mamimorsian

Hääjuhlien loppumisaika?

73 viestiä aiheessa

Suunnittelen tässä häitämme ja haluaisin tietää mihin aikaan suunnilleen hääjuhlat yleensä loppuu? Monessa paikassa on niin että täytyy paikan olla tyhjä keskiyöhön mennessä. Onko tämä liian aikaista vai ei? Itse olen ollut vain kaksissa häissä ja molemmissa olin vasta vauva joten minulla ei ole hajuakaan tästä asiasta. Mihin aikaan teidän juhlanne loppuvat, ja milloin ovat alkaneet? :girl_cray:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vihkiminen on klo 14 ja juhlapaikalla saa olla puoli 3. Toivon, että vieraamme jaksaisivat juhlia kanssamme pikkutunneille asti. Eivät kaikki tietenkään, mutta meille on tulossa enemmän ystäviä kuin sukulaisia, joten olisi ihanaa juhlia niin pitkään kuin vain jaksaisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vihkiminen kanssa klo ja juhlapaikalla on hiljaisuus 02.00 ja luulen että suurin osa ystävistä on loppuun asti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ole rajoitettu juhlapaikalla oloa mitenkään. Toivottavasti nyt jonnekin 02 saakka esimerkiksi olisi ystäviä paikalla juhlimassa!

Vihkiminen klo:16.00

Itse en ottaisi paikkaa josta pitäisi poistua 00-01 aikoihin, koska tulee tunne että juhlat loppuvat kesken.

Muokattu: , käyttäjä: elo2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en ottaisi paikkaa josta pitäisi poistua 00-01 aikoihin, koska tulee tunne että juhlat loppuvat kesken.

Monethan jatkavat vielä esimerkiksi baariin jatkoille, jos juhlatilasta täytyy poistua kovin aikaisin. Toiset myös kutsuvat vielä läheisimmät ystävänsä kotiinsa jatkamaan juhlia, jos asuvat samalla paikkakunnalla. Ei juhlapaikalta poistuminen välttämättä tarkoita juhlien loppumista.

On myös monia syitä, miksi juhlijat haluavat lähteä aikaisin kotiin. Työt seuraavana päivänä, lapset tai pitkä kotimatka. Eivätkä kaikki muutenkaan jaksa juhlia kellon ympäri, jos vihkiminenkin on ollut aikaisin kuten meillä. Vaikka toivonkin omien juhlien jatkuvan pikkutunneille, en vanno että itsekään jaksaisin pitkän päivän jälkeen juhlia loppuun asti. Vielä kun yhtälöön lisätään monet stressin täyteiset viikot ja unettomat yöt ennen häitä....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en ottaisi paikkaa josta pitäisi poistua 00-01 aikoihin, koska tulee tunne että juhlat loppuvat kesken.

Monethan jatkavat vielä esimerkiksi baariin jatkoille, jos juhlatilasta täytyy poistua kovin aikaisin. Toiset myös kutsuvat vielä läheisimmät ystävänsä kotiinsa jatkamaan juhlia, jos asuvat samalla paikkakunnalla. Ei juhlapaikalta poistuminen välttämättä tarkoita juhlien loppumista.

On myös monia syitä, miksi juhlijat haluavat lähteä aikaisin kotiin. Työt seuraavana päivänä, lapset tai pitkä kotimatka. Eivätkä kaikki muutenkaan jaksa juhlia kellon ympäri, jos vihkiminenkin on ollut aikaisin kuten meillä. Vaikka toivonkin omien juhlien jatkuvan pikkutunneille, en vanno että itsekään jaksaisin pitkän päivän jälkeen juhlia loppuun asti. Vielä kun yhtälöön lisätään monet stressin täyteiset viikot ja unettomat yöt ennen häitä....

Näin on enkä itsekään tänä kesänä jaksanu häissä olla paljon yli puolenyön. Vihkiminen oli klo 13.00 joten juhliin valmistautuminen kesti aamust alkaen niin väsy siinä tuli :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä juhlatilasta pitää poistua puolenyön jälkeen. Arvelisin, että osa vieraista jaksaisi juhlia pidempäänkin, mutta itse en kyllä millään - pitää jättää sille hääyöllekin aikaa :D

En sitten tiedä, suunnittelisiko jotain jatkoja niille, jotka juhlia haluavat, tuntuisi kyllä vähän hölmöltä jos en kuitenkaan itse ole osallistumassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä juhlat alkaa klo 13 ja juhlapaikka on varattuna maanantaille asti kun juhlat on lauantaina. Meillä juhlat kestää niin kauan kuin vieraissa virtaa riittää. Aikaisemmista pippaloista vois päätellä, että 4-5 maissa aamulla alkaa meno ehkä rauhoittumaan. Itse tosin saatan simahtaa aikaisemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli vihkiminen klo 15.00. Vieraita alkoi lähteä juhlista pois 2-3 aikaan, neljän jälkeen juhlimassa oli enää oikeastaan kavereita ja mekin lähdettiin vasta puoli viiden jälkeen. Viimeisimmät vieraat ja kaasot laittoivat juhlapaikan ovet kiinni vasta aamulla 7 aikaan.

Päivä ja ilta menee niin nopeasti! Minusta ainakin tuntuu näin omien häiden jälkeen että jos juhlat loppuvat klo 24.00 niin ne voivat jäädä pahasti kesken! Meillä kun oli kimpun ja sukkanauhan heittokin vasta puolelta öin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä hääpaikka on vuokrattu klo 1 saakka, mutta ajateltiin "ostaa" ainakin tunti lisäaikaa. Luulen,että osa porukasta haluaa kuitenkin vielä jatkaa yökerhoon juhlimaan. Kaverin häissä viime kesänä viralliset juhlat päättyivät meidän osalta jo klo 20, mutta järkätyt jatkot jatkuivat sitten klo 9 saakka aamulla. Ja siis koko yö saunottiin, tanssittiin ja syötiin/juotiin. Oli ihan mielettömän hauskaa ja hääpari juhli yön mukana. Ite en kyllä jaksais :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mikäli tämä haluamamme juhlapaikka toteutuu, niin ei juuri haittaa vaikka juhlien pitäisi päättyä aikaisin. Vuokrataan varmaankin 3 suurta mökkiä samasta pihapiiristä ja laitetaan 2 niistä nukkumapaikoiksi niin että täytetään nukkumajärjestyksen mukaan (ne jotka menee aikaisin ja haluaa olla hiljaisuudessa nukkuvat mökissä X ja ne jotka valvoo vähän pidempään menee mökkiin Y) ja kolmannessa juhlitaan myöhään ja sinne saa viimeiset vieraat jäädä nukkumaan :)

En tosin vielä tiedä mihin ja milloin me poistutaan, mutta tarkoituksena on kuitenkin juhlia mahdollisimman pitkään. Onneksi tämä järjestely on omiaan kaikille halukkaille jotka vain yötä pitkin haluavat juhlia, meillä kuitenkin kaikki on pitkän matkan takaa tulevia :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Klo 3:00 päättyy meidän bileet. Myöhämpäänkin olisi ollut kiva jatkaa, mutta paikka tulee olla siivottu klo 6:00 mennessä, joten siivooja saapuu kolmen jälkeen hommiin. Iltabileet kyseessä, vihkiminen klo 17 ja siitä alkaa bileet. Olen itse kyllä vieraana viihtynyt nimenomaan aamuyöhön kestävissä häissä, ihan keskenhän ne loppuu jos jo klo 00 päättyvät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan aika paljon riippuu siitä, millaisia ihmisiä on häihin tulossa. Jos kavereissa on paljon "aikuisia" pienten lasten vanhempia, työssäkäyviä yms, niin harva varmaan jaksaa aamukolmeen jorata. Opiskelijoilla bileet taas tuntuu siihen aikaan vasta pääsevän kunnolla vauhtiin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlapaikka tulee olla klo, 00 tyhjä, ja muutenkin pienimuotoiset kahvittelut tulossa, vihkiminen 13:00 niin eiköhän porukka ole valunut 19 mennessä :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli sellainen juhlapaikka, että siellä olisi saanut olla niin pitkään kuin olisi halunnut. Suurin osa 70:stä vieraasta kuitenkin lähti jo ennen yhdeksää (jäljelle jäi ehkä 20 henkilöä), joten juhlat loppuivat meillä noin 00.00 aikaan. Minulla tuli hirveä migreeni, joten tämä edesauttoi loppumisaikaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillähän ei ole juhlapaikka vielä edes varmistunut, mutta ykkösvaihtoehdossa (mitä mennään huomenna katsomaan!!) saa juhlia klo 01.00 saakka. Toivon tämän riittävän, sillä tiedän itteni sen verta hyvin, että MUN paukut on tuolloin varmaan jo melko loppu.

Tosin, ei mikään jatkopaikkakaan ole täysin poissuljettu vaihtoehto. Siirtyminen vaan saattaa tuottaa ongelmia, mutta onhan tässä vielä yli vuosi aikaa pohtia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä juhlatilasta pitää poistua puolenyön jälkeen. Arvelisin, että osa vieraista jaksaisi juhlia pidempäänkin, mutta itse en kyllä millään - pitää jättää sille hääyöllekin aikaa :D

En sitten tiedä, suunnittelisiko jotain jatkoja niille, jotka juhlia haluavat, tuntuisi kyllä vähän hölmöltä jos en kuitenkaan itse ole osallistumassa.

Meilla nain myos, Vieraat saavat menna jatkoille toki! Mutta tosiaan me haluamme myos nauttia haayosta, eli osoittaa rakkauttamme ja sen jalkeen saunoa ja juoda skumppaa- meilla on oma sauna hotellihuoneen yhteydessa :girl_in_love: Meilla siis vihkiminen on klo. 15. Olimme viime kesana haissa, joissa vihkiminen oi vasta klo.18 ja juhlapaikalta piti lahtea jo 01. Kylla siina silti tosi mahtavat haat vietettiin! Jatkoille kylla mentiin yhteen baariin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me jouduttiin ottamaan vihkimisajaksi klo 13 (toivottiin hieman myöhempää), joten minä saatan simahtaa ennen aamuyötä tai pikkutunteja. :rolleyes:

Juhlatilassa saa juhlia niin pitkään kun haluaa (maksetaan tunneittain), siivottuna sen tulee olla seuraavaan päivään klo 13 mennessä. Kaasot ja bm huolehtivat tilan kuntoon ja juhlakansan ulos. Juhlatila sijaitsee kävelymatkan päässä keskustan yökerhoista, johon luultavasti ainakin osa vieraista suuntaa - toiveena olisi että tila olisi tyhjä klo 01:00 aikoihin. Saa nähdä miten käy, vähän pelottaa millainen lasku sieltä tulee perästä. :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän juhlapaikassa ei saa 24 jälkeen soittaa lujalla musiikkia, joten näillä näkymin bileet loppuu niillä main. Ei itse olla yhtään "bailaaja" tyyppejä ja halutaankin noihin aikoihin jo lähteä omiin oloihimme (ei vielä tietoa minne) mutta vähän arveluttaa miten enemmän juhlivat ystävämme siihen suhtautuvat, moni varmaan haluaisi juhlia aamuun asti. En oikein tiedä pitäisikö ohjata jonnekin jatkoille, niinkuin joku muukin kirjoitti niin hölmöltä tuntuu järkätä jatkot minne ei itse oo menossa. Vai voiko vaan sanoo et nyt loppu kemut ja lähteköön vieraista halukkaat baariin jos haluavat, ison kaupungin keskustaan on alle 20km eli ihan suht järkevä taksimatka kumminkin ja lähimmät kuppilat löytyvät n. 4km päästä. Veikkaan että useimmat menee mielellään kotiin jo siinä vaiheessa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vihkiminen klo.13 ja juhlatila on käytössä klo.24 saakka. Tarvittaessa saisi ostaa lisätunteja, mutta olemme ajatelleet pitää kiinni tuosta kellonajasta.

Puolilta öin kun lopettaa niin me ehdimme vielä hääyön viettoon (jos edes tuohon asti jaksamme kun aamusta asti on jännitetty ja tuohuttu :D ) ja vieraat pääsee jatkoille mihin nyt haluavatkaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikista hyvistä vinkeistä. Minun kannattaa varmaan sit hankkia sellaista paikkaa jossa saa juhlia pidempään, koska meillä on suurin osa vieraista kavereita ja ollaan kaveriporukassa melkein kaikki 20-23 vuotiaita niin kaikki haluaa ja varmaan odottaakin huikeita bileitä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vihkiminen klo: 15.00 ja juhlapaikka on meidän käytössä sunnuntaihin saakka. Joten toivoisin, että vieraat viihtyisivät ainakin klo: 02.00 asti, itsestä en tosin tiedä kuinka kauan jaksan juhlia, mutta en ainakaan ensimmäisten joukossa halua omista häistäni lähteä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä siviilivihkiminen klo. 16 lauantaina... juhlapaikka on varattu meille sunnuntai iltaan asti. Onko mautonta sanoa juhlavieraille että juhlapaikalla saa juhlia vaikka aamuun asti? Hääpari poistuu sittenku siltä tuntuuu.. ja meille ei ole niin tärkeetä häääyö.... hääaamu kelepaa yhtä hyvin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä siviilivihkiminen klo. 16 lauantaina... juhlapaikka on varattu meille sunnuntai iltaan asti. Onko mautonta sanoa juhlavieraille että juhlapaikalla saa juhlia vaikka aamuun asti? Hääpari poistuu sittenku siltä tuntuuu.. ja meille ei ole niin tärkeetä häääyö.... hääaamu kelepaa yhtä hyvin :)

No ei kai se mautonta ole. Eiköhän ne vähemmän innokkaat juhlijat lähde jo ajoissa kotiin ja innokkaampia voi muistuttaa että juhlia saa niin pitkään kuin jaksaa. Minusta olisi vieraana tuollainen rohkaisu vain mukavaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän juhlapaikan takaraja oli kello 1, me poistuimme puolelta ja myös musiikki ja alkoholitarjoilu tähän aikaan päättyivät. Vihkiminen oli kello 16

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään