NellaNita

Joensuun seutu

479 viestiä aiheessa

Terppa Ruisku.. Millos olet tulossa meidän naikkaritapaamiseen. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös. Ilmoitan myös samalla ahkeran "naikkaroijan" herra Antsan... (ei siis tietokoneile vaan tapailee...)  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensin mä ajattelin, että mitä mä tähän ketjuun tuppautumaan, koska mähän vain asun Joensuussa, mutta sitten muistin, että joo... kyllähän me täällä naimisiinkin mentiin. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No en minäkään varsinaisesti JOENSUUSTA ole, mutta sen verran läheltä, että en viitsi Liperin takia uutta ketjua avata...  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
No en minäkään varsinaisesti JOENSUUSTA ole, mutta sen verran läheltä, että en viitsi Liperin takia uutta ketjua avata...  ::)

No tuo otsikko on vähän epämääräinen, mutta mä ajattelin että  Joensuun seutu pitää sisällään myös lähikunnat.. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joensuusta olen miekin, vasta äskettäin löysin tämän foorumin mistä syystä ei ole aiemmin kuulunut mitään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jaahas, pitääpä käydä katsomassa mitä teillä oikein on suunnitteilla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippahei,

olipas kiva nähdä teitä Nella, wee ja Evelina! Ei nuo minua ja Eveä elävältä syöneet, eli hyvin voipi muutkin uskaltautua paikalle seuraavalla kerralla :)

Niin, ja kaikille Joensuun seudun naikkareille tässä linkkivinkki josta oli tyttöjen kanssa puhetta (laitan tämän tänne nyt heti ettei unohdu)

Kuopion messut Oy / Joensuun häämessut eli näyttäisi siltä, että Joensuuhun olisi tulossa häämessut maaliskuun alussa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hauskaa sunnuntaipäivää kaikille Joensuun seudun naikkareille! Skannasin uusimmasta Karjalan Heilistä tämmöisen:

ostoksilla.gif

;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulunen tähän pinoon... Vaikka en virallisesti enää asu Joensuussa mutta häitä olen tulossa viettämään sinne kotikonnuilleni kesäkuussa :) Tervehdys vaan kaikille! Ehkä sekaan vielä mahtuu?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kuulunen tähän pinoon... Vaikka en virallisesti enää asu Joensuussa mutta häitä olen tulossa viettämään sinne kotikonnuilleni kesäkuussa :) Tervehdys vaan kaikille! Ehkä sekaan vielä mahtuu?

Sekaan mahtuu aina. Käytkö useinkin Joensuussa päin? Siis että jos olet tänne tulossa, niin ilmoittele ajoissa et voidaan sit pitää naikkaritapaamisen sillon kun olet täällä.. Siis jos sua kiinnostaa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yleensä käyn siellä melko harvoin, ehkä joka toinen tai -kolmas kuukausi. Viimeksi olin jouluna ja seuraavan kerran olen tulossa näillä näkymin ensi viikonloppuna, täytyy käydä tsekkaamassa se meidän varaama juhlatila ja ehkä myös kokeilemassa paikallisen pukuvuokraamon tarjontaa. Veljen vanhojenpäiväkin osuu sopivasti samaan saumaan perjantaiksi.

Saas nähdä miten hankalaksi tällainen häiden järjestely "etänä" muodostuu eli pitääkö ruveta käymään paikan päällä useamminkin...

Ilman muuta olisi mukava osallistua naikkaritapaamiseen siellä sitten jos/kun osun sinne päin samaan aikaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Veljen vanhojenpäiväkin osuu sopivasti samaan saumaan perjantaiksi.

...ja sit voit tulla meidän kirkkoonkin vakoilemaan, kun sattuu ystäväpäiväksi tuo vihkiminen...  ;D  Tedhääs naikkaritapaaminen!  8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
;D  Tedhääs naikkaritapaaminen!  8)

No mikä ettei, sopisko sulle vaikka lauantai-iltapäivänä siinä alkuillasta, sanotaan esim. viiden aikaan?  ;D Saatanpa pyörähtääkin lauantaina päivällä kirkon liepeillä vakoilemassa, näkyykö morsianta liikkeellä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä, minä, minä! Sorry, löysin tämän vasta...ettekait te vielä ole kaikki naimisiin ehtineet? Uhan vaan sen takia, että ehdin urakalla hössöttäää... ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä ilmoittautuu yksi joensuulainen lisää. Tai Joensuun lähistöltä kotoisin, tällä hetkellä asun/opiselen Joensuussa. Vihkiminen kyllä tapahtuu Liperin kirkossa...  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

täällä kans yksi ilmoittautuu lisää, olen kotoisi Joensuun SEUDULTA. Mutta töitten perässä on pitänyt lähtee poikkeen mutta kesällä häitä juhlitaan kotipaikkakunnalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

;D Hei huomasin myös palstan vasta nyt! Täällä ex-joensuulainen!!

8) minä olen syntynyt ja opiskellut Joensuussa mutta maailman mahti ja työt kutsuivat mukaansa!  :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Välillä  se on kovakin  :'( ikävä kotiseudulleni, mutta se on ihanaa kun voi tulla pitämään nämä vihkiytymisrituaalit siellä Karjalan kauniissa maisemmissa. Siitä olen todella ylpeä että minulla on mahdollisuus tulla "kotiin"   8) viettämään perinteiset maalaishäät eikä tätä pääkaupunki seudun rahastusilmiötä mitä häistä tehdään! :-[

Paikat ja ruuat yms aivan törkeän hintaisia! :-/ Saan paljon ennemmän  ja ½ halvemmalla. Voidaan siis bilettää kunnolla ::)

JA PAIKKAHAN ON MITÄ UPEIN KOLI!! :-X :-X :-X

Vieraita tulossa n. 150 + - ;D

Hei nyt kun täällä on ammattilaisiakin niin osaisitteko neuvoa mistä kannattaisi kysellä telttoja/isoa telttaa vuokralle(sade varaus!) tai jos tarvitsee astioita vuokrata.Kun olen ollut jo poissa jonkin aikaa niin on hieman unohduksissa palvelut. Niin ja suosituksia kampaamoista ja hääkimppujen valmistajista!!! ;)

Please kiire olisi jo varailla!! :) :)

BY: SNADI

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukkakauppa Leinikistä olen kuullut pelkkää hyvää! Anteeksi jos menee mainostukseksi, mutta meidän työpaikan kukat tulee aina sieltä ja kuulemma Leinikissä on yksi suomen parhaista sitojista. Ja tämä paikkahan on keskustan Alkon vastapäätä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ai kauhee, enks mie ookaan itteeni tänne vielä ilmottanu ?  ::) ;D

hei, jag är petra och olen melkein joensuulainen (=hetki sitten sieltä pois muuttanut) .. mutta koti on edelleen joensuussa  :-X vantaalla vain asutaan nyt olosuhteiden pakosta. ja häät myös joensuussa ..

moikkis kaikille!  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tunnustan!!  :-X

joensuussa tämä neitonen vaikuttaa...  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään