teris

Mistä löytyy hiuskoristeita?

18 viestiä aiheessa

En halua mitään tiaraaa hiuksiini mutta joku sopiva koriste voisi olla, mistä niitä saa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsiuspukuliikkeet, ketjuvaateliikkeet, edulliset koruliikkeet (Accessories, Bijou Brigitte, Ninja...) ja nettikaupat nyt tulivat ensimmäisenä mieleen. Riippuu ihan siitä, millaista koristetta etsit :girl_sigh: Joulun alla näyttäisi olevan hiuskoristeita tarjolla vähän useammassakin liikkeessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin olen täysin ihastunut Etsyyn! :) Siellä on tosi monipuolisesti kaikenlaista häähärpäkettä sekä paljon muutakin pientä kivaa. Myös selkeät sivut ja helppo nähdä muiden arvostelut myyjistä, joilla kaikilla, keneltä itse olen ostanut jotain, on ollut palaute aina 100% positiivista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edellämainittujen lisäksi vielä ihan tavaratalot, koruliikkeet (kivijalka ja netti), eBay.

Google laulamaan kun tiedät millaista etsit :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Amazon.co.uk ja hae sanalla "wedding hair comb" tai "bridal hair comb" yms.. Muista että tarttee olla Visa jotta pystyy ostamaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nykyisin saa aika hyvin myös ihan krääsä korukaupoista, esim. glitter. Itse ostin sieltä koristeen ja lisäksi siihen sopivia pinnejä joilla koristeesta saatiin vielä isompi ja näyttävämpi. Hyvä tuli ja edullinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omani tilasin aliexpressin kautta sitten lopulta. Kahdeksan dollarin koru ei häpeä yhtään näkemieni 30-50 € korujen rinnalla. (Säihkeetöntä kännykkäkuvaa: linkki)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

http://www.hiuskorut.com/index.php   Minä olen törmännyt tällaiseen sivuun kun olen alustavasti hiuskoristeita etsiskellyt :)  Kokemusta tilaamisesta (ainakaan vielä) ei tosin ole, mutta aika monenlaista korua ja koristetta näkyy olevan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mää tilasin hiuskoristeeni hiuskorut.comista, ja oon tilausprosessiin ym. käytännön asioihin ihan tyytyväinen. Tuo on pieni yhden ihmisen verkkokauppa, mutta asiat hoituvat silti ihan näppärästi. Mukana tuli tilaajalahjakin, hopean/metallin värinen peruspanta, vaikka tilaus oli vain muutaman euron arvoinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Kiva tietää tämä, nyt ainakin aion tilata tulevat hiuskoristeeni sieltä  :)  Vaikka toki jo aiemmin ajattelin että luotettavan oloinen sivu, mutta tokihan se on aina hyvä kuulla ihan kokemuksia  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ninkalta löytyy mielestäni todella upeita hiuskoruja. Ja heidän kauttaan voit teetättää mieleisesi korun. Hinnatkaan eivät päätä huimaa. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös monet kaulakorut sopivat hiuksiin. Kannattaa kokeilla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Korula.fi on aivan ihana, varsinkin jos löytyy jostain lähiseuduilta myymälä niin pääsee hypistelemään :)

Muokattu: , käyttäjä: DaughterOfTheMoon

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse oon käynyt katselemassa Glitterissä ja Ninjassa ihan vaan. Törmäsin Turun Glitterissä aivan ihanaan myyjään, joka oli tosi osaava ja heitteli mulle kaikkia eri ideoita, miten koruja voisi kampauksessa hyödyntää. Tosin oon myös miettinyt hiuksiin ihan simppeliä linjaa, johon koruja ei tulisi ollenkaan. Pitänee sopia treffit kampaajan kanssa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin eilen Oulun Romeosta ja Juliasta pitkän, hopeisen hiuskorun (voi käyttää myös pantana, mutta mulle tulee kampaukseen pitkittäin) ja lumihiutaleen mallisia spiraaleita. Koru maksoi 29,90€ ja lumihiutaleet 9,90€/3kpl. Mietin, olivatko kalliita, mutta äsken selailin Ninkan nettisivuja. Aivan upeita hiuskorujahan sieltä löytyy, mutta hinnat olivat yli sata euroa! Pysyn siis tyytyväisenä näyttävään rihkamaani. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite ostin koristekamman suomalaisesta Hiusasuste nimisestä verkkokaupasta ja olin kyl tosi tyytyväinen. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään