Sign in to follow this  
Followers 0
Siddu

Pattijoki/Raahe

72 posts in this topic

Hei! Onko kokemuksia raahelaisista/pattijokisista pitopalveluista, missä on paras hinta/laatusuhde? Olen alunpitäen pattijokinen, mut asunut jo 5 vuotta muualla, eli ei kamalasti ole noista tietoa..

18.6.-05 pitäisi olla häät Raahen kirkossa ja veteraanimajalla pileet sen jälkeen.

Täällä myös ilmottautuu yksi Raahelais morsian.  :D

Itse en tykkää Tatusta pappina, mutta makunsa kullakin.

Miten tapaaminen onnistui?? Kertokaa!

ei mitenkään... mutta otetaanko joskus uusiksi paremalla onnella.. naikkaritapaamisissa on aloitettu ketju...

Meilläkin on häät Raahessa. Tatu on pappina, vaikka hän onkin saanut kutsun Kokkolan suomalaisen seurakunnan palvelukseen ja siirtynyt sinne.

Mukavaa mukavaa ku muitakin Raahesta...:)

Minäkin kuulun tänne! Elokuussa mennään Pattijoen kirkossa. Juhlapaikkana tulee olemaan Hovi.

Me mennään naimisiin 11.8.2007. Luultavasti Raahen kirkossa tai Pattijoen metsäkirkossa ja jatkot on ehkä Veteraanimajalla.  :D

Meidät vihitään Saloisten kirkossa ja Lohenpyrstössä juhlitaan! Kukas muu on menossa silloin vihille samassa kirkossa pari tuntia meitin jälkeen....?  ;)

Minäkin Raahesta, häät olis tarkoitus viettää heinäkuussa 07. Tarkkaa aikaa ei vielä tiedossa, sillä Raahen kirkkoa ei voi varata ku vasta syyskuussa  :-/

Te, joilla juhla suunniteltu Lohenpyrstöön tai veteraanimajalle, mitä tulee maksamaan ja paljonko porukkaa mahtuu? Täällä vielä ihan avoinna tuo juhlapaikka...

Raahessa naimisiin keväällä -07.

Kertokaas joku kokemuksianne juhlapaikoista, haussa ois kiva paikka noin 60 henkilölle.

Kauppaklubille haluaisin tai muuhun kivaan paikkaan, lohenpyrstöä tai veteraanimajaa ollaan ajateltu myös mut ovatko keväällä ovat liian kylmiä?

Mistä saisi vuokrattua vanhan hääauton?

Me ei vielä tiedetä missä pidetään hääjuhlat, aikaisemmin oli melko varmaa, että ne on Veteraanimajalla, mutta se ei oo enää niin varmaa. Kohta pitäis päättää juhlapaikka ja varata se.

Oisko muuten kiinnostusta teillä Raahen naikkaritapaamiseen?  :)

Hei!

Uusi raahelainen morsio ilmoittautuu... meidät tosin vihitään aivan jossain muualla ja juhlatkin on oulussa :) Tänne kuitenkin on muutettu ihan hiljattain... Tulin vain ilahtuneesti toteamaan, että näinkin pienestä kaupungista voi löytää ihania vihkisormuksia!!! Ja sopuhintaan!

Tsemppiä suunnitteluun muille tämän alueen morsmaikuille!

Minä myös! Raahessa ens keväänä eli -07 on häät ja kirkko ja srk-koti on varattu tarkoitusta varten :) Häitä pitää tosin järjestää toiselta paikkakunnalta, mutta onneksi on perhe apuna kotikaupungissa.

Ootteko muuten missä aatellu käydä kampaajalla?

Raahen kirkko varattu 30.6.07 klo. 15 ja Lohenpyrstössä sitten juhlitaan  ;D

Mua myös kiinnostais nuo kampaajat ja meikitkin... Hyviä vinkkejä kehiin  :)

Oho, mie olen ihan unohtanut tämän ketjun. Jokos Hanski on pitänyt tapaamisen? Minulla on meikki ja kampaaja varattu molemmat täältä Raahesta. Meikki tehdään Salon siestassa ja kampaus Saksetissa. Molempiin paikkoihin on sukulaissuhde :) Kampauksen tekee miehen serkun vaimo ja meikin tekee miehen tädin työtoveri :)

Mutta mistäs kukkia hankitaan? :)

Mitään en oo vielä varannu (kampaajaa ja meikkiä siis) enkä käyny mitään kukista puhumassa, mutta ite oon ajatellu Haviaa, siinä Kirkkokadulla. Tykkään niitten palvelusta ja niillä sidotut kimput on ollu tosi nättejä.

Mua edelleen askarruttaa tuo kampaamojuttu, missäs muut käy? Onko paikkoja jossa meikin voi tehä samassa?

Mun muistaakseni Kummatin jossain kampaamossa (en muista nimeä) voi tehdä meikin ja kampauksen samassa. Minkä hintasia teillä nuo meikit ja kampaukset tulee olemaan?

Se Kummatissa oleva kampaamo on nimeltään Hiusmeri. Mukavia tyttöjä, tiedän kummatkin. Hiusmeri on Salon siestan vieressä. Kannattaa soitella ja varata aikaa jos on suosittu päivä tiedossa, kuten meillä 070707.

Mulla meikki on n. 50e ja se sisältää muistaakseni sulhasen ehostuksen. Kampauksen hinnasta en ole ihan varma, mutta luulisin että jotain 70e. Nutturakampaus tulee.

http://www.hiusmeri.com/hiusmeri.php

http://www.salonsiesta.com/

http://www.saksetti.com/etusivu.htm

Saksetista siis mulle kampaus.

Ollaan me semmoisia pieniä miittejä pidetty.  :)

Kiinnoistaisko teitä tapaaminen?

Me ollaan varattu kirkko, juhlapaikka ja pitopalvelu. Eli mennään naimisiin 25.8.2007.

Vihkiminen on Raahen kirkossa ja häävastaanotto on Pattijoen Veteraanimajalla.  :-X

Milloin Raahessa kannattaa varata kampaajalle ja meikkaajalle hääpäiväksi aika? Saako aikoja vielä joulun jälkeen?  :)

Jaa, uskaltaiskohan sitä ketään tavata kun on tämmönen ujo  :P Mulla on jo kampaus ja meikki varattuna. Luulen että varmaan joulun jälkeen voi varata jos ei oo yhtä suosittu päivä kyseessä ku meillä.

Mullakin on nyt kampaus ja meikki varattu :) Tuntu tosi hassulta soittaa ja varata aikaa hääkampauksen tekoa varten! Sieltä Hiusmerestä varasin ko saa hiukset ja naaman samassa paikassa kuntoon :)

Äiti lupas käydä kyselemässä kukkakaupoista ko itse en täältä kaukaa niin usein Raahessa käy. Sitten saa tietää niistäki hinnoista vähän.

Mitenkäs muut raahelaismorsiamet? Onko suunnittelut hyvällä mallilla? Millon teillä olikaan tuo iso päivä? Mehän mennään naimisiin 26.5. joten siihen on vielä vähän reilu 5 kuukautta aikaa, mutta koko ajan lähenee! Missä/Kuka ottaa teijän kuvat?

Kohta pidetään joululomaa hääsuunnittelustakin, mutta koska joululoma opiskeluistakaan ei oo vielä alkanu, niin ihan hyvin voi täällä naikkarissa vielä jutella  ;)