jonppu

Pysyikö kampauksesi kunnossa koko hääpäivän?

26 posts in this topic

Pysyikö kampaus hyvänä koko hääpäivän, vai suoristuivatko esim. kiharat? Jouduitko korjailemaan kampausta?

No ei kyllä pysynyt! :P

Mulla oli kaasojen tekemät korkkiruuvit, mutta ne räjähti jo ennen vihkimistä. En korjaillu, päätin, etten välitä. Eikä haittaa vieläkään. :)

Pysyi kuin liimattuna - ja myös tuntui siltä. Mulla oli sellaisia 20-lukua henkiviä kiharoita otsalla/edessä, ja melko tiivis nuttura niskassa. Huntu oli huivimaisesti koko pään peittona, joten se suojasi myös kampausta. Tykkäsin tuosta tyylistä kyllä kovasti, mutta ehkä toisella kierroksella ois keksittävä jotain uutta?

No ei pysynyt :D Kampaaja kyllä lupaili että kampaus pysyy seuraavaan aamuun asti paikallaan, mutta halailevat juhlavieraat ja kaksi bändiä (siis about 3-4h tanssilattialla) teki tehtävänsä. Pari pinniä irtosi ruuan aikana niskasta, ja siitä se lähti purkautumaan pikkuhiljaa. Sain kyllä yhdeltä vieraalta tanssilattialla hieman "apuja" kun irrottelin pinnejä oma-aloitteisesti tukasta, ja kampaus oli sitten siinä. Mulla oli lainattu koru tukassa enkä halunnut että se lentää ihmisten jalkoihin, sen takia aloin tukkaa purkamaan itse. Mutta sulhanen tykkäsi kovasti että tukka oli auki loppuillan, pari vierastakin tuli sanomaan että morsiamella on oikea meininki:D

Mulla oli siis kiharainen melko ilmava niskanuttura. Jotenkin aika moni vieras halasi mun kampausta ruttuun onnittelujen aikana.

Itse opiskelen hiusalaa ja olin tosi vaativa myös kampaukseni suhteen ja pakko kehua että todellakin pysyi!! ammattilainen jos osaa käyttää oikeita aineita ja kiinnittää kaikki hyvin niin varmasti pysyy.

Pysyi kyllä! Koekampauksen aikana jo huomasin kaikki pienetkin "lipsut" niin oikeaan kampaukseen osattiin kiinnittää viimeisetkin kiehkurat nutturaan oikein. :)

Mun kampaajatätini oli yksi vieraista joten hän pari kertaa fiksaili kampausta vähäsen, siis jos joku hiussuortuva hapsotti väärään suuntaan. Itse en huomannut siinä edes mitään vikaa :D Mutta hyvä kun hän huolehti.

Pysyi! Omassa kampauksessani ei tosin ollut kiharoita ja hiukset oli kiinnitetty nutturatyyppisesti ylös melkoisen monella pinnillä. Purin kampauksen vasta häitä seuraavana päivänä illalla kotona. Eli pysyi hyvin, vaikka jopa nukuin sen kanssa yön yli. :) Komppaan edellistä kirjoittajaa siinä, että ammattilainen kyllä saa kampauksesta tehtyä kestävän ja olisin ollut todella pettynyt, jos kampaus olisi purkautunut jo hääjuhlan aikana.

Pysyi tiukasti kiinni ja siistinä. Mulla oli valkin ja lisätukan avulla tehty nuttura niskassa, joka oli kiinni 19:llä pinnillä. Ei kiharoita, vain sileä pinta ja kesti tuulesta huolimatta :)

Todella hyvin pysyi, kertaakaan ei tarvinnut korjata. 46 pinniä nutturassa, kyseessä pitkät luonnonkiharat hiukset. Kaasolla oli työ saada pinnit pois hiuksista :D

Mulla oli puoliksi avonainen kampaus, jonka yläosa oli kiinnitetty takaraivolle hengettömillä pinneillä. Yläosan ranskalaiset letit pysyivät koko päivän ihan täydellisessä kunnossa, alaosan kiharat hieman loiventuivat ja "rähjääntyivät" päivän aikana. Sää oli melko tuulinen ja kostea, joka osaltaan selitti kampauksen pientä pörhistymistä. Mutta kiharat säilyivät yllättävän hyvässä kunnossa koko päivän ajan ja pysyivät muodossaan myös harjaamisen jälkeen. Eli olin oikein tyytyväinen kampaukseeni ^_^

Edited by Daliya

Kampaus pysyi kuosissaan todella hyvin, tyytyväinen olen! :give_heart:

Kampaaja korjasi hiukan kampaustani jo ennen vihkimiseen lahtoa, kun siina vaiheessa oli ollut kampaus jo useamman tunnin (sama ihminen kun meikkasi ja kampasi myos aitini ja kaasoni minun jalkeeni). Minulla oli toisella ohimolla 'toyhto' vai mika laine sen nyt voisikaan olla, ja sita piti korjata kun oli alkanut loystya (pinni valua alas). Kaaso korjasi myos kampaustani (samasta kohtaa), kun paasimme julhapaikalle, koska saavuimme avoautolla, ja tuuli teki tehtavansa, vaikka hiljaa mentiinkin  :D Mutta tama ei haitannut, silla sen sai ihan natisti korjattua. Loppuillasta kampaus aukesi enemman, eka enaa jaksanut valittaa, olin liian kiireinen tanssilattialla  B)

Aika hyvin kampaus pysyi, vaikka minulla oli nutturaan laitettu "täytteeksi" lisäke... Ei valunut eikä heilunut :D

Hiuskoru meinasi muutamaan otteeseen tipahtaa, oli sellainen kampakoriste, mutta se oli helppo aina korjata paikoilleen.

Ainakin kuvissa näytti hyvältä! Minulla oli paljon kiharoita, jotka oli kaikki nostettu pinneillä ylös ja kyllähän siinä vieraita halatessa tuntui, että nyt kyllä kampaus aukeaa. Mutta ei! Hyvältä näytti loppuun saakka!

Vähän alkoi hapsottaa ja helmipinnejäkin löytyi tanssilattialta seuraavana aamuna, mutta ei haitannut. Yllättävän hyvin pysyi kaiken sen tanssimisen ja pomppimisen jälkeen.

Hyvin pysyi, mutta mulla onkin maailman paras kampaaja eli oma äitini ;) Timanttikoristeita oli kyllä ilmeisesti hiukan tippunut, mutta se ei haitannut!

Mulla oli hiukset pääasiassa auki ja kiharoilla, ja todella hyvin pysyi! Vielä pari päivää myöhemmin oli täydelliset kiharat :) Suosittelen valitsemaan kampaajan joka osaa käyttää hiuslakkaa ja hiustuotteita, tukka on vaan pakko tehdä niin ettei kampaus liikahdakkaan vasta tehtynä, sillon pysyy kiharat iltaan asti, rajuista tansseista huolimatta ;)

Ihan hyvänä. Kiharat hiukan suorenivat illan aikana, mutta miulla tosi hankala ja liukas hiuslaatu. Jokainen kampaaja on siitä valittanut, jonka oon tavannu! :girl_haha: Kampaus kyllä pysyi pakoillaan koko illan eikä kiharoiden väheneminen haitannut menoa! :girl_dance:

Muuten kampaus pysyi täydellisesti, mutta yksi kiharakiehkura, joka oli jätetty vapaaksi suoristui kostean kelin ansiosta. Mutta muutamalla pinnillä se meni näppärästi muun kampauksen sekaan :)

Hyvin pysyi, mutta mulla nyt toisaalta onkin niin lyhyt tukka ettei mulla mitään kovin kummoista kampausta edes ollut. Lähinnä kampaaja vaan "pörrötti" hiukset niin että ne näyttivät tuuheammilta ja esitellessään mulle peilin kautta lopputulosta hän vielä erikseen mainitsi että "laitoin ton tarkotuksella noin överisti pörröön että se varmasti pysyy koko päivän". :girl_haha:  

Hyvin pysyi! :girl_in_love: Mulla oli rento, löysä kiharanuttura niskassa ja pysyi siis todella kauniina koko päivän! Loppuillasta, kun meno tanssilattialla oli kova ja oli tullut jo jonkin verran hikoiltuakin helteen ja muun menon takia, niin muutama suortuva irtosi kampauksen "alta", mutta muistaakseni kerran vain kaaso kampausta korjaili. :girl_haha:

:-)

Edited by yell

Kampaus pysyi ihan samanlaisena koko päivän, illan, yön ja aamun :girl_haha: Muutamaa pinniä tökin takaisin paikoillensa, mutta eivät siis näkyneet muille vaan tuntuivat vaan itsellä. Ja niskanuttura siis kyseessä.