Jump to content
Naimisiin.info

Hääaskartelutarvikkeet netissä


johanna...

Recommended Posts

Oletteko ostaneet tarvikkeet hääaskateluihin netistä? Mistä edullisimmin? Olen yrittänyt metsästää suklaan ruskeaa kartonkia kutsukortteihin, mutta vain erikoiskartonkeja löytänyt tuossa värissä...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Linkki ei toimi.

Mutta otsikko pätee omaan kysymykseeni...

Onko kukaan tilannut decorahouse:sta ruusunterälehtiä tai köynnöstä? Onko laadukkaita?

Jos käytte heidän sivuillaan, kertokaa myös vaikuttaako ruusunterälehdet -violetti teidän mielestä sinisiltä?

Eli kannattaako netistä tilata? Mielipiteitä kiitos.

Link to comment
Share on other sites

Donno

Minäkin olen epätoivoisesti yrittänyt löytää suklaanruskeaa kartonkia.. luultavasti päädyn vaihtamaan sen luonnonvalkoiseen ja etsimään sitten tuskaisesti ruskeita satiininauhoja, kun ei kerran löydy..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sama juttu täälläkin :huh: Ruskeita korttipohjia tarvisin; neliönmallisia. Ja siihen lime-silkkinauha. Mutta taitaapi käydä niin että kortin väri vaihtuu vaaleaksi ja nauhasta tulee ruskea kuten Esterialla.

Link to comment
Share on other sites

eBaysta kannattaa katella! Sieltä mekin ollaan hommattu jo vaikka ja mitä. Siinä vaan tarttee luoda PayPal -maksutili, jota varten tarttee luottokortin.

Niin ja hinnat saattaa olla jopa halvempia kuin mitä Suomessa, vaikka tuote tuleekin esim Jenkeistä ja postituksesta pitää maksaa.

Muokattu: , käyttäjä: meimei
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

meimei: Mitä lisäkuluja tulee Ebaysta tilattaessa? Postikulut ja mitä muuta?

Kiinnostaisi tilata tosi paljon, mutta pelkään, etten ikinä saa tavaroitani tänne Suomeen asti, jos tilaa esim. Jenkeistä tai Aasiasta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
meimei: Mitä lisäkuluja tulee Ebaysta tilattaessa? Postikulut ja mitä muuta?

Kiinnostaisi tilata tosi paljon, mutta pelkään, etten ikinä saa tavaroitani tänne Suomeen asti, jos tilaa esim. Jenkeistä tai Aasiasta.

Suosittelen brittien eBayta, www.ebay.co.uk. Siellä toimii sekä yksityishenkilöitä, jotka huutokauppaavat tavaroita huuto.netin tyyliin, että yrityksiä jotka myyvät joko huutokaupalla tai ilman huutokauppaa "buy now"-kiinteällä hinnalla. Lisäkulujahan ei tule kuin postikulut, jotka myyjän pitäisi etukäteen ilmoittaa, tai ne voi häneltä kysyä (jos ei esim. ole eritellyt Suomeen postituksen kuluja).

Briteistä tai EU:n alueelta tilattaessa ei tarvitse pelätä lähetyksen jäämistä tulliin, mikä ongelma on mm. Jenkeistä tai Aasiasta tilattaessa, eli muistaakseni n. yli 40 euroa maksavat lähetykset pitäisi tullata ja maksaa jotain lisämaksua. Jotkut pakehtii livahtaa tullin läpi, jotkut ei. EBayssa kauppaa käyvät siis muutkin kuin britit, maa näkyy kyllä ilmoituksessa. Mulla on hyviä kokemuksia eBaysta, mutta normaali varovaisuus ja terve järki on tietysti tarpeen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minä tarvitsisin rasioita, sellaisia kuutionmallisia, joista saisi kivoja paketteja hääkarkeille. Löysin sellaisia jo kerran netistä, mutta en löydä uudelleen. :( Pinellin sivuilla on sellaisia, joissa on katkoviivamaisesti reikiä, mutta haluan "ehjät".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Minä tarvitsisin rasioita, sellaisia kuutionmallisia, joista saisi kivoja paketteja hääkarkeille. Löysin sellaisia jo kerran netistä, mutta en löydä uudelleen. :( Pinellin sivuilla on sellaisia, joissa on katkoviivamaisesti reikiä, mutta haluan "ehjät".

Siellä decorahousen sivuilla oli joitakin kuutionmallisia karkkirasioita, ja calligraphenilla kanssa!

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin Sinellistä ja olin kyllä tyytyväinen tuotteisiin. Netissä karkkirasiat näyttivät suttuisilta ja katkoviivat näkyivät räikeästi, mutta tilaamissani vaaleansinisissä rasioissa ei näy mitään katkoviivoja eivätkä ole suttuisia. Toimitus oli myös erittäin nopeaa, joten ei ole moittimista.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Onko kukaan kokeillut tilata tuolta creative companystä, eli cchobbyn sivuilta mitään tavaraa? Toimiiko hommat ja oliko tuotteet laadukkaita?

Olen katsellut sieltä tuotteita ja rekisteröitynyt jo jäseneksikin, mutta en ole uskaltanut tilata. Ostoskorissakin on jo kaikki tuotteet mitä haluaisin, mutta onko luotettava paikka?

Hinnat ainakin on kohdillaan! En vaan haluaisi tulla huijatuksi, kun en ole nettikaupoista noin paljon (n.150e) ennen tilannut. Nuo sivut ainakin ovat suomenkieliset! = hyvä juttu?

Lähinnä olen ostamassa häitä varten askartelu- ja koristelutarvikkeita (nauhoja, organzakaitaliinaa, haaraniittejä, jne) ja hääkarkeille pieniä lasipulloja. Vinkiksi vaan, että tosi paljon kivoja vaihtoehtoja normaaleille karkkirasioille löytyy tuolta! Esim. minisankoja, "lääkerasioita", niitä lasipulloja, jne...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...