appelsiini

Vihti

64 viestiä aiheessa

Me emme vietä häitä Vihdissä, mutta asumme Nummelassa.  Siksi haluaisinkin udella Appelsiinilta, missä juhlitte häitänne?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Syyskuulle on varattu Vihdin kirkko ja juhlapaikaksi kirkonkylän läheltä Jokikunnan seurojentalo. Emme asu  Vihdissä, mutta kesämökkiläisinä päätimme pitää häät siellä. Paikan ratkaisi myös perinteet: isoäitini ja hänen äitinsä on vihitty vihdin kirkossa ja mummini on ollut rakentamassa seurojentaloa, joka nyt remontin jälkeen on ihan viihtyisä, vaikkei toki mitään kartanotasoa.

Vaikka asut nummelassa, niin osaisitko suositella minulle kampaajaa tai meikkaajaa kirkonkylältä? Tai Nummelastakin. olisi kiva saada jotain suosituksia!  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suunnitelmanne kuulostavat hyviltä. Meidänkin hääpaikkakunta (Uusikaupunki) on valittu mökki- ja sukuperinteiden pohjalta.

Kirkonkylältä en valitettavasti tunne kampaajia tai meikkaajia. Itse olen käyttänyt Salon Chatonia (linjaportilla). Olen tosin ollut vain "normaaleissa" hoidoissa, en siis ikinä ottanut kampausta siellä. Mutta kun kerroin edellisellä kampaajakäynnillä hääsuunnitelmistani, sain heti pinon häälehtiä eteeni ja kampauksen ideointiapua. Siinä mielessä siis hyvä palvelu!

Meikissä kävin ylioppilaspäivänä (vuosia sitten) Olohuoneella. Ihan hyvä tuli, ei mikään huono. Tosin ylioppilasmeikki on hyvin eri tyyppinen työ kuin häämeikki, mutta eiköhän sielläkin osata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos suosituksista! On paljon turvallisempi mennä ihan vieraalle kampaajallekin, jos tietää että edes joku on ollut tyytyväinen tuloksiin. Toki ajattelin ottaa koekampauksen ja -meikin, mutta kuitenkin. Ihanaa että täällä naikkareissa viitsitään välittää toisten ongelmista ja ehdottaa ratkaisuja!  :-*

Elovenan päiväkirjan ehdin jo lukea ja sain sieltä kovasti vinkkejä! Nyt sitten inkan päiväkirjan pariin ja työpäivä sujuu mukavasti. Vaikka töitäkin pitäisi kyllä tehdä...  :-[

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin hääkampauksessa Monica Heiskarilla Linjaportissa. Oliko se sitten hyvä vai ei, lienee makuasia, itse olin ihan tyytyväinen. Kuvia taitaa olla vielä jäljellä jossain syvällä hääkuvagallerian uumenissa. Meikin tein itse, joten siihen en osaa sen enempää kommentoida.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin myös häämeikissä ja -kampauksessa Monica Heiskarilla. Olin tosi tyytyväinen molempiin. Tosin miinukseksi lasken suht korkean hinnan, johon ei edes kuulunut harjoitus meikkiä eikä kampausta.

Meidät vihittiin Vihdin kirkossa ja juhlapaikkana oli Nummitupa Vihtijärvellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä olikin Nonet jo ehtinyt luotsata teitä mm. mun päiväkirjaan ja jos jotain kysyttävää on niin vastailen mielelläni myös privana...sikäli kun jotain vielä häistäni muistan  ;) ;)

Kävin tosiaan meikissä Teija Liljalla kirkonkylällä - hintaero Nummelan puljuihin oli päätähuimaava!! Ja kampaus tehtiin Monica Heiskarilla, missä käyn muutenkin - ja tosi tyytyväinen olin, mulla hinta oli sovittu etukäteen ja koekampaus tai sellainen suunnitteluaika kuului hintaan...

Kirkossa vihittiin ja Puistolassa (Vihdin työväentalo) juhlittiin.

Zuukkoja kaikille tämän kunnan Naikkareille  :-*

:-X Inka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiphei! Vihdissä vihittävät ovat saaneet ikioman ketjun! Aaltoja!  :D

Ja heti tulen mainostamaan aivan ihanaa kukkakauppaa: KW Blå ihan siinä kirkonkylän keskustassa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ja heti tulen mainostamaan aivan ihanaa kukkakauppaa: KW Blå ihan siinä kirkonkylän keskustassa!

Ja tähän yhdyn! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Appelsiini!

Voin lämpimästi suositella kampaamo Salon Klipsiä Nummelassa! Erityisesti omistaja Maarit Salo tekee kauniita kampauksia (on kilpaillutkin hääkampauksilla). Maarit tekee myös minun hääkampauksen! Olen myös nähnyt muiden kampaajien luomuksia ja hyviltä näytti (muiden kampaajien nimiä en nyt muista)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihdin kunnan alueella tanssitaan häitä myös 2.7.2005! Olisin kysynyt, minkälainen on Nummitupa juhlapaikkana? Meille tulee suht pienet häät (ainakin vielä) Rientola on liian iso, Puistola vähän jo sinnepäin..Maitohuone olis ihana ainakin noin ulkoapäin, mutta hinta taitaa karata meidän budjetilta.

- Kevättä 8)!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olisin kysynyt, minkälainen on Nummitupa juhlapaikkana?

Meillä oli häät viime kesänä Nummituvalla. Vieraita oli reilut sata ja tilat olivat juuri sille määrälle sopivat. Hintakaan ei ollut paha, 200e. Ja tosiaan keittiötilatkin kylmiöineen ovat hyvät.

Piha on ihanan iso ja syrjäisä (verrattuna esim. Puistolaan) ja virittävät sinne telttakatoksen pöytineen jos haluatte.

Ei ole mitään negatiivista sanottavaa ko. paikasta.

Jos haluat kysellä tarkemmin, niin kerron mielelläni  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Entisenä vihtiläisenä voin minäkin suositella meikin tekijäksi Teija Liljaa. Hän teki äitini meikin meidän häihin sekä teki aikoinaan ystävälleni ylioppilasmeikin. Tosi hyvä palvelu ja hinta kohdallaan sekä todella kauniisti tehty meikki.

Kampaajasta voisin sanoa sen verran, että kannattaa kysellä Raija Kososelta hääkampausta. Hänellä taitaa olla liike edelleen siinä kirkonkylällä elokuvateatterin talossa ja kampaamon nimi taitaa olla Salon Raija tms. Todella ammattitaitoinen ja hinnatkin taitaa olla edullisemmat kuin Heiskarilla Nummelassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidät vihitään 11.6.2005. Vihdin kirkossa ja juhlapaikkana on Puistola.

Suositelkaa pitopalvelua, mikä oli hyvä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Asutaan Kotkassa, mutta naimisiin mennään Vihdissä, koska sieltä ollaan molemmat lähtöisin. Ja kirkko on niin kaunis  :D Vihkiminen siis Vihdin kirkossa ja hääjuhla (pienimuotoinen sellainen) mun vanhempien luona.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips & jelppivä!

Vihdoinkin juhlapaikka löytyi; Puistola Vihdissä.

Ongelmana tosin on että vain sulhanen kävi katsastamassa paikan ja otti siitä kuvia mutta ei uskaltanut mennä keittiön puolelle koska sielä hääräsi kuulema pitopalvelu. Mulle jäi kuitenkin epäselväksi että ONKOHAN Puistolassa ihan oikee keittiö? Vai onko se keittiö samassa huonessa johon seisovapöytä oli kuvissa sijoitettu???? AAAAPPUUUVA jos tosiaankin näin on, niin sitten alkaa juhlapaikan metsästys uudestaan.... Eiiihhhh!

Asumme Espoossa mutta täältä on mahdotonta saada huokealla hinnalla ISOA juhlatilaa jonne saisi viedä omat ruoat ja juomat. Meidät vihitään Helsingin tuomiokirkossa (12.2.2005) josta vieraamme siirtyvät sitten linja-autolla Vihtiin. Tuntui varsin fiksulta vaihtoehdolta tilata linja-autokuljetus koska,  näin saadaan porukka yhdellä kertaa juhlapaikalle plus heidän ei tarvii tulla omilla autoillaan kun sama linja-auto tulee noutamaan heitä sitten illalla/yöllä. Niin ja tietenkin suurin osa löytää tiensä helpommin ko. kirkkoon kuin Vihtiin. Porukkaa kun on tulossa vähän sieltä sun täältä.

Ongelmana on vielä pitopalvelun löytäminen. Siis luotettavan ja hyvän.

Elikkäs te Vihdin morsmaikut löytyykö tietoa/ uskaltaako joku suositella hyvää pitopalvelua?

;) ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kanssa puistola juhlapaikkana. Pitopöytä tulee erilliseen tilaan jossa ns. baaritiski. Baaritiskin takana on keittiön ovi ja siellä hyvä keittiö, saliin  myös pääsee keittiön toisesta ovesta ja sitten johonkin takahuoneeseen myös pääsee keittiöstä. Musta on hyvä ett keittiö on erikseen muusta tilasta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

10.09.05 Vihdin kirkossa ;D :-X

Rakkautta on...

Kampaaja varattu, hääpuvun olen jo hankkinut ja pikkuhiljaa pitäisi kai alkaa askartelukin, onpas ihanata tämä suunnittelu ja jännitystä on tietty ilmassa  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipähei!

Nyt on sitten häät tanssittu (12.2.2005) ja kaikki meni loistavasti!

Isosta päivästämme jäi niin hyvä fiilis, että täytyy tulla hekuttamaan.....

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI Puistolaa juhlapaikkana!

Talon isännän kanssa kaikki meni kuten oltiin sovittu. Avaimet saatiin perjantaina puoliltapäivin. Siivouksesta maksoimme  30 eur (oli niin edullinen) ja olimme sopineet, että putsaamme pöydät ja haemme omat tavaramme pois sunnuntaina puolenpäivän aikaan. Saapuessamme sovittuna aikana Puistolaan huomasimme että talon isäntä oli jo siivonnutkin kaiken!!!! Mieletön juttu, kun se papparainen on varmastikin lähempänä 70 kuin 50. Hän oli yksin kantanut kaikki 30 pöytää ylös lavalle, samoin kaikki n. 100 tuolia olivat kadonneet . Siellä hän luuttusi salin lattiaa kun saavuimme. Meidän pöytäkoristeet ja kaikki oli nätisti laitettuna pienemmässä salissa. Mielestämme tämä oli jo niin mieletöntä että annoimme heti papparaiselle käteen extraa.

Sisällä oli lämmintä vaikka ulkona liki 10 astetta pakkasta . Vähän arvelutti kuinka tuo iso talo lämpiää mutta ei tarvinnut kylmyydestä kärsiä vaikka hääpukuni olikin täysin olkaimeton enkä ollut edes varustautunut minkäänlaisella huivilla. Kutsuttuja oli 120 mutta istumapaikkoja ei sitten tarvinnutkaan kattaa kuin 97 vieraalle. Linja-auto toi kerralla 70 vierasta ja loput tulivat omilla kyydeillään. Pelkäsin, että ihmiset joutuisivat jonottamaan sisään mutta Puistolan aula imaisikin hyvin koko ihmismassan. Samoin salissa ei ollut minkään laista tungosta missään vaiheessa eikä pöytiä tarvinnut siirtää tanssia varten.

LÄMPiMÄSTI SUOSITTELEN myös pitopalveluksi Kirsti Leikkaata, jolla on Vihdin keskustassa myös lounasravintola/pub Saanan Sali.

Kaikki sovittu piti. Ei tarvinnut stressata mistään, koska hän kyseli juhlastamme kaiken mahdollisen ja osasi sovittaa ruokailunkin juuri oikeaan aikaan. Hinta oli todella edullinen ruokalistaan nähden. Ruoka erinomaista, näyttävää ja maukasta.  Palvelu oli loistavaa, pyynnästämme eräs tarjoilija jäi pariksi tunniksi extraa siivoamaan tuolloin hääiltana. Olimme siis sopineet, että pitopalvelu saa poistua kun kakku on leikattu ja kahvit juotu.

Kirstiltä pystyi kysymään neuvoja: aikatalutukseen, pöytien laittoon,  tarjoiluun, ruokalistaan ja miljoonaan muuhun asiaan....jotka helpottivat omaa tietämättömyyttä. Harva meistä on aikaisemmin järjetänyt  tämän koko luokan juhlia mitä häät yleensä kaikilla ovat. Joten mielestäni ammattilaisen, Kirstin, arvokkaat neuvot ja mielipiteet tulivat tarpeeseen. Onhan hän järjetänyt muutamia muitakin häitä ym isoja tilaisuuksia.

Niin Loistava palvelu kummassakin, ettei sitä pysty oikein edes kuvaamaan. Olen todella Tyytyväinen!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä ole ruuhkaa tällä palstalla näyttänyt olevan  ;)

Meidät vihitään Vihdin kirkossa 16.7.2005 ja hääjuhlaa vietämme Nummelan Rientolassa. Pitopalvelu tulee Lohjalta Juhlaserviisistä, josta olemme kuulleet pelkkää hyvää.

-Niiskuneiti-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hips! Minä olen jo toista kertaa menossa Vihdissä vihille...  ::) Tässä ketjussa olen aikaisemmin jo kertonutkin kokemuksiani.

Nyt on kyseessä pienimuotoiset häät. Vihkiminen Vihdin kirkossa ja juhlat kotona. Vieraita ehkä maksimissaan 20. Pitopalvelua ei tule, koska kyseessä ovat kahvikekkerit.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hienoa, että myös tulevan kesän muita Vihdissä vihittäviä on ilmaantunut tänne  ;D

Meillä hääpaikka löytyi onnenkantamoisen kera läheltä kirkonkylää ja pitopalvelun olemme varanneet Kirsti Leikkaalta. Pikkuhiljaa rupeaa päivän ohjelma hahmottumaan. Nannaaa :-X :-X :-X

Aika vaan menee niin hirmuista kyytiä, ja muuttopuuhat vie aikaa seuraavan kuukauden, noh, täytyy kesällä olla reipas askartelijapuuhastelija  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vakoilemassa kotipaikkakunnan morsiamia... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään