J<3R

Menukortit ja noutopöytä

8 viestiä aiheessa

Jos on noutopöytä, voiko menukortteja laittaa ruokapöytiin? Vai laitetaanko silloin vaan noutopöytään ruuan kohdalle mitä se on? Minne hääohjelman voi laittaa sitten esille, jos ei menukorttiin? 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä menu tulee pöytiin vaikka onkin noutopöytä. Ja yksi menu toki myös noutopöydän alkuun. Minusta on ollut kiva kun häissä joissa olen käynyt, näin on ollut.

 

Menuhan kiinnostaa vieraita jo vähän ennen itse ruuan otto hetkeä. Varsinkin kun on tulossa isot häät ja ruokaa mennään ottamaan pöytäkunnittain, on kiva että vieraat voivat lukea menun pöydässä odotellessaan omaa vuoroaan. Lisäksi se saattaa jopa nopeuttaa ruuan ottamista, kun vieraat eivät ruokaa ottaessaan enää jää lukeman menua niin tarkkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksesta! Näin sitten varmaan teen, että menukortti tulee pöytiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meinasin pöytiin lisätä menu-kortit joissa lyhyemmin selvitetty menu, noutopöydässä sitten tarkemmat selvitykset siitä mitä missäkin on..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

me otetaan graafiselta suunnittelijalta kaikki menut, pöytäkorit, kutsut jne.. tarkoitus oli, että jokaiselle vieraalle tulee oma menukortti, jonka toisella puolella on illan ohjelma. Ensin ajateltiin, että teetetään jonkinlainen "häälehti", mutta ei jaksettu alkaa etsiä sisältöä siihen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee noutopöytään erikseen iso menu-kyltti kehyksiin tai liitutaululle kirjoitettuna. Tästä huolimata myös jokaiselle vieraalle tulee paikalleen oma menukortti ja ohjelmakortti. Sen sijaan jokaiseen ruokaan tuskin tulee erikseen mitään pieniä lappuja..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minustakin on kiva, että menu on pöydässä nähtävillä. Varmasti vieraita kiinnostaa jo etukäteen, mitä on ruokana - minua ainakin vieraana kiinnostaa :) Myös jotakin ruoka-ainetta välttävät (esim. itse en syö lihaa) voivat jo valmiiksi miettiä, mitä voivat ja eivät voi syödä. Mutta minusta riittää, että pöydissä on muutama menu/ohjelma nähtävillä, ei kaikille omaa. Esimerkiksi meillä kahdeksan hengen pöytiin tulee kaksi menu/ohjelmakolmiota.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yleensä on varmaan tapana, että menukortit on pöydässä. Muutamissa häissä ruokapöydän ääreen päästyä on ollut kuitenkin vähän epäselvää, mikä ruoka on mitäkin. Eli ei haittaa yhtään, vaikka ruokien kohdilla lukee, mikä ruoka on kyseessä. Lähtökohtaisesti voisi kuvitella, että aikuinen ihminen osaa kyllä ruuat toisistaan erottaa, mutta ei se aina ole niin helppoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään