Jump to content
Naimisiin.info

Kemi


Koo

Recommended Posts

En muista tosta Koivurannasta et mitä siellä oli, mut näin lonkalta heitettynä muistelisin ettei siellä oo pitopalvelua..Meillä ei ole orkesteria erikseen, suvusta löytyy ihan omastakin takaa...Ajokseen kulkuyhteydet...Jaa-a...Autolla pääsee ja taksikin tuo, mut meneehän sinne varmaan joku bussikin joskus kai ehkä mut ei kyllä välttämättä mitenkään muuten pääse ku omalla autolla...

Onko Elmerin kampauksista tullu hienoja? Minkätyylisiä siellä tulee? siis et tekeeks ne tyyliin vaan hienoja tiukkia nutturoita vai minkälaisia?Ku monella kampaamollahan on tietynlaiset prototyypit mitä aina tehään ja muokataan, suunnilleen näin...En tosta Annesta tiiä yhtään mitään, en oo ikinä ees tajunnu et Kemissä on semmonen. Mut se vaikutti niin mukavalta se Anne puhelimessa et meen kyllä käymään siellä heti kun vaan Kemiin taasen tuun...

tämmöstä tällä kertaa:)

Koivuranta on nyt sitten varattu, mukavasti joustivat hinnassakin vaikka ajankohtana onkin juhannus:) 350E koko jussi joten halvalla lähtee. Onneksi suvusta löytyi pitopalvelukin, joten alkaa perusasiat olemaan reilassa:) Henkilökuntaa on tosin vaikea löytää kohtuuhinnalla, kyseessähän on jussiaattoElmerissa kyllä saa tosi hyvännäköisiä kampauksia ei todellakaan rutinoituneita nutturoita, vaan henkilön kanssa kartoitetaan tilanne. Lyhyisiin hiuksiin saa pidennykset, mikäli haluaa nutturan yms....

;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Anne Ruikalla on vain kosmetologin palveluja...se oli jonkin aikaa sitten samoissa tiloissa elmeri-kampaamon kanssa, mut kampaamo muutti pois!  

Tietääkö joku sanoa kampausten ja meikkausten hintoja...oletteko vertailleet? Kuinka paljon ennen hääpäivää varasitte meikin ja kampaajan?

mun mielestä kampaus pyörii elmerissä siinä 40-50€, kosmetologijutuista en tiiä, vertailu kannattaa aina. ;D

Link to comment
Share on other sites

HAHAAAAA ;D ;D Jippii, löysin kanssasisaria!!! :-[ oon laittanu tonne muualle vaikka mitä viestejä ja kyselly ja huhuillu Kemiläisiä ja nyt vasta löysin tän kemi foorumin :D! Mulla olisikin teille paljon kysyttävää ja koetan sitten itsekkin vastailla jos jollakin on sellaisia kysymyksiä joihin vastauksen tiedän.

Olemme sulhoni kanssa sopineet sanovamme tahdon kesällä 2007, mutta päivämäärää emme vielä tiedä. Sulhon suvulla on kaunis sukutila, jonka navetan aiomme kunnostaa (lattia pitää tehdä uusiksi) tansseja varten ja pihalle ajattelimme pystyttää pari telttaa ja vuokrata myös pöytiö ja tuoleja. Mistä siis Kemistä tällaisia saisi edullisesti? Joku mainitsi jonkun kaupungin tilapalvelun, mutta mistä sinne yhteystiedot?

Tuo remontti on tietenkin kallis ja jos teltoille, pöydille ja tuoleille tulee jo kovasti hintaa, olisi kait järkevämpää vuokrata joku tila. Itse olen kysynyt tarjousta Vähämaasta, siitä oli juttua Lounais-Lapissa (to 13.10)

Ruuat olimme ajatelleet tehdä muuten itse, mutta joku olisi palkattava tekemään lohisoppa n. 100-120:lle hengelle ja tietysti kakku myös. Astiatkin pitäisi vuokrata. Mistä voisi kysyä?

En halua että sulhanen näkee minua ennen vihkimistä, joten ajattelin, että jos saisi kuvaajan kirkkoon, niin että hän ottaisi kuvat meistä sanomassa "tahdon", kuvaisi meidät kirkon portailla vieraiden kanssa, riisin heitot ja sitten meistä kahdesta muutamia miljöökuvia kahdestaan. studiokuvaus ei ehkä tule kysymykseen, koska emme kummatkaan sulhasen kanssa osaa olla luonnollisen näköisiä kuvissa ja emme halua että vieraat joutuvat odottamaan kun olemme kuvattavana. Mitä mieltä olette ja tiedättekö ketään kuvaajia Kemistä joita voisi kysyä. entäs hinta kokemuksia? ???

Onnea jo kaikille rouvan tittelin saaneille, teiltä oloisi kiva kuulla kokemuksia Kemistä. Onko joku mennyt pieleen...?

Paljon onnea matkaan vielä innokkaille odottajille...kyllä se päivä vielä koittaa ja ei saa "ressata liikaa" :-X :-X :-*

Link to comment
Share on other sites

HAHAAAAA ;D ;D Jippii, löysin kanssasisaria!!! :-[ oon laittanu tonne muualle vaikka mitä viestejä ja kyselly ja huhuillu Kemiläisiä ja nyt vasta löysin tän kemi foorumin :D! Mulla olisikin teille paljon kysyttävää ja koetan sitten itsekkin vastailla jos jollakin on sellaisia kysymyksiä joihin vastauksen tiedän.

Olemme sulhoni kanssa sopineet sanovamme tahdon kesällä 2007, mutta päivämäärää emme vielä tiedä. Sulhon suvulla on kaunis sukutila, jonka navetan aiomme kunnostaa (lattia pitää tehdä uusiksi) tansseja varten ja pihalle ajattelimme pystyttää pari telttaa ja vuokrata myös pöytiö ja tuoleja. Mistä siis Kemistä tällaisia saisi edullisesti? Joku mainitsi jonkun kaupungin tilapalvelun, mutta mistä sinne yhteystiedot?

Tuo remontti on tietenkin kallis ja jos teltoille, pöydille ja tuoleille tulee jo kovasti hintaa, olisi kait järkevämpää vuokrata joku tila. Itse olen kysynyt tarjousta Vähämaasta, siitä oli juttua Lounais-Lapissa (to 13.10)

Ruuat olimme ajatelleet tehdä muuten itse, mutta joku olisi palkattava tekemään lohisoppa n. 100-120:lle hengelle ja tietysti kakku myös. Astiatkin pitäisi vuokrata. Mistä voisi kysyä?

En halua että sulhanen näkee minua ennen vihkimistä, joten ajattelin, että jos saisi kuvaajan kirkkoon, niin että hän ottaisi kuvat meistä sanomassa "tahdon", kuvaisi meidät kirkon portailla vieraiden kanssa, riisin heitot ja sitten meistä kahdesta muutamia miljöökuvia kahdestaan. studiokuvaus ei ehkä tule kysymykseen, koska emme kummatkaan sulhasen kanssa osaa olla luonnollisen näköisiä kuvissa ja emme halua että vieraat joutuvat odottamaan kun olemme kuvattavana. Mitä mieltä olette ja tiedättekö ketään kuvaajia Kemistä joita voisi kysyä. entäs hinta kokemuksia? ???

Onnea jo kaikille rouvan tittelin saaneille, teiltä oloisi kiva kuulla kokemuksia Kemistä. Onko joku mennyt pieleen...?

Paljon onnea matkaan vielä innokkaille odottajille...kyllä se päivä vielä koittaa ja ei saa "ressata liikaa" :-X :-X :-*

moe!

vastailinkin sulle privalla tosta koivurannasta. toi kaupungin tilapalvelu sijaitsee samalla pihalla kuin huvikumpu, taitaa olla nimeltäntä järjestöjen palvelukeskus tai ainakin jotain sinne päin. sieltä löytyy ihan kaikkea kattilasta telttoihin yms. kannattaa käydä tsekkaamassa (sauvosaaren sairaalaa vastapäätä), puhelinluettelosta pitäisi löytyä numero sinne.

sit tosta vähämaasta, on ihan mukava paikka, se on niinku leirintäkeskus, jossa on about 5 mökkiä ja isompi sali. maksaa varmaan aikas paljon.....mut kantsii kysyä. auttaa ainakin sellaisessa tilanteessa, jos pitää majoittaa vieraita.

kokkeja löytyy varmaankin ympäri kemiä, kannattaa ensin kartoittaa suku ja sitten kysellä lisää. esimerkiksi kokit saattavat tedä lisäkeikkaa kesäviikonloppuisin, joten varmasti jostain löytyy. meillä on ollut hankaluuksi just ton ajankohdan takia saada henkilökuntaa.

kuvaajasta en osaa kyllä sanoa mitään, meilläkin luultavasti tulee kaveri kuvaamaan. on vielä aika pahasti auki.

mutta tällaista tällä kertaa

tirlis

Link to comment
Share on other sites

Kiitos Tirlis tiedoista, kerkesin jo kysellä sulta lisää tuolta privasta,  ::) innoissani kun olin, mutta vastauksia tulikin jo täällä. Ajattelin itsekkin tuota huvikumpua, isä on joskus vuokrannut sieltä puolijoukkue tellttoja halvalla. Toivotaan teille mahtavia ilmoja jussiksi! :-X

Link to comment
Share on other sites

Ompa mukavaa, että joku tietää missä mikäkin on kemissä...tuntuu että täällä kemin lähettyvillä ei kukaan mene naimisiin! menettekö kemin kirkossa naimisiin veijari ja terlis? Meillä on varattu Simon kirkko, mutta valokuvat, meikki ja kampaus on pakko hoitaa Kemissä! Hääjuhlaa ois tarkoitus viettää Simon wanhassa pappilassa...siellä on ihana merimaisema! Missä olette meikkiä ajatelleet? Itse ajattelin kysäistä face to facesta, koska olen kuullut, että sen pitäjä on maskeeraaja...jos vaikka ei punastelut näkyis niin kamalasti!

Link to comment
Share on other sites

Hei Teisku, mennään kait Keminmaan kirkossa, mutta kunhan juhlapaikka selviää, niin sitten kirkon varaus. :D Vai on teillä wanhassa pappilassa! Onko kesäaikaan, minä vuonna ja paljon makso? ;D Meillä vietetään häitä vasta 2007 ja olen kyllä harkinnu sitä pappilaakin. Paljonkohan sinne mahtuu vieraita? Siinä on kyllä ihana merimaisema ja ihana terassi. Katetut tanssilavat ja kaikki. Oltiin siellä polttariporukalla viime kesänä ja todella kuuma vaikka oli jo elokuu. Meinattiin palaa, joten ota aurinkorasvaa mukaan vieraitakin varten.

Meikkauksen olin ajatellut teettää Kemin Kosmetiikassa Lintusen Tiialla. Monet ovat kyllä suositelleet Anne Ruikkaa. Haluaisin aika luonnollisen meikin ja mahdollisimman vähän meikkivoidetta, ettei valu sitten päivän aikana kohti leukaa. Varsinkin helteellä sen vaara on kova.

Onnea sulle paljon :-X :-X :-X

Link to comment
Share on other sites

Hei veijari! Mekin suunniteltiin Keminmaan kirkkoa, mutta päädyttiin sitten tänhetkisen kotiseurakunnan kirkkoon.  15.7.2006...vuokra on muistaakseni 180 euroa ja sinne mahtuu 120-140 vierasta. Me päädyttiin pappilaan, koska pääsee vähemmällä stressaamisella. Ei tarvitse järjestää pöytiä, eikä laittaa ruokaa...paljon sressaavana ihmisenä saisin varmasti hermoromahduksen ennen kuin saisin homman hanskaan.

Onnea myös sinulle!!!

Link to comment
Share on other sites

Heippa teisku!  :o On kyllä halpa, heti soitin sinne wanhaan pappilaan kun luin ton viestisi, ei ollu se pitopalvelukaan mikään mahdoton. Ainoa mikä mulla siinä tökkii on se juomatarjoilu. Meillä kyllä molempien suvut suuttuu, jos joutuvat itse maksamaan juomansa. Tietty boolit voi ostaa, mutta tulee kyllä aika kalliiksi. Etuna tietty on tossa ettei tarvi järjestää oikeastaan mitään itse. Henkilökuntakin on paikalla. Toivotaan teille mahtavia ilmoja sitten 8)

Link to comment
Share on other sites

karihaaran K-marketista 2€ lohikeitto/ hlö Superhalpaa ja kuulosti olevan halpaa vaikka tilais kaikki ruuat sieltä! Piru kun en osaa noita kuvia laittaa. Ymmärsin omasta mielestäni kyllä ohjeet...mutta ei..masentaa

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

kemiläinen olen mutta hääpaikka on kemijärvellä. jos jollain kemiläisellä on myytävänä hääjuttuja niin mie olisin halukas ainakin vilkaisemaan ja mahollisesti ostamaan. yksityisviestiä vain tulemaan  :)

niin ja olis mukava vaikka treffata teitä kemiläisiä morsiamia. olen itse tänne muuttanu vasta heinäkuussa ja olis kiva saada kavereita täältäpäin :)

Link to comment
Share on other sites

Hei juni :). Nimimerkkisi onkin minulle tuttu muilta palstoilta... itse olen niissä kylläkin liikkunut eri nimimerkeillä. Mutta itse asiaan eli itse asustan Torniossa tällä hetkellä, mutta käyn todella paljon Kemissä. Häitä vietettiin heinäkuussa, joten minulta löytyisi ainakin puku ja mahdollisesti jotain muutakin krääsää. Itsekin sain aika paljon lainaan tavaraa, joten kaikkea ei kuitenkaan löydy ;D. Jos kiinnostaa niin pistä vaikka yksäriä tai mailaa: sannie82(a)suomi24.fi

Link to comment
Share on other sites

häitä me tanssitaan 29.7.2006.  :-X

olis kiva vaikka tavata tai jotain.. :) menempä tästä kirjottelemaan sannielle sähköpostia ;)

Link to comment
Share on other sites

Moikka Kemimorsiot!

Veijarille tiedoks, että ainakin Ahosen Mika tekee kuvauksia kirkossa, käy katsomassa kotisivut http://www.ma-kuva.com/

En käy täällä foorumilla enää kovin monesti, mutta laittakaa privaa niin huomaan kysymykset helpoiten. Meillä oli hääjuhla Koivurannassa 2003 ja vihkiminen Keminmaan kirkossa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onkos Kemissä paikkaa josta saisi ostaa Joe Blascoa? Mistä muuten ostatte koristeita yms. häihinne? Minä olen ostellut vähän sieltä sun täältä. Vaikeita asioita on päättää mistä meikki, kampaus, kukat ja valokuvat!? Mitäs mieltä muut?

Link to comment
Share on other sites

Kemin Tuccabajassa ainakin kesällä tekivät meikit Joe Blascon tuotteille, kysäseppä sieltä!

Jos sulla on Oulussa käyntiä, täällä Stockmann myy sitä sarjaa.

Link to comment
Share on other sites

Kemissä myy Joe Blascoa Kauneushoitola Eija Karjula Keskuspuistokadulla, mutta halvempaa on ostaa sitä Haaparannalta Fysiotekista. Mää ostin tarvikkeita koristeisiin Akvaariosopista, Tornion Tamppiksen Löytöraudasta ja jotain myös Tiimarista ja Oulun Sinooperista. Muuten, tonne Akvaariosoppiin tilaavat melkein mitä vain tahdot Sinooperin tavaroita.

Link to comment
Share on other sites

Täällä teidän joukkoonne yks morsmaikku lisää!  :-* Me mennään miehen kanssa naimisiin toukokuussa, päivä vielä auki. Riippuu miten maitraatin henkilökunnalle passaa.  ;D 19.5. mä olin suunnitellut. Meillä tulee olemaan todella pienet häät, itse vihkimistilaisuuteen tulee meidän vanhemmat ja sisarukset (jos sinne mahtuu) ja sitten kotona juhlitaan isommalla porukalla, kutsutaan muutama ystävä mukaan. Kaikki tarjottavat teen itse, kutsukortteja on jo mietitty, miehellä on puku. Vielä pitäis itselle saada puku/mekko ja sormus katsoa ja pientä säätöä. Mutta hyvällä mallilla!

Link to comment
Share on other sites

Niin, meikkiä olin ajatellut Anne Ruikasta, mutta Tanja Laukkasen tekemänä. On kaveri niin uskallan luottaa hänen ammattitaitoonsa.  :) Hiuksista en vielä tiedä...

Link to comment
Share on other sites

Kuvaajaa kyselleille suosittelisin minäkin tuota Ahosen Mikaa, kuvasi viime kesänä sulhon veljen häät kirkosta häävalssiin asti ja myös viralliset kuvat Meripuistossa, todella hyvä kuvat tuli, eikä hinta muistakseni tuohon työmäärän nähden mikään mahdoton ollut. Oisko ollut kuvineen 500 e luokkaa (yli meidän budjetin, mutta kuvasi tosiaan n. 8 tuntia noissa häissä), toivottavasti en puhu puuta heinää.

Teisku: Mehän ollaankin vallan hääpäiväkaimoja, hyvän päivän olette valinneet (emme taida todellakaan olla ainoita  ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Ripsu79: Hyvä on päivä...toivotaanko yhdessä oikein hienoa säätä myös!

Mua hirvittää koko valokuvaus...en nimittäin yhtään tykkää olla valokuvissa. Aina on silmät kiinni tai suu kummasti tai jotain muuta kivaa!  :D  

Voiko olla muuten mahdollista, että pikkusen jo jännitys nipistelisi vatsan pohjaa?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hui hai kaikki, tainnut tulla kevät väsy kemiläisille kun ei ole porukkaa käynyt.  ::) miulla tuli nyt ongelmia, jos joku on lukenut noita aiempia  viestejä niin tosiaan suunniteltiin pihahäitä kesälle 2007, mutta vieraita on kait tulossa reippaasti yli 100 joten telttojen penkkien ja pöytien vuokraus tuntuu aika kohtuuttomalta haasteelta. Mitä jos on aivan kamala ilma???  :o Ei muutako kumpparit jalkaan ja toppatakit varalle kaikille vieraille  8-)

Nyt siis täytyy alkaa soitteleen kaikkia paikkoja läpi, mitä voisi vuokrata. Haluaisin että paikassa olisi mahdollisuus olla sekä ulkona, että sisällä... Onko vinkkejä?

Link to comment
Share on other sites

:D hello taas kaikille, nostattelenpa taas tätä sivua, jos joku tänne taas eksyisi. Juups, aika suppea valikoima noita paikkoja täällä Kemi Keminmaa, Simo alueella. mihinkään ei oikein tahdo yli sataa mahtua. Tietty on se Keminmaan nuorisoseura, mutta kun ollaan niin monet juhlat jo siellä vietetty. Muissa paikoissa on kovat vuokrat ja pitopalvelukin täytyisi sitten ottaa sieltä ja vieläpä sitten omia viinojakaan ei saa viedä.

Jos muuten joku miettii rusketusta hääpäiväksi, niin voi kyllä kehua Torniossa itsepalvelurusketusta. Toimii todella!!! Kaksi kertaa riittää... 8-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...