Jump to content
Naimisiin.info

Seinäjoki


Johanna1

Recommended Posts

Kiertelin tossa kenkäkauppoja ja vinkkinä niille, jotka ei oo vielä kenkiä löytäny....Sirkan kengässä oli tosi paljon hienoja kenkiä, eikä ollu edes pahan hintasia  :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kiitti vinkistä :-X. Mulla vielä kengät hakusassa. Pitääpäs perjantaina käydä pyörähtämässä..

Link to comment
Share on other sites

Yksi melkein sjokinen ilmottautuu mukaan ;D

Eli asumme Nurmossa, meidät vihitään 12.8.06 Nurmon kirkossa ja juhlitaan Pojanluoman Seuralassa.

Kampauksen ja meikin varasin itselleni ja kaasolleni myös HairNetistä. Kokemusta ei paikasta ole mutta varmasti osaavat kyllä hommansa :D

Me taidetaan sitten Annusen kanssa olla yhtäaikaa jänskäämäs samassa paikassa ;D Vai monelta oot tulos meikkiin?

Pitääpäs kans käydä katsomassa Sirkan kengässä, mulla nimittäin kans vielä kengät hukassa. RosAmorissa kokeilin yksiä kenkiä jotka oli aivan taivaallisen ihanat jalkaan mutten viel raaskinu ostaa...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Heissan! Morsio ilmoittautuu vaikka vasta 2007 eräpäivä...

Itse oon kaikki kuvat otattanu Weissis ja voin kyllä suositella, vaikka on kyllä hintava, mutta tuosta asiasta en tingi. Seinäjoen paras valokuvaamo. Ja kukkakauppana suosittelen kukkakammaria, todella asiantuntevia myyjiä ja asettelijoita, saa varmasti mitä haluaa.

Link to comment
Share on other sites

Täällä yksi rouva tunkee nenänsä morsioitten seuraan  ;D Mutta ajattelin, josko mun "tiedoista" olisi jollekin jotain apua  :)

Mun kampaus ja meikki tehtiin Smilessä. Erittäin hyvä. Tosi kallis. Jos haluaa varman tuloksen eikä mahdottomasti halua välittää hinnasta, tuo paikka on oikea. Mun hääkampaus ja -meikki maksoivat muistaakseni 130 euroa. (Miehen siskon häihin kävin ottamassa nutturakampauksen ja juhlameikin Prisman kampaamossa ja sekin oli ihan ok. Uskallan suositella sitäkin paikkaa. Nutturakampaus maksoi muistaakseni 47 euroa ja meikki vähän reilu 30 euroa.)

Kukat (sidotut kimput siis) on meidän perheeseen aina haettu Hirvilammelta. Siellä on sellainen vanhempi nainen (hän tekee kimput) ja sen kanssa pystyy tosi hyvin suunnittelemaan ja se on ihan innoissaan kokeilemaan kaikkea uutta. Mun hääkimppu maksoi 60 euroa (siinä oli mm. orkideaa ja ruusuja). Vieheet maksoivat jotain 10 euroa kappaleelta. (Kaason rannekukka hajosi, mutta niin ne on näyttänyt hajoavan muissakin häissä muidenkin floristien tekemänä...) Toinen kehuttu paikka on rautatieaseman Ensikukka, mutta mulla itselläni ei ole siitä kokemusta.

Valokuvauksessa käytiin muualla, miehen ammattivalokuvaajakaveri otti meidän hääkuvat. Paljon kehutussa Weississa meidän hääkuvia ei otettu eikä muitakaan kuvia todennäköisesti koskaan oteta, koska niillä on ne samat asennot ja taustat, mitä ne ottaa kaikista pareista. Mun kaikki kaverit ovat käyneet siellä ja kun on nähnyt viidet samanlaiset koevedokset...  ::) Mutta laatu siellä on tosi hyvä. Me haluttiin jotain ihan omaa ja persoonallista ja siksi otettiin kuvat muualla.

Sormuksia etsiessänne käykää ihmessä Hanhiniemellä!!! Meille teetettiin sormukset ja tulivat jopa halvemmaksi kuin valmiina ostetut täysin samanlaiset ja ovat tosi laadukkaat! Eli ei kannata olla ihan friikkiytynyt siihen Tulisaloon... Mä sain mun sormukseen jopa isomman timantin mitä tilattiin, koska siltä oli loppu tilatun kokoiset - eikä maksettu ylimääräistä. Palvelu on ensiluokkaista ja se mies olisi aikoinaan tehnyt meidän kihlasormukset vielä samana päivänäkin (ja oltiin liikkeessä 15 minuuttia ennen sulkemisaikaa  :o)!

Paikkaa etsiessänne kysäiskää myös Framilta tarjous!

Ja jos hääpuku on vielä hakusessa ja ajelette autolla, käykää ihmeessä Tampereen Morsiusgalleriassa. Vaikka matkaa on parin tunnin verran ja bensaa kuluu, sen kuitenkin saattaa saada reippaasti takaisin puvun hinnassa. Seinäjoen hääpukuliikkeiden vuokrahinnoilla sieltä saa suurinpiirtein valita puvun itselleen. Samoin tiarat ovat halvempia ja valikoima on LAAJA. Samoin kengistä ja laukuista. Siellä saattaa suurten alennusmyyntien lisäksi olla tavaraa alennuksessa - esim. mä sain 40 eurolla Meadowsin 90 euron kengät ja mun laukku maksoi muistaakseni 19 euroa (ei mikään pussukka vaan kova laukku jossa oli helmikoristeet).

Tällaista  ;)

Link to comment
Share on other sites

Minäkin alunperin Etelä-Pohjalaisena tunkeudun tänne, vaikka häitä juhlitaankin etelässä. Halusin tulla kehumaan Studio Weissiä, jossa on tullut otettua paljon kuvia aikoinaan ja aina huippulaatua olen saanut. Hintaa on kyllä vähän enemmän, mutta kuvat erottuvat kyllä edukseen.  :-X Ja täytyy hehkuttaa Haavemaata tänne! Sain oman unelmapuvun sieltä ihan mielettömän edullisesti.  

Link to comment
Share on other sites

Sormuksia etsiessänne käykää ihmessä Hanhiniemellä!!! Meille teetettiin sormukset ja tulivat jopa halvemmaksi kuin valmiina ostetut täysin samanlaiset ja ovat tosi laadukkaat! Eli ei kannata olla ihan friikkiytynyt siihen Tulisaloon... Mä sain mun sormukseen jopa isomman timantin mitä tilattiin, koska siltä oli loppu tilatun kokoiset - eikä maksettu ylimääräistä. Palvelu on ensiluokkaista ja se mies olisi aikoinaan tehnyt meidän kihlasormukset vielä samana päivänäkin (ja oltiin liikkeessä 15 minuuttia ennen sulkemisaikaa  :o)!

Tuo muuten on totta!!! Hanhiniemellä saa aivan ihanaa palvelua. Me teetettiin myös meidän sormukset Aimolla; meillä oli vähän sormusten mallit vielä hakuusassa kun sinne mentiin ja siellä kyllä otettiin huomioon meidän työ ja kaikki mahdollinen kuinka kovalle kulutukselle sormuksemme joutuvat :-X  Sen perusteella valitiin sormustemme malli ja materiaalit. Ja sinne menemme ehdottomasti vihkisormuksenkin hakemaan, vielä kun teettäminen tuli halvemmaksi kun suoraan mallistosta ostaminen :D

Ja sitten hyvä vinkki: löysin Seinäjoeltakin sitä ihanaa hääpari wc-paperia!!! Lahjasoppi Kummitädissä oli sitä ja montaa muuta ihanaa kaksupaperia ;D Samaten sinne oli tullut paljon muutakin kivaa häihin liittyvää....

Link to comment
Share on other sites

Täälä yks alunperin nurmoolaanen liittyy myös seuraan.

Meillä kirkkosiunaus Nurmon kirkos ja hääjuhla päivällä Lankarissa, Nurmon srk:n leirikeskuksessa ja illalla olis tarkotus siirtyä seinäjoen puolelle. Mulla ykkösehdokkaana iltaa varten on kesällä avattava Rautatieläisten talo ja hotelli. Meidän juhlat vasta 31.12, joten vielä ei ko. paikasta hirveesti saa tietoa. Mutta vaikuttaa ihan mukavalta ja ihan uus paikka niin moni saattaa silloin tulla sinne vasta ekaa kertaa.

Mun kampaus tehdään Parturi-Kampaamo Tuulassa Asema-Centeris ja meikin tekee mun sisko. Oon käyny Tuulalla aika kauan jo ja oon ollu tosi tyytyväinen palveluun ja kampauksiin mitä hän on mulle tehnyt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Täällä kans yks seinäjokinen liittyy joukkoon. Tai siis nykyään nurmolainen, mut melkein sama asia ;D Elikkäs meidät vihitään 090906 nurmon kirkossa.

Link to comment
Share on other sites

Täällä kans yks seinäjokinen liittyy joukkoon. Tai siis nykyään nurmolainen, mut melkein sama asia ;D

Se on muuten kaikkee muuta kuin sama asia  :o  ;D  ::)  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wiiwi77 mulla oli meikki 10.30. Meillä on vihkiminen vasta 15.00. Monelta sulla on meikki siellä?

Link to comment
Share on other sites

Mulla on siel meikki ja kampaus 8.00 Varasivat aikaa 2,5 tuntia et taidat tulla heti mun jälkeen "käsittelyyn"  ;D

Meillä vihkiminen on kello 14.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ilmottaudunpa minäkin tänne...Nurmosta olen. Hääpäivästä tosin ei vielä tietoa. Todennäköisesti kesällä/syksyllä 07. Anyway, olen silti alkanut keräämään kaikenlaista tietoa ja materiaalia häihin liittyen...On tää niin mukavaa. ;D

Sen verran jo tiedän, että Nurmon kirkossa meidät tullaan vihkimään, mutta hääpaikka on täysin auki. Vieraita tulee 150-200.

Mitkähän paikat sopisivat parhaimmin isolle porukalle?(Framia en halua kun olen siellä koulussakin... ;))

Link to comment
Share on other sites

Sormuksia etsiessänne käykää ihmessä Hanhiniemellä!!! Meille teetettiin sormukset ja tulivat jopa halvemmaksi kuin valmiina ostetut täysin samanlaiset ja ovat tosi laadukkaat! Eli ei kannata olla ihan friikkiytynyt siihen Tulisaloon... Mä sain mun sormukseen jopa isomman timantin mitä tilattiin, koska siltä oli loppu tilatun kokoiset - eikä maksettu ylimääräistä. Palvelu on ensiluokkaista ja se mies olisi aikoinaan tehnyt meidän kihlasormukset vielä samana päivänäkin (ja oltiin liikkeessä 15 minuuttia ennen sulkemisaikaa  :o)!

Missäs tuo Hanhiniemi oikein on? Onko kellään esim.kuvia siellä teetetyistä sormuksista?

Link to comment
Share on other sites

Missäs tuo Hanhiniemi oikein on? Onko kellään esim.kuvia siellä teetetyistä sormuksista?

Kultasepänliike Hanhiniemi on seinäjoella Puistopolulla, vastapäätä BodyShopia.

Tänään kävin tilaamassa sieltä vihkisormuksen, Aimo kun teki mun kihlankin niin ei ollut epäilystäkään mistä sormukseni haen  ;D Mun kihla on juuri samanlainen kun Sandbergin malli, mutta tuli halvemmaksi teettää kun ostaa valmiina, joita olis kyllä löytyny Hanhiniemeltäkin...

Tässä vielä kuva mun kihlasta

kihla.jpg

kauheeta miltä muuten käsi näyttää oikein lähi-lähi-makrokuvassa  ;D

Link to comment
Share on other sites

Tulin kurkkaamaan tänne ja... Hansulilla on samanlainen kihlasormus kuin mulla. Tuleva sulho oli ite valkannu sen ja kosi siis sillä... Hienon sormuksen oli valkannu.. Oon aatellu antaa sille vapaat kädet myös vihkisormuksen ostoon, mut pitää nyt kattoo...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

moips! tietääkö kukaan mistä sais seinäjoen lähialueelta vuokrattua ruokapöytiä? seuran pöydät ei luultavasti riitäkkään.. :-?

Link to comment
Share on other sites

moips! tietääkö kukaan mistä sais seinäjoen lähialueelta vuokrattua ruokapöytiä? seuran pöydät ei luultavasti riitäkkään.. :-?

Areenalta kuulemma saa, mutten tiedä hintaa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...