Jump to content
Naimisiin.info

Häät 2015 (yhdistetty)


nedis

Recommended Posts

  • Replies 981
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Juu, vähän tuli outo fiilis noista kommenteista.. Liekö se emäntä ajatteli minusta samoin ja siksi eivät antaneet alennusta.. Ehkä kysyin liian tiukkoja kysymyksiä, kun realistina halusin tietää, mitä ovat heidän vastuunsa meihin päin esim. jos he peruvat juhlat kk ennen häitä (täällä monikin juhlapaikka hävinnyt venäläisten taskuihin) tai miten esim. perustelevat sen hintojen korotuksen. Olen siis yöpynyt tuolla tänä keväänä ja esim. lisävuoteesta veloittavat 20e ja ainakin meidän mökissä se tarkoitti aivan kamalaa ikivanhaa taitettavaa hetekkaa, jolle istuessa upposi pylly lattiaan ja "hotelli"huoneissa 2 lisävuodetta tarkoittaa 1,5 ihmisen vuodesohvaa. Kun kysyin heidän vastuustaan meihin päin, sain saarnan yhdestä morsiamesta, joka oli valittanut kylmästä kahvista jälkikäteen..

 

Mutta ei ole hylätty, koska se on pakettina vaan niin hyvä eikä vastaavaa paikkaa ole. Seuraava vaihtoehto on sitten seurantalo, jonne pitää hankkia ja tehdä ihan kaikki itse (astiat, liinat, siivous, pitopalvelu). Jotenkin tuntuu niin paljon helpommalta tuo koko paketti. Hintaeroa ei tule oikeastaan ollenkaan tilavuokra vs. nuo talolle hankittavat jutut, ja menutkin olisivat suunnilleen saman hintaiset. Ainoa ero tulee niissä alkoholeissa, eli samalla rahalla pystyisi seurantalolla tarjoamaan paaaaljon enemmän. Tuossa painaa myös tuo majoitus, koska meidän vieraista n. 90% on pitkämatkalaisia. Eniten tässä siis hiertää tuo asenne, että mitään ryhmäalennusta ei sittenkään anneta, eikä muutenkaan ole "pelisilmää" tai neuvottelutaitoa ollenkaan. Jos annetaan listahinnat (ja korotetut vielä), ei se ole tarjous. Jos ei anneta mitään toiseen päin, ei se ole neuvottelu. Tuo min. kuusi-seitsemän tonnia on semmoinen summa, että luulisi kiinnostavan neuvotella. Eli siis suomeksi sanottuna varattaisiin tuo heti, jos nyt edes vähän tajuaisivat "kättä ojentaa". Ehkä me sitten ollaan työelämän kokemusten takia jotenkin liian vaativia...?!?

 

Sulho lupasi vuorostaan neuvotella noiden kanssa ja yrittää saada ne myöntämään, ettei tarjouksessa ole mitään ryhmäalennusta tai pakettitarjousta. Sulho vain ei näytä tajuavan, että jos hän sanoo, että me maksetaan ruuasta&juomasta esim. 4000e eikä enempää, niin sitten se täti sanoo, että "ok, sitten teille tehdään halvempi menu, vaikka yksi salaatti pois tai sitten halpisavecit". Sulho siis luulee, että täti sanoo "ok, saatte saman menun ja saman määrän alkoholia, me annetaan tuo alennus". No sormet ristiin.. alkaisin olla jo niin kypsä tähän. 

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

Mua alkaa myös tympiä.

Ainoa asia mikä meillä on valmista, on että miehelle ostettiin tumma puku huhtikuussa ja että sormukset on sepällä suunnittelun alla. Ja menu on valmis.

Ei juhlapaikkaa, ei mun pukua vielä missään päin maailmaa, ei niin mitään muuta.

Paitsi jatkuva v**utus koko häistä kun mikään ei voi sujua.

Jo 3 vakavasti harkittua paikkaa tehneet oharit ja nyt neljäs vaikuttaa juuri siltä miltä pelättiin, eli liian naftilta, pimeältä ja sitä rataa.

10 pukua sovitettu ja mikään ei juuri edes etäisesti napannut. Seuraavaksi taas kahteen eri lääniin etsimään ja luulen ettei niistäkään nappaa. Rahaa palaa pelkkiin matkoihin kohta jo mekon verran..

Link to comment
Share on other sites

^ Millaisia pukuja nuo 10 olivat? Siis samaa vai eri tyyliä, mallia, väriä, koristetta? Nappaako kuvissa joku malli, jota et ole sovittanut ?

 

Mullakin on nyt 6-8 pukua sovitettu, ja olihan ne nättejä enkä minäkään pahalta näyttänyt, mutta mistään ei tullut sitä WOW-fiilistä tai oloa, että minä olen morsian! (se voi tosin johtua siitäkin, ettei oikein ole morsian olo muutenkaan, kun läheisten suhtautuminen on niin vaisua..) Uskon kuitenkin, että tiedän, minkä mallisesta se tulee, vielä kun löytyisi sellainen puku!

Link to comment
Share on other sites

Ainiin, pitää sitä jotain iloistakin muistaa kirjoittaa! Sain vihdoin viimein oikean kihlan sormeen :girl_in_love:  (Sepällä oli "vähän" työjonoa, niin saamiseen meni oli kuukausi ja tilaustavaraa, kun minulla on niin pienet sormet.) Melkein olin jo unohtanut, minkä näköinen se oli :D En malta odottaa, että se saa kaverin viereensä :girl_pinkglassesf:  :gpari:

Link to comment
Share on other sites

Kaikki mitä sain sovitettavaksi on olleet aikalailla vaan just sitä "ihan tavallista". Eli ehkä vähän blingiä ylhäällä ja loppu mekko tyhjää. Tai sitten niitä läntillisiä ja roiskittuja pukuja, joissa koristeet näyttää siltä kuin itse olisin ne sinne laittanut. Eli siis vaikutelma on täplikäs, näyttää siltä kun silmät kiinni ois heitelty niitä paikalleen taikka mitä-ihmettä-tää-täällä-tekee juttuja.


Eli siis A-linjaisia joissa on poikittain vyö (usein ei saa edes irti) tai joissa muuten vaan menee poikittain joku sauma, jonka tunnen katkaisevan itseni ihan väärästä kohdasta ja väärällä tavalla.

Mutta kun tuntuu olevan niin vähän pukuja joihin edes kokoa 42/44/46 oleva mahtuu, siksi minäkään en ole saanut kokeilla oikeastaan mitään sellaisia mitä aidosti olisin halunnut.

 

Kolmessa liikkeessä käyty. 2 Kuopiossa, 1 Turussa. Seuraavana on sitten Jyväskylä ja Helsinki.

Turussa tosin oli ihan eri palvelukin (silloin kun oltiin reissussa, niin vapaata ei ollut juuri muissa), siellä ne puvut tehtiin sovitettaviksi silti, Kuopiossa ei todellakaan.

Yksi noista puvuista oli täyspitsinen. Sekään ei ollut paha, mutta jotenkin en itseäni yhtään näe täyspitsissä eikä se ollut niiin hyvä että sitä aidosti haluaisin. Enemmänkin sellainen että jos ois ihan pakko, niin sitten voisin. Tarvitsen jotenkin enemmän tukea ja sellaista ryhtiä myös ulkoisesti siihen pukuun. Yhtä pukua myös muokattiin täysin tunnistamattomaksi sen omasta mallista ja se alkoi jo hieman miellyttää.

 

 

 

Haussa siis jotain näin "ikivanhaa" (ilmeisesti siis, koska mistäään ei löydy Juuri Sitä mallia mitä kovasti haluais sovittaa, enkä itsekään ole löytänyt sitä vielä kuvanakaan mistään). Näissä kuitenkin se idea. On blingiä, on ryhtiä, on pitsiä, kirjailua taikka runsasta pitsihelmaa, on vinoja linjoja, on kerroksia. On jotain jujua sekä jotain mitä katsoa ylhäältä alas asti. Mutta mikään näistä ei menisi tällaisenaan läpi.. Kaikissa on jotain tosi ärsyttävää.
Vieläkin ärsyttävämpää on että kotimaassa sen täydellisen teettäminen on helposti yli 1000€ myös. Että hellurei vaan.

 

 

13389004.t.jpg 13389005.t.jpg

 

13389006.t.jpg   13389007.t.jpg

 

13389008.t.jpg   13389009.t.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Annas kun
Link to comment
Share on other sites

^Hmm.. no luulisi Helsingissä olevan valikoimaa jokaiseen makuun! Oletko miettinyt käytettyä? Tuli mieleen vaan tuosta "ikivanhasta", että käytettynä voisi löytyä sitä oikeampaa, jos nyt on muodissa (ts. liikkeissä) vaan tuota samaa. Itsekin olin havaitsevinani, että puvut olivat hyvin samankaltaisia siellä yhdessä liikkeessä, olkaimeton, a-linja, korsettiyläosa blingillä, ja simppeli helma - tosin noita on paljon myös nyt sitten myynnissä käytettyinäkin. Pitsi vaikuttaa kanssa olevan nyt muotia.. Itsekin toivoisin tuon tyyppistä, mikä sulla on keskellä oikealla (tuo Sottero).

 

Edit. mä nyt heitän ihan arvalla pari käytettyä pukua...

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/112295/Maggie-Sottero-Prestyn-J1395-Size-16.html

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/111087/David-s-Bridal-9V3179-Size-18.html

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/108042/Maggie-Sottero-Natasha-Size-14.html

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/107767/Sophia-Tolli-Y1102-Size-18.html

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/94631/Maggie-Sottero-Adeline-Size-14.html

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/106463/Sottero-Midgley-ASM3278-Couture-Size-16.html

 

(jaa miten niin tykkään sotteroista... :D)

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

Häät lokakuussa 2015 ja toistaiseksi tehty nämä asiat:

 

- Kaasot ja bestman valittu ja pyydetty

- Hääpaikka varattu

- Mekkoja soviteltu

- Sormus valittu

- Huikean hyvä muistilista kasassa

- Koristeluteemat ja -värit valittu

- Kengät, korut ja laukku löytyvät omasta takaa

- Häämarssit valittu

- Ostoslistoja laadittu (juomat jne)

 

Seuraavaksi voisin vaikka ostaa korttien askartelutarpeet ja sovitella vähän lisää pukuja! Ja selvittää miten tuota morsian-statusta anotaan... :D

Link to comment
Share on other sites

No kun just se, että noissa ei oo missään tota "kaikkea". On vaan joko pitsi helma tai sitten on vaan blingi tai sitten on vaan koko pitsi tai sitten on..

Toi toka linkki on kaikkein lähimpänä, mutta silti aika kamalan näköinen kaikkinensa :/ Ja kyllä. Mä osaan myös kuvitella miltä se näyttäisi täydessä loistossa, mutta eih. Se tukevuus ja rakenne tuntuu puuttuvan kokonaan tosta mahan kohdalta. Se sellainen että ulospäinkin huokuu jämäkkä fiilis. Sellainen mikä se nyt ois sitten vaatetermeissä.. Joku "veistoksellinen" tms. Sellainen että minkään maailman makkaran ei kukaan usko mistään raostakaan pilkahtavan, koska laskostus on tiukka ja jämäkkä (sen siis pitää Näyttää siltä, kyllä mä tiedän että siellä sisällä on rakennetta tarpeeksi ja alusvaatteilla pelataan lisää, mutta se ulkomuoto..)

Tossa on just tollaiset lerput mitä vihasin kaikissa aiemminkin sovittamissani puvuissa..

 

 

Ja oon koittanut kahlata vähän kaiken läpi. Huuto nettiä, toria, ulkomailta kanssa.. Sen lisäksi tätä olen koittanut kahlata http://allweddingdresses.co.uk/ mutta sieltä kun ei oikein voi millään kriteereillä hakea niin se on vähän hankalaa. Pukuja kuitenkin on niin älyttömästi.

 

Sitten oli vielä ainakin yks.. Ootappas nyt, taisin poistaa sen suosikeista jo.. Se oli joku UK firma joka myi ilmeisesti omien liikkeidensä poistomekkoja ja/tai sovituspukuja halvalla. Siellä todellakin nopeet söi hitaat. Se oli violetti sivusto kuitenkin.. Tuon sen linkin tänne jos googlella tärppää uudestaan.

Edes ultimaattisen hienot JJ's House ja muut kiinakopiofirmat ei oo lisänneet (tai vastaan ei ole vielä tullut) sen laista pukua että voisin edes kuvaa näyttää niin, että "tällaisen mä haluan sovitettavaksi".

 

 

 

Niin ja sitten on vielä se ongelma. Että likimain kaikki puvut laskeutuu niin että perse näyttää entistä isommalle. Aina on joku kiva pieni yksityiskohta mikä alkaa ihan väärästä kohdasta ja aiheuttaa näin megapyllyn. En haluais mitään ankan perää kuitenkaan juhlapäivälle. Ihan tarpeeks mulla on itsessään jo pyllyä olemassa :D

 

 

 

EDIT// Tässä nyt vähän esimerkkiä siitä mitä tarkoitan ryhdikkäällä ja lerpulla..

Lerppu http://allweddingdresses.co.uk/wedding-dress,Alfred-Angelo,2360,2013,item,8300.html

Ryhdikäs keskikroppa (joskin ihan täys turnoff kaikkinensa)  http://allweddingdresses.co.uk/wedding-dress,White-One,Nefle,2013,item,2838.html

Muokattu: , käyttäjä: Annas kun
Link to comment
Share on other sites

Oijoi. Nyt täytyy nostaa kädet pystyyn. En kyllä erota noista kuvista lerppua ja ryhdikästä :D

Oisko tuo hanurinlevennys-juttu sellainen, että sen voisi muokata muuten sopivassa puvussa paremmaksi? Jos se on joku yksityiskohta, jota voisi siirtää?

Link to comment
Share on other sites

Mä kans vähän luulen että se on se mun silmä joka kiinnittää huomiota siihen. Siksi tää puvun etsiminen onkin niin hankalaa. Se on kuitenkin se koko puvun näkyvin osa vielä..

 

 

Mä en oikein osaa sanoa saako sitä persuksen levitystä muokattua. Kun esim. tossa sun ensimmäisessä linkissä se taas nimenomaan on osa sitä pukua. Jos nyt kuvitellaan että tykkäisin tosta muuten, paitsi tosta persuksen kohdasta niin aika vaikeehan sitä ois muokata. Ja hankala myöskään myöntyä muuten.

 

 

 

 

Tällaisia (suunnilleen) olen sovittanut jo:

http://allweddingdresses.co.uk/wedding-dress,Miss-Paris,MP-143-14,2014,item,18293.html   (ei ollu tollaista niskalenkkiä ja likimain ne loputkin 7 oli tällaisia, erilaisin kirjailuin ja helmikoristein ja milloin mitenkin. Nää vaan näyttää niin "halvoilta", ikäänkuin niitä ei ois suunniteltu koskaan loppuun asti)

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/27487/Mori-Lee-1612-Size-14.html (1300€, auts)

http://www.abelone.no/brudekjoler/brudekjoler/brudekjoler-i-store-storrelser-str-44-52/brudekjole-med-brede-stropper-passions-by-lilly-08-3150-2014-02-03-detail

Link to comment
Share on other sites

Mekon pitäisi saapua huomenna.. Nyt jännittää!

 

Tässä on kerennyt jo paniikki iskeä, kun kaikki hankinnat pitäisi tehdä "salaa" sulholta. Häntä ahdistaa häähössötys niin pahasti että oli jopa meidän yhteiseloa lopettamassa :o Tästä selvitty puhumalla ja kaikki taas hyvin, mutta täytyy nyt madaltaa tätä omaa intoa vielä muutaman asteen, vaikka kovaan ääneen en ole kotona edes hössöttänyt. Vähän vaan itseä häiritsee kun häät on yhteinen juhla jossa juhlitaan meidän yhteiseloa. Ei niin että ne on minun juhlat ja saan leikkiä prinsessaa (toki prinsessajutut kuuluu mutta huomio ei pelkästään minussa). Nyt sitten kaikki vähäpätöisemmät hankinnat (eli oikeestaan kaikki paitsi miehen asu, juhlapaikka, ruoka&juoma, ohjelma ja auto) on tehtävä ilman sulhon kommentteja. Häntä ei kiinnosta koristeet, teema, kutsukortit.. Joten teen niitä hankintoja nyt mihin hänen mielipidettään ei tarvitse kuulemma kysyä, ja sitten nämä aremmat aiheet hoidan lähempänä hääpäivää. Kun hän ei voi käsittää että vuotta ennen häitä pitää jo ostaa ja suunnitella..

 

Kyllä tämä tästä. Helpotus iskee kun hääyö on ohi ja elämä jatkuu normaalisti :D

Link to comment
Share on other sites

Meilä on Isthle myös vähän sama juttu. Olenkin nyt ottanut sen linjan, etten edes ota häitä puheeksi, ellei mies itse kysy jotain. Hänen mielipiteensä on ollut vähän joka asiaan, että minä saan päättää. Ainoastaan vieraslistaa vahtii kuin haukka, etten vaan lisäile sinne nimiä. Olen sanonut miehelle, että en minä tarvitse mitään prinsessahäitä, menisin hänen kanssaan naimisiin vaikka ensi viikolla maistraatissa, jos hän haluaisi, mutta hän kuitenkin haluaa, että saan sellaiset häät kuin haluan. Ehkä häntäkin vaivaa se harhaluulo, että sellaiset juhlat tempaisee ex tempore kuukaudessa. Itse kun tykkään suunnitella ja tehdä hankintoja etukäteen, ettei sitten mene yhdellä kertaa kaikki rahat ja hermot.

Link to comment
Share on other sites

Joko Isthlen mekko saapui?

 

Meilläkin oli jossain vaiheessa vähän ilmassa sellaista, että sulhon mielestä mietin liikaa. Se loppui, kun aloin selittää konkreettisilla esimerkeillä, miksi jotakin tulee tehdä tai mihin se vaikuttaa.

Esim.

- joidenkin sukulaisten avecin nimi ja onko avecia olemassakaan > no tätä ei onneksi tarvinnut kovin paljoa selittää, että miksei voida jättää vain tyhjiä paikkoja varuulta ja kirjoittaa kutsuun 30v. naimisisissa olleelle parille Pekka + joku nainen

- alkoholitarjoulun tarkka määrittäminen pitopalvelun kanssa> muistutin häistä, joissa jäimme ilman toista viinikaatoa, kun tarjoilijat kiersivät todella pian 1. kaadon jälkeen, niin että meillä oli vielä ensimmäistä lasia jäljellä (hääpari oli maksanut kahdesta kaadosta kuitenkin)

- istuma/pöytäjärjestys > muistutin, millaista meillä oli a. häissä, joissa istuimme kavereiden kanssa samassa pöydässä ja b. häistä, joissa istuimme ventovieraiden kanssa, jotka kuitenkin tunsivat toisensa.

- iltapalan hlö-määrän vähentäminen ("ai mitenniin kaikki vieraat ei ole klo 23 enää juhlissa?") > rakas, ehkä ne mummukat ja papat on lähteneet jo nukkumaan..

- päivän aikataulurunko ja muistilistat > muistutin niistä 682 447 kerrasta, kun olemme olleet myöhässä jostain ja/tai jotain unohtunut...

 

Koristeista en ole puhunut, enkä varmaan ala puhuakaan, kun ei tuo askartelu kiinnosta itseä(kään) ja pöytiin olisi tarkoitus tulla vain jotain simppeliä, joka ei mielestäni ole yhtään ajankohtaista vielä hankkia. Pukufiilistelyä ja armotonta googlailua sulho ei taida ymmärtää :P mutta eipä tarvitsekaan, siihen kun ei ole asiaa puuttua :)

Link to comment
Share on other sites

Mielestäni kannattaa nyt Tipzilla tarkkaan miettiä otatko kivan miljöön takia sen riskin, että koko hääjärjestelyt saattaa tuottaa tuskaa tuon yhden ja ainoan emännän takia. Varsinkin viimeiset päivät kun sitten oikeasti olisitte laittamassa ja stressi on pahimmillaan niin... Ja mistä sitä tietää mitä tuommoset tätit alkaa säveltää vielä hääpäivänäkin ! Jos sieltä päästä ei sitä asiakaspalveluhenkisyyttä löydy niin sitten ei löydy ! Nykyään nimittäin nimenomaan tuo palveluhenkisyys on tosi iso kilpailuvaltti yrityksille. Itse kauhulla lueskelin jotain kertomuksia hääpaikka-osastolta Etelä-Pohjanmaan alta, ja ajattelin kyllä että onneksi meidän nuorisoseuran yhdyshenkilö vaikutti tosi mukavalta ja tultiin hyvin juttuun.

Ja edelleen sanon että onpa kämänen ryhmäale. 300e eli tilavuokra on tuossa kokonaissummassa yks sanonko mikä hailee ja saisi teidät hyvälle mielelle --> eivät siis piittaa olla teille mieliksi.

Mutta lohdutuksen sanana, jos sinne päädytte niin kaikella on tapana järjestyä =) ei saa vaan suututtaa sitä vanhaa tätiä  :girl_haha:  

Link to comment
Share on other sites

^Joo juuri tuon takia minä vähän tässä jarruttelenkin. Ehkä niillä sitten vaan menee sitten niin pirun hyvin, että ei tarvitse oikeaa tarjousta tehdä.. (kenellä tässä taloustilanteessa menee?) Emännästä ei oikein selvää, että onko lintu vai kala. Näyttää ja kuulostaa semmoiselta herttaselta karjalaismammalta, mutta onko siellä alla tapoihin pinttynyt, "näin kuuluu tehdä, kun aina tehty" -kontrollifriikki? Yksissä häissä oli vähän hankalaa, kun paikan omistaja tuppasi söhläämään joka väliin (mm. millilleen missä ja mihin rintamasuuntaan parin piti ottaa vieraat pihalla vastaan > siinä sitten vieraita juoksutettiin paikasta toiseen)  :wacko:

 

Toisaalta toivonkin nimenomaan sellaista hääpäivää, että kerrankin saan vain olla ja että voin luottaa siihen, että kaikki sujuu ja jos ei suju, se hoidetaan selkäni takana. En todellakaan halua miettiä, onko kaikilla ruokaa, onko se lämmintä jne. Koristeista yms. en ole (tai ainakaan ei-morsiamena en ole) kovin tarkka enkä kiinnostunut, kunhan näyttää nätiltä, niin fine. Joten ehkä sitä konfliktia ei tulisi paljoa.. (Yksi todella upea paikkahan me jätettiin heti laskuista, kun omistajamies oli niin ylimielinen ja ylimalkainen ja muutenkin paikan palvelusta järestään huonoa palautetta annettu.)

 

Meidän seuraava vaihtoehto on seurantalo ja näiden välillä olenkin jo pohtinut tässä ketjussa: Paras paikka häille: ravintola vai seurantalo?. Jotenkin tuntuu, että nyt ei enää jaksaisi alkaa etsimään pitopalvelua, astioita, liinoja, hotelleja jne., kun on jo ihan loppu tähän junnaamiseen.

Link to comment
Share on other sites

Ainiin.. jatkan vielä. Pukuja olen katsellut illat läpeensä, voi että, kun pääsisi sovittamaan! Paikallisessa liikkeessä unelmamalliani ei ollut, eikä sellaista tunnu olevan täällä päin käytettynäkään, joten olen sitten kuolaillut kv. "kirppis"saitteja.. Ja ensikuvarakkauteni olisi nyt myynnissä (yli tonnin puku nyt 312 € :girl_pinkglassesf: ) Mutta kun ei ole hajuakaan, että sopisiko se varmasti minulle ja entäs jos kaupassa ihastunkin ihan muuhun malliin!

Ärsyttää, että täällä ei ole toista liikettä ja lähimpiin liikkeisiin on satoja kilometrejä, nyt muutenkin olisi oikea aika ostaa puku, kun alet alkaa pian (tai on jo alkaneet). Mun piti mennä kaupoille Lahteen/Helsinkiin/Tallinnaan yhden ystävän kanssa, mutta nyt hänellä on vähän terveysongelmia, enkä tiedä, onnistuuko se reissu ollenkaan!

