Frenchie

Häämeikki/-kampaus Kotkan/Haminan alueella

18 viestiä aiheessa

Hei kaikille,

Yritin kahlata noita aiempia ketjuja läpi, mutta en huomannut vielä ketjua Kotkan alueen kampaajista ja meikkipalveluista. En ole itse Kotkasta kotoisin, joten en tunne alueen kampaajia yms entuudestaan. Erään tutun suosituksesta varasin alustavasti ajan Salon Katjalle. Onko hänestä kenelläkään kokemusta? Jos ei, niin osaako kukaan suositella jotain toista kampaajaa?

Entä häämeikki - osaatteko sen suhteen antaa vinkkejä?

Kiitokset etukäteen! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen varannut kampauksen sekä meikin Salon EijaLiisasta mutta en ole nähnyt heidän töitään joten innolla odotan! Toivotaan, että tulee mieleinen sekä tuloksesta että hinnasta. Kuuluu myös koekampaus ja meikki. Häät 1.8.2009

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Salon Eijaliisast on kyl kuullu kyl tosi paljon kehui, ite ei kokemusta. toivottavast ois hyvä!!

Pari kuukaut sitte oli siskon häät. Käytiin LiiseWilles. Siskon hääkampaus oli aika kamala :/ mut miun perusnuttura oli mielestäni ihan kiva. Ens vuonna ois omat häät, joten täs mietin iteki noit kampaajii. LiiseWilleen en kyl mene(jos itelleki tulee samanainen katastrofikampaus ku siskolle)

joku muu kampaaja pitäis siis löytää

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan Kotkasta kampaajaa ja meikkaajaa, jotka voisi tilata paikanpäälle tekemään kampauksen ja meikin? Tietty koemeikki ja koekampaus voisi tehdä missä tilassa tahansa, mutta maksaisin vaikka ekstraa, että saisin tälläiset henkilöt häiden aikana toimivaan vuokrattuun huvilaan? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edelliseen kysymykseen en kyllä osaa vastata, mutta noin yleisellä tasolla..

Kotkassa on keskustassa kampaamo Star ja sen yhteydessä kauneushoitola Model, joita osaan suositella. Oon aikanaan käyttänyt itse heidän palveluitaan kuten useat ystävänikin. Itse kävin viime vuonna kampauksessa HAC Juustilla, josta sain kampauksen sekä meikin ja olin oikein tyytyväinen lopputulokseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kävin omissa häissäni kammattavana ja meikattavana Starissa ja Modelissa, ja en katunut valintaani. Kampaus oli tosi kaunis (hieman illan kuluessa kampauksesta alkoi harottamaan suortuvia, mutta toistaiseksi kukaan kampaaja ei ole hiuksiani saanut pysymään 100 % ojennuksessa, joten annan anteeksi). Se harmittaa, etten itse huomannut harottajia kuin vasta valokuvista... Jos olisin katsonut peiliin illan aikana, olisin voinut jotain asialle tehdäkin... :rolleyes::huh: Meikkikin oli kaunis, vaikka aika erilainen mitä yleensä itse teen itselleni. Yritin selittää meikkaajalle, että laita nyt enemmän, enemmän, mutta hän halusi pitää suht luonnollista linjaa. Eikä siinä mitään, lopputulos oli tosi nätti. Hieman vain erilainen kuin itse alunperin ajattelin. Ripsiväriä meikkaaja ei osannut mielestäni laittaa kauhean hyvin (ja tästä olen kuullut kommenttia muiltakin), mutta kaiken kaikkiaan tulos oli hyvä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

onko kukaan muute ottanu kuvagalleriasta kampausta ja meikkii??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
onko kukaan muute ottanu kuvagalleriasta kampausta ja meikkii??

En, mutta kuvagalleriasta varasin itselleni tämän jo aikasemmin kyselemäni "Liikkuvan" Kampaajan/meikkaajan. :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jeps. pitää vissii iteki sitä käydä kyselemässä, minkälaisia hintoja siel on ja minkälainen tekijä :) Ku ei ihan viittis hirveen paljoa liikkuu moneen eri paikkaan sinä hääpäivän aamuna ku sattuu olemaan meripäivät just sopivasti samaan aikaan :(

toivottavasti olis viel vapaita aikoja

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kotkassa siinä liikekeskuksessa tai sen läheisyydessä mitään hyvää kampaajaa ja meikkaajaa ? :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuvagalleriaa pitää minun kyllä kehaista täälläkin. Tilasin siis kampaaja-meikkaajan hääpäivänä kotiini. Hän kampasi ja/tai meikkasi lisäkseni anopit, sulhasen sekä toisen kaasoni. Kaikki olivat erittäin tyytyväisiä ja saivat tasan sen, mitä halusivatkin. Aika meni rattoisasti jutustellessa mukavasti ja kaikki asiointi sujui todella mutkattomasti :) Itse olisin kelpuuttanut jo koeversiot kampauksesta ja meikistä, mutta lopulliset meikki ja kampaus olivat vielä ihanammat ja kestivät!

Kyllä se vaan niin on, että onnistuneesta palvelusta jää pitkäksi aikaa hyvä mieli :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

voin suositella hair by Millan omistajaa Millaa, liike on tuossa keskuskadulla :)

Milla tekee myös meikkauksia..

Muokattu: , käyttäjä: Tikris

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eli onko kokemuksia häämeikissä ja kampauksessa käynnistä Kotkan tai Haminan alueelta? Olitko tyytyväinen, paljon maksoi jne?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haulla löytyy jo ketju kauneuspalvelut Kotka  kannattaa aloittaa siitä, vaikka ei pitkä olekaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olenkin sen jo lukenut, toivoin että saisi vähän lisää ja tuoreempaa tietoa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yleensä on tapana kirjoittaa olemassa olevaan ketjuun, nostella sitä, eikä perustaa uutta :)

Vähän helpompilukuisempia sellaiset foorumit, joissa sama asia on samassa ketjussa eikä ketjujen määrä ole tähtitieteellinen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuoreita kokemuksia kaipailisin Haminan suunnalta. Mieluusti kaksi yhellä iskulla eli kampaus ja meikki samasta paikasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään