Jump to content
Naimisiin.info

Oma leimasin?


Appelsiini-Sonja

Recommended Posts

Tietääkö joku mistä ja mihin hintaan saa omia leimasia? Siis sellaisia, että vaikka saa itse piirtämänsä kuvan siihen?

Tai onko jollakin ideaa, miten saisi helposti kopioitua saman kuvan useaan kutsuun? En halua käyttää hommaan tulostinta. Kalkkeripaperi olisi tietysti yksi vaihtoehto, mutta kovin työläs.k035.gif

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin meille leimasimen osoitteesta www.nikunet.fi

Semmoisen ainakin sai missä on meidän nimet ja päivämäärä, joten uskoisin heidän valmistavan muitakin yksilöityjä leimasimia.

Link to comment
Share on other sites

Mä tilasin meille leimasimen omalla kuvalla Vaasan leimasinkeskuksesta. Sähköpostin kautta tilasin ja muutamassa päivässä oli leimasin postilaatikossa. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Laiton tarjouspyynnön muutamaan paikkaan 7*7cm kokoisesta leimasimesta, jonka kuvan olin itse piirtänyt.. Kallein tarjous oli 60,- ja halvin 20,-.. Nikunet tarjosi halvimman, joten tilasin sieltä! Postikulutkin oli jotain 1,50 vaan. Toimitus oli nopeaa ja leimasin oli just sellanen ko pitikin! Suosittelen!  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Vastaan itse itselleni ja muillekkin tiedoksi, että Nikunetistä saa leimasimia omalla kuvalla.

Hinta oli nyt esim. 6x4cm leimasimelle 30€ +postitus 3€.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Minä tilasin meille 3*5cm leimasimen omalla kuvalla

Näpertäjän nettikaupasta.

Palvelu tosi hyvää ja nopeaa,

työntekijä laittoi minulle kuvan siitä,

millaiselta leimasin tulee näyttämään. :)

Hintaa postikuluineen 25,00€!

Nyt odottelen leimasinta kotiin. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ennen kuin lähden pommittamaan noita yrityksiä, niin osaako joku sanoa saako jostain noista mainituista yrityksistä leimasimia omalla tekstillä? Tai jostain muualta? Tarkoittaen tekstipätkiä ei mitään nimi-yritys-osoite -leimasimia. :flirt:

Kun ois tarve muutamalle... Mulla on jo varasuunnitelma ja -toteutus olemassa, mutta leimasin ois hieman helpompi.

:-X Anerina

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Niin, eipä sen enempää tarvinnu pommittaa ketään, kun ihan selkeästi oli tieto sivuilla. Melkein osaan lukea. :girl_sigh:

Näpertäjän sivulta ainakin löytyi hintaan 25e/kpl. Jos niitä neljä tarttis, niin hinta ois huikeet 100e... Saa nähdä tilataanko tuolla hinnalla.

Toinen vaihtoehto on kalvosta teksti läpi (hieman hankala saada siroa ja nättiä jälkeä, kun kapeat kirjaimet) ja sit tuputtaa, hilettää ja kuumentaa. Voi olla, että tää menee taas sillä "säästetään mieluummin hermoja kuin rahoja" -linjalle. :girl_haha:

Mutta tieto on siis löytynyt. Taisin aika pian edellisen viestini perään sen löytääkin, mutta en tänne huomannu rustata.

:-X Anerina

Link to comment
Share on other sites

Minä tilasin parit tekstileimasimat ("Ohjelma", "Program", "Menu" ja "Invitation") omalla fontilla eBay-myyjältä nimeltä loongchai74, ihan meilasin hänelle ja kysyin tekeekö hän tällaisia (myyjän eBay-kaupassa on kaikenlaisia muita leimasimia tarjolla).

Hintaa varrettomille ja musteettomille leimasimille tuli pari euroa kappale + erittäin kohtuulliset postikulut, ja hyvin palvelivat tarkoitustaan!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Me mietittiin myös, että halutaan kutsuihin oma painettu kuva. Ensin harkittiin sapluunan kanssa äheltämistä, mutta koska halusin säästää aikaa ja hermoja päädyimme teettämään oman kumileimasimen. Työkaverini suunnitteli mahtavan häälogon nimikirjaimillamme, ja tänään tilasin leimasimen turkulaisesta Blue Sign Oy:stä. 60 x 40mm kokoinen leimasin maksaa 40e, toimituskuluista 10e päälle. Aivan erinomaista palvelua tässä firmassa! Laitoin tilauksen tänään, ja lupasivat leimasimen kolahtavan postiluukusta perjantaina. Olen vakuuttunut, että tämä oli jokaisen euron arvoinen asia. Ja koska kuvassa ei ollut mitään päivämääriä, voimme halutessamme käyttää leimaa hamaan loppuun asti kaikissa juhlissa. Nojoo, kunhan nyt ensin leimataan kaikki häihin liittyvät kirjekuoret, kutsu- ja kiitoskortit sun muut paperit :). Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Näpertäjältä tilasin juuri leimasimen omasta logostamme. Hintaa tuli 25 euroa postikuluineen (n. 2cm x 3cm kooltaan tuo leimasin), toimitusaika maksusta n. 3 arkipäivää. Ja jostain syystä saimme kaupan päälle hieman isomman version tuosta leimasimesta! Eli kaksi leimasinta yhden hinnalla, ja juuri sellaisia kuin pitikin! En voi muuta kuin kehua ja suositella.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minä tilasin leimasimen omalla kuvalla Blue Signista. Maksoi noin 30€ ja sain juuri sen kokoisen kun halusin ja oli päivässä valmiina noudettavissa, tietty postittavatkin jos tarvitsee. Kuten täällä jo aikaisemmin mainittiinkin niin palvelu on todella hyvää ja nopeaa. :)

Muokattu: , käyttäjä: -Nelly-
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...