Sisi

Etelä-Pohjanmaa

261 viestiä aiheessa

Mä pistin nyt tämmösen yleisen EP-ketjun, kun tuskin monesta pikkupaikasta (ainakaan meidän paikkakunnalta) kovin montaa naikkaria löytyy. Isoista kaupungeistahan voi sitten perustaa omat ketjut.

Meillä siis hääpaikkakuntana Jalasjärvi.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mää kuulun varmaan oikeasti pohjanmaa-ketjuun, mutta en nyt perusta ainakaan vielä itte, meillä paikkakunta Pietarsaari!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäpä pistän puumerkkini myös tänne, hääpaikkakuntana Seinäjoki  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taidanpa minäkin kuulua tähän ryhmään.. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kuulunkohan mä virallisesti keski-pohjammaahan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Seinäjoki ja Lakeuden Risti on kiva paikka mennä naimisiin...  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänne kuulun minäkin. Kymmenen vuotta "etelässä" ei muuta sitä tunnetta, joka Pohjanmaahan liittyy. Oli selviö, että meidän häät pidetään siellä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös kuulun tähän ketjuun :) Ei varmaan kantsi perustaa härmälääsille omaa ketjua ;D

-Sointu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös, mutta häät taitavat kuitenkin olla Keski-Suomessa  ainakin tällä tietoa ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi Pohojanmaalla jo rouviintunut, vaasanseudun ja Sjoen kaupat kiertänyt  ;D Tosin vuonna 2001-2002.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja minä.

Törnävän kirkko ja Seinäjoki on hyvä paikka järjestää häät!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapualla juhlat ja Ylistaron kirkossa vihkiminen.

Julia_2004, missäs päin Pietarsaarta juhlitte?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihimisen saa pois härmästä, mutta härmää ei ihimisestä! Sen takia eherottomasti härmälääsille oma ketju!  ;) Tai no kyllä tämä eepee-ketjuki käy!

Me ei kyllä oo vielä päätetty, että onko hääpaikkakunta härmänmaalla vai järviseurulla. Joka tapaukses eepeellä. Mutta ei oo kyllä saatu sovittua vielä päivämäärääkään. (Mun  ;D) Tavootteena olis kesä 2005!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo yks Jurvalaanenki ilimoottautuu. Tai sielä ne häät piretähän, vaikkei enää muuten päästä Etelä-Pohojanmaalla olosta paljo nauttimahan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ansu78 :D

Hauskaa saara muitakin härmälääsiä joukkohon ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sointu  :)

Rupesin yhtenä päivänä lukemaan sun päiväkirjaa ja löysin sieltä kuvan tutun näköösestä kirkosta. Mun piti vähän aikaa miettiä ja pähkäällä, että kuka sä oot, mut nyt mä luulisin tietäväni.   ::)

Mä meinasin eka vähä kysellä "varmistusta" yhdeltä likalta, joka on kotoosin sieltä teidän kylältä, mut en sitte viittiny, ku en tiedä kuinka suuri salaisuus tää teidän suunnitelma vielä on.

Ja toisaalta mä olisin samalla paljastanu itteni, jos olisin sanonu, ett "kuule luin tualta hääsivuilta..."  :o  Meidän suunnitelmista kun ei tiedä vielä kukaan. Tai siis eihän meillä oo ees päivää vielä päätetty, kun sulho vaan sanoo, ett "katotaan nyt..." mut mä  ;D oon päättäny, ett kesällä 2005 vaihtuu mun sukunimi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ansu78 ::)

No onhan tämä vielä melkoinen salaisuus, asiasta tietää ainoastaan mun toinen kaaso :) Mutta jos nyt sais viikonloppuna kerrottua vanhemmille, niin sittenhän siitä tietää kohta kaikki ;D

Koitan ottaa selvää siitä kuka oot ::) Lähdetäämpä tuosta iästä.... ;) Ja tuon meirän kylääsen likan osaan arvata kyllä :) Meitä tämän ikäluokan likkoja kun on niin paljon just tuolla päin ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään