Guest Häät heinäkuussa

Mistä isot kehykset hääkuvaukseen?

7 viestiä aiheessa

En oikein tiennyt minkä otsikon alle tämä sopisi, laitoin jo viestin myös kirpputorin ostetaan-palstalle. Eli hakusessa olisi suuret ja koristeelliset kehykset, joita vieraat itse kannattelevat ja saadaan hauskat kuvat kun kehysten "sisään" mahtuu pariskunta/perhe yhdessä. Mistähän löytyisi?

 

Olen itse ollut häissä missä valokuvaus suoritettiin tällä tavalla, se oli vähän erilaista ja kaikki pitivät sitä hauskana. 

 

Voisi olla hopeiset kehykset, tai sitten ihan valkoiset mitkä voi itse koristella. 

 

Kiitos jos joku osaa auttaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan kannattaa kiertää ihan marketteja, prismat yms. joissa myydään kehyksiä. Kirppareilta voi tehdä halvalla kivoja löytöjä.

Kehystämöistä nyt ainakin, mutta voivat tulla kalliimmaksi.Toisaalta, miksei hankkisi jotkin kauniit, joihin vaikka ripustaa oma hääkuva häiden jälkeen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oisko tuolla photobooth rekvisiitta -ketjussa jotain vinkkejä tai "kohtalontovereita"? Jenkeissähän tuollaiset kehykset on yleisiä myös kihlakuvissa, joten varmasti nettikaupoista saapi jos ei Anttilan alelaarista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka,

 

me teetimme paikallisessa Lasi- ja kehysliikkeessä kun emme löytäneet valmiina tarpeeksi isoja ja sopivia. Eli kannattaa kysyä kehystämöstä suoraan, että voisivatko he teettää teille kehykset. Itse teemme kehyksistä myöhemmin peilin häiden jälkeen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös ihan tavallisista sekatavarakaupoista löytyy välillä todella kauniitakin isoja kehyksiä. Puolisoni siskon häissä oli sekatavarkaupasta ostettu n 1.5 metriä korkea upeasti kuvioitu kultahopeinen röpelöpintainen kehys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ostettiin paikallisesta halpakaupasta sopivankokoinen peili, jossa on koristeelliset kehykset. Katsottiin, että peilin saa irroitettua nätisti pois kehyksistä. Häiden jälkeen kiinnitetään peili takaisin kehyksiin ja otetaan peili käyttöön :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ikea. Sieltä löytyy myös.

Pikkuhiljaa alkaa tulla tunne, että Ikeasta löytyy vaikka mitä hyödyllistä häihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään