Jump to content
Naimisiin.info

Minkä ikäisenä naimisiin?


Cosmicgirl

Recommended Posts

Naimisiin mennessä olin 25 ja mies 29, yhdessäoloa oli silloin tasan 10 vuotta takana. (Ennen hääjuhlaa ehdin täyttää 26, miehellä on synttärit vasta joulukuussa.) Kihloihin menimme joskus puolen vuoden seukkailun jälkeen teininä :) ja vähän vakavammin otettavasti sormusten yms kanssa sitten vasta pari kesää sitten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Molemmat ollaan naimisiin mentäessä vielä 19-vuotiaita. Meidän suvussa on naiset olleet tosi ehtiväisiä. Naimisiin on menty nuorina ja lapsiakin ovat jotkut saaneet ennen kuin täyttivät edes 20 vuotta. Seurusteltu ollaan useampi vuosi ja asutaan yhteisessä kodissa, kihloihin mentiin viime vuoden puolella. :)

Muokattu: , käyttäjä: heinäsorsa
Link to comment
Share on other sites

Alttarille astellessa minä olen 22 ja sulho juuri täyttänyt 28  :)  Häät vietetään helmikuussa 2015. Yhteiseloa saman katon alla tulee tällöin olemaan 7 vuotta joista kihloissa vajaat 3  :)

Link to comment
Share on other sites

2015 häitä tanssittaessa minä 26 ja mies 30. Tosin molemmilla synttärit edessä sitten parina seuraavana kuukautena. Yhteistä taivalta takana siinä vaiheessa 10 vuotta ja kihloissa 8 vuotta. Huh, kylläpä toi kihlajaisaika onkin pitkä näin mustaa valkoisella katottaessa. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ensi toukokuun häissä molemmat 23 v :) Mies tosin täyttää saman vuoden elokuussa 24v. Nyt marraskuussa tulee seurustelua täyteen 2 vuotta, kihlauksesta lokakuussa vuosi ja nyt elokuussa avoliitossa asuttu vuosi :-X 

 

Joidenkin mielestä ehkä nopeaa toimintaa, mutta me emme ole hetkeäkään epäröineet päätöstä :)

Link to comment
Share on other sites

Tulevana lauantaina häät :) ja ollaan molemmat 24-v. Ollaan oltu yhdessä yli 6 vuotta, joista 5 vuotta asuttu yhdessä, joten ei kyllä todellakaan hätiköidä tässä päätöksessä ;)

Link to comment
Share on other sites

Morsian on alttarille tullessaan 21 ja mies on 27. Seurustelua tuleen täyteen häiden aikaan kolme vuotta, joista kihloissa 2v. Joten täälläkin monen mielestä nopeaa toimintaa (anopin mielestä meidän pitäisi odottaa 8v :D ).

Link to comment
Share on other sites

Häissä ollaan ensi toukokuussa 30- ja 40-vuotiaat, seurustelua tuolloin takana vajaat 3 vuotta. Kihloissa oltu 8 kuukautta :)

 

Eipä sitä kukaan muu voi arvioida muiden tahtia. Toisille 3 vuotta on pitkä aika, toisille 10 vuotta lyhyt. Meillä on mennyt enemmän niin, että ihmiset oikein odottivat jo, että koskas yhteenmuutto, häät ym ym.. Kyllä tässä kohtaa tietää ja tuntee vahvasti, kun oikea osuu kohdalle :)

Link to comment
Share on other sites

Hääpäivänä morsian 29v ja sulhanen 28v, tosin morsian täyttää heti kuukauden päästä sen 30v. Yhteistä taivalta tuona päivänä tulee täyteen 7v. joista 6v kihloissa. Yhdessä on asuttu jo pari kuukautta päälle se 7v tuolloin :) Me ollaan vähän erilainen perhe :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Morsiamella hääpäivänä ikää 24, sulholla 27. Tuossa vaiheessa seurustelua takana 2v 10kk, yhdessä asumista 2v6kk ja kihloissa 9kk. Molempien eka kerta, ei lapsia vielä :)

Muokattu: , käyttäjä: Titan
Link to comment
Share on other sites

Mä ehdin täyttää 31 ennen häitä ja sulho on sillon 27. Ollaan oltu yhdessä hääpäivänä melkeen 7 vuotta, joista 6 asuttu yhdessä. Kihloissa 2 vuotta. Muutettiin "nopeesti" yhteen, koska sulhanen muutti Englannista Suomeen ja siis mun luo. :) Muuten ollaan sitten edetty ihan rauhassa.

Link to comment
Share on other sites

Jo aviomies on 24, itse täytin viikko häiden jälkeen 22-vuotta.
Tunnettu ollaan 7 vuotta, tästä seurustelua 6 ja kihloissa 4,5 vuotta... Tätä se teinisuhde ja teinikihlat poiki :D

Link to comment
Share on other sites

Hääpäivänämme, syyskuussa 2014, minulla tulee olemaan vuosia 22 ja sulhasella 24. Yhteistä matkaa silloin takana 4,5 vuotta, josta hieman yli puolet asuttu saman katon alla.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...