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jospa minäkin liittyisin tänne porukkaan :) Eli varsinaisesti ollaan jo miehen kanssa naimisissa(-11) mutta aikanaa jäi isommat juhlat pitämättä, meillä oli kavereille kesäjuhlat (ja mun vanhemmat oli mukana myös) ja ne olikin semmoset ns yllärihäät eli oltiin käyty päivällä maistraatissa. Päätettiin että pidetään isommat kemut sit joskus myöhemmin ja nyt tulli tunne et vuoden päästä olis ehkä hyvä "se myöhemmin" ajankohta :)

 

Vieraslistaa tehty (100aik. yli 30 lasta :/)

Hääpaikka ennakkovarattu (mennään vkl katsomaan)

Pitopalvelu aika varma ja menuu myös

Kirkko avioliiton siunaamiseen varaamatta...

 

suunnitelmia on mutta ehkä nyt vkl jälkeen kivempi alkaa tarkemmin miettii ku toi paikka tiedetään tarkemmin :)

 

ps. ne meidän ekat häät muuten järkättiin alle kolmessa viikossa :) tosin vieraitakin oli n.20 vaan

Link to comment
Share on other sites

Häävalmistelut etenee :) oon ostanu ihania koristeita, servetit on ostettu ja aiivan ihanat hääjengät on tilattu. Jännittää vaan vähän kun en normaalisti kävele korkkareilla nii miten onnistuu. Varsinkin kun korkoa on se 11cm. No mutta onneksi on vuosi aikaa harjotella. Niin ja meidän hääpaikka on nyt varmistunut. Ruoat, juomat ja trubaduuri tulee hääpaikan kautta :) tosin hääpaikkaan pääsemme tutustumaan vasta syksyllä :/

Link to comment
Share on other sites

Onneksi en ole ainoa morsian ketä joutuu kotona kärvistelemään oman intonsa kurissa pitämisen kanssa.. :D Onneksi on sitten niitä tyttökavereita keiden kanssa hössöttää sitäkin enemmän <3

 

Mekko saapui eilen! En pysty sitä kotosalla sovittamaan, joten mennään viikonloppuna anoppilaan samalle paikkakunnalle missä oma siskoni asuu. Sisko saa sitten nyörittää ja pääsen näkemään miten kävi.. :) Mutta siis tottakai mä sen päälleni ängin ilman apua ja yritin kiristää takaa käsillä että miltä näyttäisi :D Hyvältä näyttää! Sävyä pelkäsin niin paljon, kun mekon väri on valmistajan mielestä kulta, mutta kuvien perusteella ivory. Mutta siis on ivory! Jee! Eli siis shampanjan värinen mekko jonka päällä valkoinen organza kauttaltaan -> ivory  :jere:  Ja kun häitten väritys tulee olemaan juuri tuollainen shampanja, valkoinen, ivory, vanha roosa yms haalea johon sitten hopeaa ja blingblingiä niin mekko sopii jopa teemaan kuin nakutettu!

Link to comment
Share on other sites

Ooii mekkosi kuullostaa ihanalta! Saako kysyä että mistä hankit tuon unelmapuvun?

Hössöttelen varmaan kaikista eniten kaasolle ;) mutta eikö kaasot ole sitä varten? ;) tosin ihan kiva hössötellä täälläkin teidän kanssa niin miehen ei tartte kuunnella . Ja täältä saa paljon neuvoja ja kokemuksia lukea :)

Link to comment
Share on other sites

Juu tämä foorumi on kyllä ollut kullan arvoinen monessa asiassa. On niin paljon sellaisia asioita, mitä ei ole edes tullut ajatelleeksi ennen kuin on täältä bongannut idean. Eikä tuo hössöttäminen virtuaalisesti tunnu niin pahalta :D Minä tilasin eilen kengät, korusetin ja hiuskamman, toivottavasti ovat niin kauniit kuin kuvassa ja kengät sopivan kokoiset. Palvelu oli ainakin loistavaa, vaikka yleensä jännitän ulkomaisista firmoista tilaamista.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...