Ciraf

Bridal Outletista (Tukholma) kokemuksia?

3 viestiä aiheessa

En haun avulla löytänyt onko tästä liikkeestä jo ketju. Onko kellään kokemuksia kyseisestä liikkeestä, siis nimenomaan liikkeestä eikä verkkokaupasta? Törmäsin sattumalta ja aika halpoja näyttäisi ainakin netin esimerkkipuvut olevan. Onko joku käynyt sovittelemassa ja onko niin laaja valikoima ja hyvä hintataso kokonaisuudessaan että kannattaisi lähteä katsomaan?

Kun en minä osaa netistä tilata, pakko saada sovittaa ihan päällekin asua ja täälläpäin ei ole oikeen valikoima napannut. Jos isompiin kaupunkeiin lähtee niin miltei samalla hinnalla kävis risteilyllä kuin hotelliöitä alkaa varailla (varsinkin jos se puku löytyisikin halvalla)...) :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viimeksi Tukholmassa käydessä kävi mielessä vierailla siellä, jos aikaa riittää, mutta ei mentykään Siljalla niin jäi välistä..

Silloin löysin vain tämän keskustelun ja tämän Ruotsin hääfoorumilta. Eli vaikuttaisi olevan perus-outlet-myymälä, palvelu vähän sitä sun tätä ja mekot itse etsittävä (ja merkattava). Eli ei kannata yksin mennä. Kannattaa ilmeisesti tsekata niiden kotisivut, että tietää, millaista hakee. Ja hinnatkin siellä näkyvissä.

Tämmöisen vanhan blogikirjoituksen (2008) Tukholman liikkeistä olin joskus lukenut, ja sieltähän se googlen hausta löytyi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Ostin eilen häämekkoni tuolta Tukholman Bridal Outletista. Sovitin reilua kymmentä ihanaa mekkoa, joista yksi tosiaan oli se oikea! Myyjänä oli aivan ihana ilmeisesti suomalaissyntyinen nainen (puhui siis täydellistä suomea), joka tiesi heti, mikä minun vartalotyypilleni sopii ja mikä ei.

Ihan ensimmäisenä liikkeeseen astuttuamme emme saaneet minkäänlaista palvelua. Liike oli juuri auennut, enkä tiedä oliko siinä sitten jotain muutakin häslinkiä. Rupesimme omatoimisesti sovittamaan mekkoja ja siitä ei kyllä meinannut tulla mitään. Olisikohan ollut kolmannen mekon kohdalla kun tämä naismyyjä jostain ilmeistyi kysyen heti suomeksi, josko tarvisimme apua. Sen jälkeen alkoi homma sujua!

 

Valikoimaa siis löytyi vaikka kuinka paljon, kaikkien mekkojen kaikkia kokoja vain ei ollut esillä, vaan ne olivat yläkerrassa, mistä myyjä niitä haki. Myyjä oli asiantunteva ja kaiken lisäksi erittäin mukava! Otimme kuvan jokaisesta mekosta ja lähdimme kotiin harkitsemaan, jättäen parhaan mekon varaukseen. Kahden päivän päästä palasimme. Sama suomenkielinen myyjä oli töissä ja kantoi takaisin sovitettavaksi muutaman hyvän vaihtoehdon. Kuitenkin tuo jo ensimmäisellä sovituskerralla parhaaksi katsomamme puku tuli ostettua! Halusin muuttaa suoran pääntien sweetheart -malliseksi, joten puku jäi sinne muutettavaksi ja Ruotsissa asuva siskoni käy sen parin viikon päästä hakemassa.

 

Kaikin puolin olen erittäin tyytyväinen valikoimaan, hintatasoon ja palveluun! Ihana liike hyvällä sijainnilla, ihana myyjä ja ennen kaikkea ihana minun oma hääpukuni! <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään