kukkanen<3

Hääviitta hunnun tilalle

6 viestiä aiheessa

Häät ja juhlat -lehdessä näin kuvan morsiamesta, joka käytti hunnun sijasta pitsistä, ohutta, pitkää hääviittaa. Minusta se näytti kauniilta ja aloin miettiä mistä sellaisia saa. Pukuni on olkaimeton ja viitta peittäisi mukavasti selkää ja olkapäitä. Googlettamalla en sellaisia löytänyt, enkä verkkokaupoista. EN siis etsi paksua turkis tms. viittaa, olen kesämorsian. Osaisiko joku auttaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä Pronoviaksella on ainakin kaksi pukua jonka voi ostaa suoraan tuollaisen viitan kanssa. Ainakin Morsiusgallerian sivuilla on maininta, että Ugaz:in ja Unzuen voi ostaa sekä viitalla että ilman. Olen myös mielestäni nähnyt keepimäisiä, lyhyempiä pitsiviittoja joidenkin morsiuspukuvalmistajien ja morsiuspukuliikkeiden nettisivuilla asuste-osiossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Monique Llhuillier:n tämän vuoden kevätkokoelmassa pitsiviittoja oli myös (linkki), joten eivät ne ihan out ole eli kyllä jostain kyllä saa ostettua :)

 

Noita lyhyitä malleja ainakin näyttäisi olevan Etsy  (isot kuvat Etsystä, pieni David's Bridal) ja ebay  sekä "kiinakaupat" pullollaan, hakusanaksi esim. lace cape (tai lyhyempi on capelet) tai wedding cape. Näytti noissa "kiinakaupoissa" olevan pitkät myynnissä puvun kanssa, mutta mikä estää ottamasta yhteyttä ja tilaamasta vain viitan (kunhan selvittää myyjän laadun jne.) Tällainen kokopitsinen pitkä löytyi myös ekalta googlen tulossivulta, tosin tuollaisesta määrästä pitsiä saakin sitten maksaa..

 

il_570xN.361953649_3x6a.jpg P_16192_5_392465.jpgil_570xN.344705514.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille linkeistä ja vinkeistä. Etsin juurikin samantapaista pitkää viittaa kuin kukkanen<3 mainitsee viestissään, samoin Hiriloren mainitsemat Pronoviaksen viitat ovat harkitsemisen arvoisia, jos niitä myydään erikseen. Kiinakaupoista en toistaiseksi uskalla tilata. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tämä tulee varmaan liian myöhässä, mutta itse ostin juuri tuon aloituksessa olevan viitan lahdesta, Josefiinasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään