Guest Emmimaria

Häät Kouvolassa (/lähiympäristössä)

111 posts in this topic

Heippa mila77!  :) Meille tulee vanha amerikan auto. Millainen, se ei ole vielä varmaa kun sulho sekä hänen veljensä niitä harrastaa ja löytyy talleista useampikin. Mutta tän autoasian sulho saa hoitaa ihan yksin, mulle käy mikä vaan niistä  ;D

Meille tulee auto tuolta Jaalasta.Kuva löytyy www.kymenautomobiilikerho.fi sivulta Martti Uimosen nimen alta.Se on se eka punanen avomalli :) :) :) :) :-* :-* :-*

Täällä eräs, jolla kaikki vielä avoinna, mutta mielellään lukee etukäteen kokemuksista :D

Käykääpäs muuten katsomassa tuolla naikkaritapaamiset osiossa... Taas olisi tulossa tapaaminen! :)

Täällä yksi tulevan syksyn morsian. Vihkiminen tulee olemaan Anjalankoskella minulle niin rakkaassa Sippolan kirkossa ja juhlatkin samalla suunnalla. Ollaan vähän hitaampia käynnistymään, kun ei olla vielä kirkkoa varattu.  :o Uskoisinpa kuitenkin, että vihkiminen onnistuu sinä päivänä kun haluammekin. Pitopalvelullakaan ei ole syyskuussa ruuhkaa, joten heillekin käy kaikki viikonloput. Toivottavasti vielä tällä viikolla päästään kirkkoa varaamaan.   :)

Meidät vihitään Sippolan kirkossa ja hääjuhla on Kuivalan nuorisoseuran talolla. :-X

Minäkin hyppään mukaan...meidät vihitään sippolan kirkossa Anjalankoskella 31.12.2005 ja juhlat vietetään hurukselan soihtulassa!

Mä vihkiydyin viime kesänä Elimäen kirkossa ja juhlat juhlittiin Moision kartanossa. Voin täydestä sydämestäni suositella Moisiota juhlapaikaksi! Ruoka oli älyttömän hyvää, palvelu samoin, puitteet kauniit...ei ole mitään pahaa sanottavana! :)

Samoin voin suositella valokuvaamo Porkkaa ja kampaamo M&N, jossa mun kampaus sekä meikki tehtiin :)

Tiituska ja Jossu!!  Täällähän onkin kirkkokaimoja  :D Meilläkin nyt siis Sippolan kirkko varattu 10.9.2005 ja juhlapaikkana Kunnalan marja ja matkailu. Bändiä etsiskellään parhaillaan, mut vaikeeta on...  

Jesh. Me myös vihkiydytään Sippolan kirkossa 30. heinäkuuta! Ja hääjuhla Sippolan hovissa, koska mies on siellä töissä.

Kuulkaas. Onko kellään kokemusta Korialla toimivasta pitopalvelu Aarno Anttilasta. Luulisi, että jollain on, koska kuulopuheiden mukaan aika moni on sieltä varannut häätarjoiluja. Meillä on myös sieltä varattuna sapuskoita, ja matkan varrella on vaan herännyt epäilyksiä palvelun tasosta, joka aluksi tuntui tosi hyvältä.

Kerran puhelimeen on vastannut kummallinen, unelias mies, joka ei oikein tiennyt mistään mitään. Äsken juuri soittelin ja kyselin, että milloinkas niistä tarjoiluista pitää tulla sopimaan. Kuulemma mahdollisimman pian!!! Jos en olisi soittanut, milloinkohan olisivat itse ottaneet yhteyttä??? Ja henkilö langan päässä kuulosti myös uneliaalta, ellei jopa hieman alkoholia nauttineelta. Nää  voi siis toki olla täysin mun mielikuvituksen tuotetta, eikä mitään varsinaista mokaa on vielä tapahtunut. Mutta silti hienoinen passiivisuus on vähän oudoksuttavaa.........

Grlie, meillä on omat juhlat heidän tiloissaan (+tarjoilut tietysti) ja meillä kyllä järjestelyt on toimineet erinomaisesti ja on aina saatu hyvää palvelua! :) Uneliaalta ei ole kukaan kuulostanut... ;) Voisiko uneliaisuus olla esim. sen tuotetta, että jospa heillä oli vapaapäivä tms. eli pulju kiinni ja puhelut käännettynä kotinumeroon? Semmonen tulisi ensimmäisenä mieleen. Käsitykseni mukaan Maaret Anttila vastaa pääasiassa pitopalvelujutuista, joten sekin voinee olla syynä siihen, että puhelimeen vastannut mies ei oikein tiennyt mistään mitään. Mulla ei siis ole mitään pahaa sanottavaa ko. firmasta ja olen kuullut tuttujeni kautta, että järjestelyt ovat menneet aina hyvin ja ruoka on ollut hyvää, joten toivotaan, että näin tapahtuu meidän kummankin kohdalla! :)

Piti vielä lisätä, että mietin tuota, koska olisivat soittaneet itse teille päin. Teidän häihin on kuitenkin aika pitkä aika (siis jos he järkkäävät 2-4 häätarjoilut viikossa + muut juhlat päälle) on häänne vielä aika monen viikonlopun päässä, joten ehkä eivät siksi itse ole vielä ottaneet yhteyttä. Kun sitten on näitä tämmöisiä morsiamia, kuten minä, jotka koettavat aina saada asiat tehtyä viime tipassa, jotta mieli ei moneen kertaan muuttuisi! :) Omalla kohdallani näet pidän todella paljon heidän tyylistään olla "hyökkäämättömiä" eli tavallaan kaikki palaveritkin, missä ollaan oltu, on menneet meidän tahdilla. Eli jos on sulhon kanssa keskusteltu 15 minuuttia jostain asiasta ennen päätöksen tekoa, niin ikinä ei ole kukaan hoputtanut jne.

Huhhuh, kiitos vastauksesta.

Kuulostaa helpottavalta. Se on kyllä totta, että pitopalveluun soittaessaan ei oikein voi tietää, soittaako kesken työ- vai vapaapäivää. He kun ovat töissä miten milloinkin. Ja itselläni on tapana turhan paljon pohtia äänensävyjen ja sanavalintojen merkitystä myöhemmin. Eli nou hätä.

Grlie, eipä kestä! ;) Pidetään peukkuja, että meillä molemmilla on yhtä onnistuneet tarjoilut, kun mitä tuttuni ovat kehuneet omiensa olleen! Itsekin olen syönyt kyseisen firman ruokia ja kovin ovat olleet hyviä! :)

Käytiin eilen Korialla sopimassa tarkemmin häiden tarjoiluista pitopalvelun kanssa. Aluksi pieni myöhästyminen sovitusta tapaamisesta säikäytti, mutta kyllä ne vei pisteet kotiin tapaamisen aikana.

Kaikki sovittiin paperilla, ja asiat tuntuivat olevan kovin selkeästi siellä hanskassa. Meille tulee aika perinteinen pitopöytä leikkeleineen ja kaloineen, mistä toivottavasti löytyy jokaiselle jotakin.

Kerrohan Empsu, kun teillä taitaa häät olla ihan nurkan takana, tunnelmia teidän häistä, niin maltan sitten odottaa vielä heinäkuun loppuun meidän omia juhlia!

Myös ilmoittautuu Kouvolan seudun morsioksi.. Vihkiminen Iitissä ja kemut Kurjenmiekassa..  ;D

Mä vihkiydyin viime kesänä Elimäen kirkossa ja juhlat juhlittiin Moision kartanossa. Voin täydestä sydämestäni suositella Moisiota juhlapaikaksi! Ruoka oli älyttömän hyvää, palvelu samoin, puitteet kauniit...ei ole mitään pahaa sanottavana! :)

Samoin voin suositella valokuvaamo Porkkaa ja kampaamo M&N, jossa mun kampaus sekä meikki tehtiin :)

Meidätkin vihitään Elimäellä ja juhlat on Moision kartanossa  ;D. Kirkko ja juhlapaikka valittiin kokonaisuuden perusteella, ja Moision kartano vaikuttaa ainakin tähän mennessä todella hyvältä valinnalta  :-X. Sulkki on kotoisin Kouvolasta, minä muualta. Vaikka vanhempani ovat "mutisseet" paikkakunnan valinnasta (liian kaukana heitä ja sukua) mulle on huomattavasti kivempaa järkätä häät asuinpaikkakuntamme lähelle.

Kuka tunnustaa... Kellä oli polttarit lauantaina 28.05.2005? Tällä kyseisellä henkilöllä oli numero 21 selässään... ;)

Mekin vihkiydytään Sippolassa ja juhlat juhlimme Kunnalan Marja ja Matkailussa.  ;D

Kouvolan morsio ilmoittautuu! Olemme alunperin kouvolasta kotoisin, ja tällä hetkellä asumme Helsingissä. Häät päätimme pitää Kouvolassa, sillä suurin osa sukulaisista ja ystävistä asuvat kouvolassa tai lähikunnissa...Kätevintä! Meidät vihitään käpylän kirkossa ja jatkot pidetään Kurjemmiekassa Kausalassa.  ;D

Täällä myös kouvolasta yksi!!! Hää ajankohta aikaistui alku suunnitelmistä kesähäistä tavihäiksi.  Paikka vielä hakusessa, harkinnassa radansuu ja Korian sotilaskoti. Lähinnä ruokapuoli kiinnostaa ja epäilyttää(varsinkin sotilaskodissa) Eli kokemuksia kiitollisena lueskelen.

_0/ Täällä on Kouvolassa joulukuussa 2006 avioituva naikkari! Sulho halusi aikaistaa häitä.  :-X

Täällä myös kouvolasta yksi!!! Hää ajankohta aikaistui alku suunnitelmistä kesähäistä tavihäiksi.  Paikka vielä hakusessa, harkinnassa radansuu ja Korian sotilaskoti. Lähinnä ruokapuoli kiinnostaa ja epäilyttää(varsinkin sotilaskodissa) Eli kokemuksia kiitollisena lueskelen.

Miksi Sotilaskodin ruuat epäilyttävät? Meillä oli häät Sotilaskodilla ja asiat menivät pääpiirteittäin hyvin. Muutamia harmituksia oli matkan varrella, mutta kokonaisuus oli kunnossa ja vieraamme olivat tyytyväisiä. Erityisesti ruoka sai vierailta suurta kiitosta ja tarjoilijoiden rivakkuutta kiiteltiin! Saimme menuumme haluamamme muutokset eikä se tullut maksamaan maltaita. Ruokaa oli riittävästi ja kun oli monenmoista tarjolla niin jokainen löysi suuhun pistettävää. Jos sulla on kysymyksiä niin vastailen mielelläni sen minkä osaan! :)

Me vietettiin just viikko sitten häitä Radansuun kartanossa ja hienosti meni, rantasaunalla juhlittiin aamuun saakka!! Alkupalat oli loistavia, pääruoka aika huonoa enkä tykänny kakusta mutta muuten palvelu pelas ja kaikki oli joustavaa ja ystävällistä! Suosittelen. Jos tulee kyssärietä, saa minut ehkä yv:llä tai s,postilla parhaiten kiinni!