Jump to content
Naimisiin.info

Mitä te heittelette?


siipiveikkosi

Recommended Posts

Meillä varmaankin heitellään synteettisiä ruusun terälehtiä, jos ylipäätään mitään heitellään. Riisiä ei saa heittää, ja pelkään, ettei vierasjoukkomme, jonka keski-ikä on melkoisen korkea, jaksa innostua saippuakuplien puhaltelusta.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 511
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meillä varmaankin heitellään synteettisiä ruusun terälehtiä, jos ylipäätään mitään heitellään. Riisiä ei saa heittää, ja pelkään, ettei vierasjoukkomme, jonka keski-ikä on melkoisen korkea, jaksa innostua saippuakuplien puhaltelusta.

Heh, tästä tulikin mieleeni eräs iäkäs sukulaiseni, joka ei ollut koskaan eläissään nähnyt saippuakuplia, eikä tiennyt mitä niille olisi pitänyt tehdä. Niinpä hän nosti tikun purkista, laittoi sen suuhunsa ja yritti sen jälkeen puhaltaa. :D

Link to comment
Share on other sites

Fru, ihan mainiota  :girl_haha: Tätä minä olen myöskin pelännyt saippuakuplien kanssa.. Voisin kuvitella, että minun sukulaisiltani voisi syntyä saippuakuplille yhtä luovia käyttötapoja..  :lol:

Link to comment
Share on other sites

Meillä puhuttiin aluksi riisin heittämisestä, mutta jos kirkolle vaan sopii niiin me taidetaan sittenkin heittää jotain viljaa. Sulhasen suvussa on maanviljelijöitä, joten saadaan vilja ilmaiseksi. Muutenkin se on mielestäni ajatuksena hauska ja huomioi kivasti sulhonkin suvun  :)

Link to comment
Share on other sites

Eekas, kuulostaa tosi hyvältä ja persoonalliselta idealta! Isosiskoni häissä tehtiin samalla tavalla, siskon mies on maanviljelijäperheestä, ja riisin sijaan heiteltiin muistaakseni vehnän jyviä.

Link to comment
Share on other sites

Meillä ei heitetä mitään, vaan kilkutellaan pieniä hääkelloja.

Kiva idea! Aion törkeästi varastaa idean omiin häihini  :) Siskoni häissä ei ollut tarkoitus heitellä mitään, mutta ehkä maailman innokkaimmat morsiustytöt repivät lopulta kimpuistaan kukat morsiusparin päälle. Heidän mielestään jotain oli pakko saada heittää  :D

Link to comment
Share on other sites

Riisiä! Olin niin helpottunut, kun kuulin sen olevan sallittua. Muuten ei olis tullut mitään heiteltävää/puhallettavaa/kilisteltävää. Sen verran sitä saa mennä puvun sisään, kun talvitakin kauluksesta mahdollisesti selviytyy. :D +riisi ei maksa juuri mitään, muutenki aina ostetaan sitä 2kg säkeissä, kun kulutus on suuri.

Link to comment
Share on other sites

Meilläkin saippuakuplat tai sydänriisi on nyt sitten varma. Sydänriisi vaan aika kallista ja en tiedä saako sitäkään heittää :/ Ajattelin et yks vaihtoehto ois et riisiä heitettäis sit kun lähdettäis juhlista tai kun tultais juhlapaikalle tai jossai välis :D Oon vaan aina haaveillu siitä ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minä olisin halunnut ihan perinteisesti riisiä tai vaikka kauraa (ei siis mitään Elovenan hiutaleita :D) mutta täälläpäin on ilmeisesti kielletty heittelemästä yhtään MITÄÄN kirkon portailla/edessä.. :( Saippuakuplat ovat tietty yksi vaihtoehto mutta en tiedä onko se niin meidän tyylistä sitten.

Link to comment
Share on other sites

Pari vuotta sitten kaverin häissä heiteltiin hopeakuulia, siis niitä pieniä pyöreitä kakunkoristeita. Ne oli oikeestaan aika kivoja ja taitavat kans olla suunnilleen pelkkää sokeria eli liukenevat kyllä pian maasta :)

Link to comment
Share on other sites

Tähtisädetikuista ja sen toteutus. Ne palaa aika nopeasti loppuun. Mitenhän onnistuisi, että kaikilla palaa tikut suurinpiirtein samaan aikaan ? :) kaikille sytkärit ? :D paitsi lapsille :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meillekin tulee saippuakuplia. Tilasin ne jo näin 10kk etukäteen, amazonista sai melkeinpä puoleen hintaan Suomen hinnoista (postikulut mukaanlaskettuna). Kannattaa kurkata! Saippuakuplille ei ollut edes vaihtoehtoa, koska mä ra-kas-tan saippuakuplia suunnilleen yhtäpaljon kuin keskimääräinen kolmivuotias.

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli (sydän)riisiä. En oikeastaan edes harkinnut vakavasti muita vaihtoehtoja. Perinteinen meininki tuntui luontevimmalta ja osoittautui valokuvissakin kivannäköiseksi.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Oletteko hommanneet kaikille vieraille saippuakuplapullot tai muuta heitettävää vai vaan osalle? Meille vieraita tulee n.130 joten ei ihan halvaksi tule saippuakuplat jos kaikille hommataan oma pullo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...