Guest bestman12

Kokemus yrityksestä polttari.fi

4 viestiä aiheessa

Jaan tännekin kokemukseni polttari.fi yrityksestä (Elämys Ässä), joka voi olla hyvä tietää polttariohjelmaa mietittäessä. Tilasimme polttari.fi kautta ihmissoihdun hyvissä ajoin ennen polttariajankohtaa. Varmistussähköpostin sain asiallisesti yhteydenoton jälkeen. Vähän ennen polttaripäivää aloin olla epäilevällä kannalla saapuuko järjestäjä paikalle, koska lähettämiini sähköposteihin ei oltu enää lopussa vastattu. Olin kuitenkin keskustellut järjestäjän kanssa puhelimessa vain pari viikkoa ennen polttareita ja silloin kaikki vaikutti olevan kunnossa.

Kun polttaripäivä koitti ja polttari.fi kanssa sovittu tapaamisaika tuli, ei ketään näkynyt sovitulla paikalla. Soitin toiselle yhteyshenkilöistä, joka ei tuntunut tietävän asiasta mitään. Samaan aikaan minulle soittikin toinen polttari.fi yhteyshenkilö, joka ilmoitti, että he eivät pääse paikalle. Heidän työntekijänsä oli kuulemma "sairaana". Tämä ilmoitus tuli siis silloin, kun ihmissoihdun piti olla jo hyvässä vauhdissa. Jos joku todella oli sairas, olisi se varmaan ollut tiedossa jo edellisenä iltana, jolloin varahenkilö olisi varmasti ollut saatavilla paikalle.

Jos siis haluat järjestää epävarmaa polttariohjelmaa, kannattaa valita polttari.fi! On varmasti varmempiakin toimijoita, kuin polttari.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Skeptinen minä iskee, ja kysyy, ettei vaan ollut provo? Itsellä ei kokemusta ko. yrityksestä, mutta on kuitenkin 'piilouduttu' vieras-nimimerkin taakse. Ei sillä, voi yhtä hyvin olla myös asiaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse lähetin heille sähköpostia tiedustelun merkeissä, enkä koskaan saanut edes siihen vastausta :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään