Kusse

Minkälaiset hääkarkit askartelit? (kuvia)

209 viestiä aiheessa

Olisi mukavaa nähdä, minkälaisia luomuksia naikkarit ovat väkertäneet hääkarkeiksi.  :) En siis tarkoita itse karkkeja, vaan niitä kääreitä.. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja voisko tähän saada myös kuvia ja jos on reseptejä itse tehdyistä karkeista??

Me ajateltiin itse jotain nekkuja tai sitten pihlajanmarja karkkeja tehdä vieraille :) Mutta jos parempia ideoita tulis niin kiitos.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin värkätä karkkien sijaan "lemmenlääkepurkit"  ja nyt kyselisinkin tietääkö kukaan mistä saisin pieniä lääkepurkkeja?Ne vois tehä myös esim.filmirullapurkeista mut oikeet lääkepurkit ois tietysti aidomman olosia.Etiketin ja annostusohjeen saa suoraan amoriinin sivulta.Saiskohan vaik apteekin kautta tilattua tai onko joku nähnyt myytävän jossakin kaupassa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apteekin kautta on joku naikkari tilannut lääkepurkkeja. Ei muistaakseni ollu edes kalliita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oisko kellään mitään hääkarkki-ideaa meriaiheista(kuvia)? Meriaihe esim. majakka, purjevene tms. Karkiksi olen ajatellut niitä simpukkasuklaita, mutta millainen rasia, käärö? Olen niin pirun huono askartelemaan, että en osaa mitään monimutkaisia. Voisko sen hääkarkkirasian yhdistää paikkakorttiin?   ???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Oisko kellään mitään hääkarkki-ideaa meriaiheista(kuvia)? Meriaihe esim. majakka, purjevene tms.

Kaverilla oli muutama vuosi meriaiheiset häät, ja siellä oli hääkarkit solmittu seinällä roikkuvaan suureen kalaverkkoon. Sieltä sitten teityn ohjelmanumeron puitteissa vieraat kävivät hakemassa karkkinsa. Nehän voi ihan vaan kääriä vaikka sellofaaniin tai vaaleansiniseen kartonkiin tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän hääkarkit (ja paikkakortit) näyttivät tältä:

_D2X3921kopio.jpg

Sisällä oleviin paperirulliin oli painettu laulujen sanoja.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä kuva meidän hääkarkista:

Ht054.jpg

Sisällä oli silkkipaperikonfettisydämiä ja Alku- karkki, pohjassa lappu taiteltuna kolmeen osaan,

vasemmalla luki "Ihmiset menevät naimisiin rakkaudesta...",

keskellä Shamrock :-X Kulta 2005 :-X2005

ja oikealla "...mutta opettajat keskenään."

;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee sydäntikkarit, ilmeisesti aika monelle muullekkin :)

Ja niissä on Rakkautta on... runoja :-X

IMG_3109.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä nuo sydäntikkarit ovat? itse mietin mikälaisia karkkeja tekisn, mutta päätöksiä ei oo vielä syntyny..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mistä nuo sydäntikkarit ovat? itse mietin mikälaisia karkkeja tekisn, mutta päätöksiä ei oo vielä syntyny..

Sydäntikkarit on ostettu videofirma Makuunista.

Isompia kuin esim. Cm:ssä myytävät muumi tikkarit, hintaa oli 20c kipale :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee tällaset, kartonki vaan vähän tummemman punasta.

Imgp1003.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee hääkarkkirasiat. Sisälle tulee osaan Marianne-rakeita ja osaan ehkä Sisu-pastilleja tai jotain muita pieniä salmiakkikarkkeja. Ruokapöytään tulee sitten kulhollinen karkkia, josta voi käydä omaa rasiaansa täydentämässä. Tällaisiä olen askarrellut n. 20 kpl, ja vielä ainakin 30 pitää tehdä lisää. Mukavaa puuhaa! :-*

PICT4935.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee tälläiset...  :-X

th_talvikuvia06012.jpg  Aika pieni kuva, mutta toivottavasti saa selvää... Eli pohjana biedermaier, jonka päällä silkkiruusuja, kolme geishaa rautalankapatentilla ja pieni puinen sydän, johon toiselle puolelle tulee kullanvärisellä meidän nimikirjaimet ja toiselle puolen häiden päivämäärä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

c7a33c4b.jpg

Näkyy ehkä huonosti mutta punasia sydäntikkareita sellofaaniin käärittynä, ja ruusulla kiinnitetty, yksinkertaisia mutta mielestäni nättejä  :)

tässä parempi kuva

IMG_0579.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä meidän erittäin yksinkertaiset karkit, tuossa paperirullassa on lastensuusta kuultuja viisauksia koskiena avioliittoa ja parisuhdetta muuten...

IM000412-1.jpg

IM000404.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen väkersin valmiiksi tämmöiset  ;D  :-X

rasiat5wr.th.jpg

Ei mitkään huippuhienot, mutta ihan kivat pienet rasiat kivoihin pieniin juhliin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli tällset :-X

th_ht002.jpg

Tosi yksinkertaset.  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä "askarreltiin" tämmöset...

Mietelauseina käytettiin Viivi ja Wagner sarjakuvia, jotka rullattiin kääröille näin:

http://groups.msn.com/_Secure/0RQD9AtgUz...581324016151806

Ja sarjakuvat mariannepallojen kanssa tungettiin näihin:

http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAAOMUh*F...581322447963802

Etiketti on tällainen:

http://groups.msn.com/_Secure/0RwAsA6cVPCe...581395442905501

Ja lopuksi purkkien päälle painettiin kannet, ja häävieraat saavat purkit auki vain repäisemällä sinetin purkin ympäriltä (siis aivan kuin oikeassakin lääkepurkissa). Eipä tarvinnut tyllin kanssa taistella ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään