Jump to content
Naimisiin.info

Lävistys naamassa+ hääkuvat?


Mimaija

Recommended Posts

Ajattelinpa kysäistä miten te lävistetyt kanssamorsiamet meinaatte korujenne kanssa tehdä hääkuvissa ja hääpäivänä? Lähinnä siis ne, joilla lävistys/lävistyksiä on kasvoissa? Itsellä pieni musta pallo alahuulessa ja olen jo niin tottunut siihen että en ota edes häiden ajaksi pois. Uuden korun ajattelin hankkia, mikähän olisi kaunis..? Toi on ollut muutenkin jo niin kauan, yli 5 vuotta, että siinä kohtaa on ihan selkeä reikä jota en ehtisi enää umpeen kasvattaa. Lisäks mä tykkään siitä.

Näyttääkö lävistykset tyhmältä hääkuvissa?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mulla on nenäkoru, ja oon jo hankkinut siihen kultaisen korun ja korun timantilla. Totta kai siis minustakin lävistykset hääkuviin, nehän on osa persoonaa eikä kukaan niitä kantava taida ruminakaan pitää, tai muuten olisi varmaan jääneet hankkimatta :D Häävieraat nyt oletettavasti ovat lävistyksiin jo tottuneet enkä mä ainakaan noita muutenkaan alkaisi pois ottamaan, vaikkeivät olisikaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Jos mulla olis yhä huulikoru niin ehdottomasti ostaisin siihen jonkun teemaväreihin sopivan nätin korun ja pitäisin sitä ylpeydellä myös kuvissa (: Huulikoru on kuitenkin otettu pois jo syksyllä 2012, mutta huulessa näkyy edelleen pieni jälki siitä... Itse tietysti huomaan sen helpommin kuin muut mutta kyllä vähän potuttaa että jäi tuommoinen kuoppa vaikka lävistys enimmäkseen menikin umpeen  :girl_cray2:  Onneksi hääkuvat ottaa siskoni niin kehtaa pyytää jäljen modaamista lähikuvista :D

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...