studebaker

Mitä liimaa kutsuihin ym. askarteluihin?

58 viestiä aiheessa

Itse laitettiin tuolla kaksipuoleisella teipillä kiinni melkein kaikki liimattavat materiaalit kortteihin ja siistiä jälkeä tuli!! Viininpunaiselle kartongille teipattu vaalea, kultaisin säikein koristeltu kangaskin liimautui hyvin eikä rypistänyt kartonkia eikä näy läpi!! Sinellin myyjä tätä teippiä meille liiman sijasta suositteli, kun kutsujen tekoa suunniteltiin ja hyvin toimi!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä käytetään Tiimarista ostettua valokuvateippiä tms. Sellainen sininen rullasysteemi josta saa rullattua haluamansa määrän noin millin levyistä kaksipuoleista teippiä. Ainakin protokutsut ovat hyvin kestäneett tuolla kasassa. Liimattu siis kaksipuoleista helmiäiskartonkia normi kartongille.

Vielä hakusessa millä sais organzanauhasta teipattua lenkin. Eli nauhan päät yhteen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiimarin valokuvateippi on kätevää ja hyvälaatusta, se on kyl aika kallista verrattuna tavalliseen rullassa olevaan kakspuoliseen teippiin.

En ite käytä nykyään paperiaskarteluissani lainkaan liimaa, teippi ei suttaa eikä kupruile, tulee aina siistiä.

Pritt-liimateipistä en tykänny jostain syystä yhtään, se liimapinta ei kunnolla pitäny ja välillä se teippi ei pyöriny siellä härpäkkeen sisällä eteenpäin. Voipi kyllä olla että mulle on sattunu eteen joku maanantaiversio kyseisestä liimateipistä jos muilla on siitä hyviä kokemuksia, mene ja tiedä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

käytin ite kans kakspuoleista teippiä. Sillä saa jopa pitsinki pysymään esim. hääkutsuissa ;) Sinellissä rulla (oliko siinä 50m) maksaa vain 1,50e. Sinellissä on muutenkin paljon halvempaa kuin Sinooperissa; maksoin Sinellissä leimasintyynystä 8,9e kun sama maksoi Sinooperissa 13,99! :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytin kans tuota kakspuolista teippiä, jota ostin Tiimarista. Tais olla valokuvateippi nimellä. Hyvin toimi! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa muistaa kysellä askarteluliikkeissä / lukea tuoteselostuksia, että liimat ja teipit on happovapaita. Jos näin ei ole, niin ajan myötä liimat ja teipit kellastuttaa paperiin rumia jälkiä. Kun liima / teippi on happovapaata, niin tätä ongelmaa ei siis tule ja askarrellut kutsut pysyy nättinä aina :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytin kans tuota kakspuolista teippiä, jota ostin Tiimarista. Tais olla valokuvateippi nimellä. Hyvin toimi! :girl_smile:

Olen täysin sohlo askarteluissa ja liimalla sotken pahasti... Kun löysin tiimarin valokuvateipin, niin alkoi homma sujua ja sain erittäin tyylikkäitä kortteja tehtyä helposti... Olen käyttänyt sitä joka paikkaan sen jälkeen. Suosittelen lämpimästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään