Sisi

Etelä-Pohjanmaa

261 viestiä aiheessa

Vaikuttaa kuolleelta aiheelta, mutta onko vielä E-P:n emäntiä? Itse rouviinnun Seinäjoella 4.7.2015! ♥

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hahahaaa Hiletin oon tässä aivan muilla keskusteluosastoilla tiiraillut että oot kotikunnan tyttöjä... ja teillä on vielä sama hääpäivä kuin meilläkin  :D  Meidän häät on tosin Ylihärmässä kun sulho on sieltä ja sjoelta ei löytynyt mieluista juhlapaikkaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieläkö tää ketju on pystyssä? Itse rouvaannun Seinäjoella 2017 heinä-elokuussa :wub: 
Juhlien suunnittelu vasta alkutekijöissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varattiin Kitinojan kylätalo. Iso sali johon mahtuu meijän iso porukka. Lisänä tulee liinat, tuolit, pöydät ja astiat. Muulle perheelle aiheuttaa stressiä se, että sinne tarvitaan ihan hirveästi koristeita mutta ite lähinnä oon innoissani :D Roosapurr:in blogista luin, että olivat päätyneet Lapualle Wanhaan Karhunmäkeen!:) @Tinskuli

Muokattu: , käyttäjä: Aamuruskossa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mites muiden E-P:n naisten hääsuunnitelmat etenee?

Meillä on pienet häät Seinäjoella lokakuussa 2017. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko täällä enää ketää??? :)

Itse rouviinnun 5/19 ja vähän alkanut tiirailla juhlapaikkoja yms. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vähän suunnitteilla juhlia 8/2019! Muutamista paikoista kysellyt tarjouksia mutta tuntuu niin vaikealta tehdä päätöksiä kun aikaa vielä h-hetkeen. Nyt kaipaisin vinkkejä juhlapaikaksi, noin 130 vierasta tulossa, omat alkoholit pitäisi saada mukaan, plussaa yöpymismahdollisuus ! Pitäisi olla myös yksi iso tila jonne kaikki mahtuu. Onko kukaan pitäny lähiaikoina wanhalla karhunmäellä tai ritamäen lavalla?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me juhlitaan 2022 kirkkohäät Isossakyrössä ja hääjuhla pidetään Lapualla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään