Jump to content
Naimisiin.info

Kuvia kiitoskorteista


Guest Cardia

Recommended Posts

Häiden jälkeen tulee aika jolloin pitäisi miettiä kiitoskortteja.

Olisi kiva tietää erilaisia vaihtoehtoja. Joten kerätään tänne kuvia kiitoskorteista.

 

Tässä pari vaihtoehtoa joita harkitsen. Taitavat oikeasti olla kutsuja, mutta sopisivat kiitoskorteiksikin.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Valokuvaajan koevedoista ei löytynyt mieleistä kuvaa, mutta onneksi ystäväpiirissä monella on silmää kuvaamiselle, joten ystävien kuvista muodostui meidän kiitoskortti. Yhtä en osannut valita, joten kuvia tuli kaksi

Roosa kansi on metallinhohtoinen ja kortin koko on A5. Kuvat on tulostettu valokuvapaperille itse.

kiitos01.gif    

kiitos02.gif

Link to comment
Share on other sites

Mitä tekstiä sulla on tossa viereisellä sivulla? Ei tarvii sanasta sanaan, kuhan noin niinku vähän sinne päin.

Ihana muuten toi kirkostatulokuva!

Kirkostatulokuva on kyllä aivan ihana, jopa lentävät riisitkin näkyy

Teksti on täältä naikkareista löytämäni ja itseni hieman muokkaama (kortti ja teksti vapaasti kopioitavissa). Emme allekirjoittaneet kortteja vaan tekstin alla oli kaunokirjoitusfontilla tulostettuna meidän nimet sukunimineen.

Käsi kädessä, sydän sydämessä. Alkaa nyt elämässämme uusi matka. Se matka kulkee läpi vihreiden metsien, halki auringossa kimmeltävien merien, yli tummien vuorien ja poikki lainehtivien peltojen. Ja vaikka se matka on pitkä, eikä sillä loppua näy, on se matka hyvä taittaa, kun rinnalla on se ystävistä kaikkein uskollisin ja rakkain, se elämän tärkein ihminen.

Tällä matkalla elämään ja ikuiseen rakkauteen, eivät polkuja peitä ainostaan ruusujen pehmeät terälehdet, vaan joskus voi tie olla sateesta märkä tai lumesta liukas. Ojennamme silloin toisellemme käden ja pidämme tiukasti kiinni.

Tällä matkalla ei ehkä aina ole polku tasainen. Olkoon este sitten polulle kaatunut puu, pimeääkin pimeämpi korpi tai virrassa pauhaava vesi, voi kahden kulkiessa rakkaus sen aina voittaa; nostaa puun syrjään, löytää eksymättä reittinsä pimeyden läpi tai kohota vahvoille siivilleen taivaan sineen jättäen taakseen kosken pyörteet ja karikot. Rakkaus löytää aina tiensä perille,  

rakkaus on kartta onnelliseen elämään.

Kauneimmin kiitämme teitä Ystävät, teitte päivästämme ihanimman ja muistoistamme mieleenpainuvimmat.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Meidän oma aikalailla perinteinen kiitoskortti

kiitoskortti1.jpg

Kortti avattuna.

kiitoskortti2.jpg

Kiitoskortin kannen kuva, joka on samantyylinen kuin kutsukortinkin kuva.

Vertailun vuoksi vielä kuva kutsukortista:

kutsu_valmis1.jpg

Molemmat on siis tehty lilasta paperista (kutsun kuvassa värit ovat aika killissä), jonka sisällä on pala vaaleampaa kuultopaperia. Kiitoskortissa kuultopaperille on kirjoitettu kiitoslause ja allekirjoitamme siihen nimemme.

Vihreä nauha oli kutsuissa kutsun ympärillä, mutta kiitoskorteissa se pitää papereita yhdessä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

No niin, kanna minäkin korteni kekoon tuoreena rouvana, tässä kiitoskorttiVEDOS.

Kiitoskorttimme noudattaa tuota kartta-teemaa, joka on ollut joka lähetyksessä

KIITOSKORTTI_EHD__sens.JPG

Jouluna lähettämiemme  STD-korttien taustalla oli merikarttaa Hebriidien mereltä, joissa lupauduimme toisillemme,

Kutsukorttien kuvapuolella oli karttana vanha merenmittauskartta Suomelinnasta/Helsingin edustasta, ja nyt

Kiitoskorttien taustalla on navigointikarttaa Lissabonin edustalta, kortit kertonevat, minne päin purjehdimme häämatkalla

Kiitoskorttien mukana lähetämme sinisen kirjeen, jossa kerromme kauniista päivästämme sekä lähitulevaisuuden suunnitelmistamme sekä ilmoitamme nettialbumin osoitteen. Lisäksi vanhuksille lähetämme valokuvia samassa kuoressa, muut osannevat ladata kuvat nettialbumista ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

minä väkersin tälläiset. lähetimme jokaiselle useamman kuvan ja joillekin lähemmille vierailla aika ison nipunkin kerralla. kirjoitin käsin itse korttiosan ja se laitettiin kuvanipun pohjalle. sitten koko nippu laitettiin yhteen tuollaisella kartongista leikatulla rinkulalla, johon olin liimaillut nuo sydämet. helppoa. isoin homma oli korttien kirjoittamisessa.

kiitoskortti1.JPG     kiitoskortti3.JPG

                          kiitoskortti2.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Olisin kiinnostunut mitä sulla lukee tuossa kortissa... Jaatko sen meidän kanssa, vai onko henk.kohtasta..?

korteissa lukee näin:

Ei se, miltä me näytämme,

eikä se, mitä me aikaan saamme,

merkitse mitään sen rinnalla,

mitä me olemme

toinen toisellemme.

lämmin kiitos muistamisestä hääpäivänämme!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mun kaaso sai mielestäni ihan huippu idean kiitos korttien suhteen. Ku meidän häät kuvataan videolle ja siitä editoidaan DVD, niin laitamme jokaiseen kiitoskorttiin DVD:n häistämme. Kortin kanteen meidän kuva ja sisälle kiitosteksti ja DVD.

Saako udella kuinka isot häät teille tulee? Eli kuinka monta DVD:tä saatte väkertää? Mun mielestä aivan loistava idea! Kyseinen homma on itselle tuttua puuhaa. Olen editoinut paljon mitä olen kuvannut ja koonnut levyjä (perheestä, harrastuksista...).  Ne on kyllä mahtavia muistoja! Mut aikamoinen homma siinä on...  

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Oletteko kirjoittaneet Kiittäen-sanan alle aina omat nimenne käsin? Olen katsellut saamiani kiitoskortteja ja niissä on vähän erilaisia käytäntöjä. Aika harvassa valokuvaamon kiitoskortissa on nimet. Olen tehnyt kortit siten, että oikealla on kuva ja vasemmalla Kiittäen-tarra, tuleekahan siitä suttuisen näköinen jos siihen vetää nimmarit? Tai toisaalta onko se jotenkin persoonaton jos siinä ei ole meidän nimiä?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jos on kaksiosainen avattava kortti, niin miten se on yleensä kuulunut asetella?

Esim. päällimmäiselle sivulle "Kiitos" ja kenties joku koriste; sisäaukeamalle vasemmalle sivulle teksti ja allekirjoitukset ja oikealle valokuva. Onko muita mahdollisia tai suositeltavia asettelutapoja?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...