että kampaus.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meillä on häät Turengissa. Tänään saatiin aika Janakkalan Pyhän Laurin kirkosta.

Taasen siis suunnitelmat hieman eteenpäin. Nyt on kirkko, juhlapaikka, pitopalvelu sekä morsiuspuku valmiina. Varsin hyvällä mallilla siis, aikaa kuitenkin vielä puoli vuotta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

me myös. Hämeenlinnassa juhlitaan 7.2.2009 vihkimisen olisi tarkoitus tapahtua vanajankirkossa ja juhlat näillänäkymin olisi sitten Vanajanlinnassa.

Link to comment
Share on other sites

Asustelemme tällä hetkellä Nurmijärvellä ja häät pidetään näillä näkymin Hämeenlinnassa 14.2.2009. Olemme ennen asuneet Hämeenlinnassa, joten siksi ajattelimme pitää häät siellä. Suunnitelmissa olisi vihkiminen Vanajan kirkossa ja juhlat Hämeen linnan Kruununleipomossa ja kenties vielä jatkot Aulangon ulkoilumajan saunalla kaveriporukalla.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Hih, täältä löytyi tälläinenkin paikka. Emme asu hämeenlinnassa, mutta olemme suunnitelleet sinne häitä tai lähikuntiin, koska se on hyvin "keskellä". Emme ole vielä varanneet mitään, ja nyt haluaisin vinkkejä... Pidämme pienet ja mahdollisimman halvat häät. Kuitenkin mukavat juhlat ja morsiamen kuulemma täytyy olla mahdollisimman kaunis. Toiveissa olisi meikki ja kampaus ammattilaiselta. Eli mikä olisi mukava ja edullinen paikka n. 50hlö häihin. Siis mikään kartano ei tarviste olla, mutta mielellään pöydät ja penkit kaikille. Mitä pitopalvelua suosittelette? Ja sitten se meikki. hyvä, kestävä ja edullinen.... Osako kukaan auttaa. Kiitos etukäteen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Juhlapaikkaan en osaa oikein sanoa mitään, meillä on A-oikeuksin varustetussa ravintolassa juhlat joten ei pitopalvelua tule kun ruoat tulee sieltä.

Meikin tekee kosmetologini, viitisen kymppiä maksaa. Ei ehkä ihan sieltä halvimmasta päästä, katsotaan sitten millainen tulee. ;)

Link to comment
Share on other sites

^^ Tuunkin tänne vastaamaan sulle, kun en ollut aiemmin huomannutkaan että täälläkin kyselit :)

Idänpään torppa on ihan kiva paikka, mutta kannattaa sitten varata se ajoissa! Mä yritin helmikuun alussa varata sitä syksyksi ja ensin sainkin sen meille, mutta olivatkin vahingossa laittaneet kaksi varausta samalle päivälle. Ensimmäinen vapaa lauantai olisi löytynyt marraskuussa. En nyt sitten tiedä, mitä pidät vielä edullisena, mutta tuo meidän juhlapaikka maksaa vuorokaudeksi 300 euroa ja on tosi kaunis paikka. Kuvia on mun päikyssä. Sitä ainakin voin suositella!

Rengon pitopalvelu tulee meille, suunnilleen samoissa hinnoissa on Parolan Rosolli. Ja Pito-Piikoja täällä on paljon kehuttu, mutta se oli noista kolmesta kallein ja sieltä sain huonointa ja hitainta palvelua...

Mun meikki ja kampaus tehdään samassa paikassa, kampaamo on nimeltään Marimikko. Tulee maksamaan yhteensä 50 euroa :huh: Eli todella edullinen! On mun vakikampaaja, eli uskon kyllä että kampauksesta tulee hyvä, mutta meikannut se ei mua ikinä ole eli vähän jännittää mitä siitä tulee... Mutta uskoisin, että ihan hyvä!

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vastauksista. Hyvä saada taas vähän aktiivisuutta tännekin. Pitäisi tulla katsomaan vielä nuo paikat sinne Hämeenlinnaan. Aikaa kai vielä on, kun päivä ei ole niin tarkka. Suunnitelmissa olisi kuitenki toukokuu -09.

Rengon pitopalveluun laitoin muuten eilen vielä sähköpostia perään. Vastasivat heti tänään, että lähettävät tarjouksen kyllä joskus, mutta ei pidä kiirettä koska aikaa vielä on. Enkä edes halunnut kuin suuntaa antavan ja vähän faktatietoa heidän toiminta tavoistaan. Kirjoitin vielä haluavamme nyt tarjouksia mahdollisimman monesta paikasta ja sitten teemme päätökset, koska tämä vaikuttaa myös paikan vuokraamiseen. No, ehkä sieltä tulee tarjous, tai sitten he eivät tarvitse enää uusia asiakkaita :(

Onko kellään muuten tietoa Idänpään torpan tarjoavasta pitopalvelusta? Hinta on edullinen, mutta onko laatu mikä?

KooKoo Toi sun meikki/kampaus on kyllä tosi edullinen. Taitaapi tulla hiukan "vakiasiakkaan etua" Sieltä voisi kyllä silti meikkiä kysäistä. Ainakin jos saan kehuja sulta...

Link to comment
Share on other sites

^ Jos sen Idänpään torpan haluatte, niin suosittelen melkein varaamaan jo nyt... Niiden kautta tulevasta pitopalvelusta mulla ei ole mitään tietoa.

En mä usko, että tohon mun meikkiin ja kampaukseen tulee hirveesti mitään alennusta. Siellä on ihan normaalistikin tosi halvat hinnat (jopa vähän epäilyttävän halvat) mutta se nainen onkin aina töissä. Eli hääkampaus siellä on puolipitkiin hiuksiin alkaen 35 euroa ja meikin kanssa tosiaan sitten 50 euroa. Mutta mä kerron kyllä sitten, miten meikki onnistui :)

Link to comment
Share on other sites

No se on kyllä halpa. Haluaisin kyllä vakikampaajani tekevän kampaukseni, jos suostuu. Meikkiä voisi kysyä tuolta.

Hitsi että pitäis nyt vaan saada aikaa ja hurauttaa sinne torpalle. Ei viittis ihan summassa varatakaan. Vielä n. kuukausi sitten oli tyhjää koko toukokuu... toivotaan että on vielä hetken :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Meilläkin on häät kesällä 09 suunnitteilla Hämeenlinnan seutuvilla.

Nyt vaan sitten tarvisi miettiä tuota pitopalvelua, mitä olen täältä lueskellut, niin taidan harkita parolan rosollia ja rengon pitopalvelua. Muistan myös jostain lukeneeni nylanderin herkusta joka taisi olla parolassa tms, onkohan kellään kokemuksia siitä....Onkohan hauholla jotakin pitopalvelua?

Kuinka aikasin pitopalvelua pitäisi varata kun heinäkuussa 09 sitä tarvittaisiin :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Meilläkin on häät kesällä 09 suunnitteilla Hämeenlinnan seutuvilla.

Nyt vaan sitten tarvisi miettiä tuota pitopalvelua, mitä olen täältä lueskellut, niin taidan harkita parolan rosollia ja rengon pitopalvelua. Muistan myös jostain lukeneeni nylanderin herkusta joka taisi olla parolassa tms, onkohan kellään kokemuksia siitä....Onkohan hauholla jotakin pitopalvelua?

Kuinka aikasin pitopalvelua pitäisi varata kun heinäkuussa 09 sitä tarvittaisiin :rolleyes:

Mä laitoin tarjouspyynnön tonne Nylanderin Ruokaan ja Herkkuun eikä ne ikinä vastanneet mulle mitään...jäi vähän huono kuva... Me varattiin Rengon pitopalvelu maaliskuun alussa ja meillä on häät lokakuussa, mutta kesää ajatellen kannattaa varmaan olla jo aiemminkin liikkeellä, kun häitä ja muita juhlia on kuitenkin enemmän.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onkos täällä muita HML-Vanajan srk:n jäseniä, joilla juhlat tänä kesänä?

Ei ole mitään kuulunut vielä papista (ei sen puoleen kanttoristakan, kanttori tosin tulee Hattulasta kun siellä vihitäänkin, pappi taas tulee HML:n puolelta) ja alkaa mietityttämään että pitäisköhän tässä jo kohta ruveta soittelemaan perään..?

Inhottava tilanne meillä, kirkko kun varattiin niin kukaan ei sanallakaan sanonut, että pappi pitäisi ottaa omasta srk:sta ja melko myöhään siitä tuli meille saakka tieto, soitin saman tien HML:n puolelle asiasta ja varaus otettiin ylös..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...