Mistä löytyy hiuskoristeita?


teris

Recommended Posts

Morsiuspukuliikkeet, ketjuvaateliikkeet, edulliset koruliikkeet (Accessories, Bijou Brigitte, Ninja...) ja nettikaupat nyt tulivat ensimmäisenä mieleen. Riippuu ihan siitä, millaista koristetta etsit :girl_sigh: Joulun alla näyttäisi olevan hiuskoristeita tarjolla vähän useammassakin liikkeessä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Mää tilasin hiuskoristeeni hiuskorut.comista, ja oon tilausprosessiin ym. käytännön asioihin ihan tyytyväinen. Tuo on pieni yhden ihmisen verkkokauppa, mutta asiat hoituvat silti ihan näppärästi. Mukana tuli tilaajalahjakin, hopean/metallin värinen peruspanta, vaikka tilaus oli vain muutaman euron arvoinen.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Itse oon käynyt katselemassa Glitterissä ja Ninjassa ihan vaan. Törmäsin Turun Glitterissä aivan ihanaan myyjään, joka oli tosi osaava ja heitteli mulle kaikkia eri ideoita, miten koruja voisi kampauksessa hyödyntää. Tosin oon myös miettinyt hiuksiin ihan simppeliä linjaa, johon koruja ei tulisi ollenkaan. Pitänee sopia treffit kampaajan kanssa...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ostin eilen Oulun Romeosta ja Juliasta pitkän, hopeisen hiuskorun (voi käyttää myös pantana, mutta mulle tulee kampaukseen pitkittäin) ja lumihiutaleen mallisia spiraaleita. Koru maksoi 29,90€ ja lumihiutaleet 9,90€/3kpl. Mietin, olivatko kalliita, mutta äsken selailin Ninkan nettisivuja. Aivan upeita hiuskorujahan sieltä löytyy, mutta hinnat olivat yli sata euroa! Pysyn siis tyytyväisenä näyttävään rihkamaani. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...