Mitä kivaa hääauton takaikkunaan?


katinka

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

"Herttaisen" hyvä idea  :-X

Meillä tulossa häälehteen meidän kuvat herttakunkku ja herttakuningatar -kortteina. Ja tuli mieleen että sitähän ideaa voisi kehitellä tohon auton ikkunan herttasuoraankin niin että K- ja Q- korteissa näkyisi kuvapuoli lähes kokonaan ja niissä hääparin kuvat, kun ässä, jätkä ja kymppi vois sit olla lomittain siinä suoran jatkeena normaalisti.

Ja tekstihän voisi olla suomeksikin, esim: Kaikki pelissä!

Link to comment
Share on other sites

Guest Summersun harmaana(Guest)

Me ajateltiin Simo Silmua ja Yölintua kovasti kuunnelleina laittaa takaikkunaan sydän ja siihen teksti "Mahduin siun maailmaas, sovin siun sydämees..." Pahville laitan tuon teksti, koska en viitti porukoiden tuliterään autoon, joka on hääauto, laittaa kalvoväreillä... Mun mielestä runoista ja laulunsanoista saa kivasti kehiteltyä juttuja. Varsinkin jos pariskunnalla on vaikka yhteinen lempparibiisi!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Guest kiralove

Tässäpä nyt sitten meidän värisuora:

1003829abm0.jpg

Vähän harmittaa kun jäi A-kortista sydämet pois, mutta eivät tuon silhuettikuvan kanssa kunnolla mahtuneet... Mutta itse olemme tyytyväisiä ja sehän on tärkeintä! :D Kooltaan tuo on paljon suurempi kuin mitä kuva antaa ymmärtää, taustakartonki n. 45x64cm.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest kiralove
No on!

Mut miks mulle ei aukee toi ALL IN juttu. Oon nähny sen toisellaki morsiamella mut ku ei niin ei  :-?  :-?

All In liittyy siis pokeriin... ;D Ja aihe sopi meille, sillä sulhasen harrastuksiin korttipelit kuuluvat...

Juu, ja kyllä tuossa kyltissä tekemistä riitti, mutta ei se mikään älytön homma ollut... Kortit tulostin A4 kartongeille ja myös kirjaimet tulostin kartongille. Kirjaimet "maalasin" punaisella kimalleliimalla ja päälle hopeisella koukeroita... Korttien reunat myös kehystetty punaisella kimallaliimalla, muuten eivät olisi erottuneet toisistaan kunnolla...

Mutta kiitos kehuista! ;D

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee vain vaaleansininen sydän, jossa lukee Maajussi ja morsian. Ehkä sen sydämen reunat vois koristella jollain ääriviivatarroilla :-/

Edit: Minkä kokoinen koristeen tulisi suunnilleen olla? Eli minkä kokoista paperia ostan ja kuinka suuria arkkeja ylipäätään saa?

Link to comment
Share on other sites

Mikäs olis sitten hyvä teksi tällaiselle nörttipariskunnalle? Molempien harrastuksiin kuuluu tietokoneet :D

Toinen vaihtoehto, mihin kyltti vois viitata on nämä meidän hieman "kääntyneet" roolimme, mies on toimistohommissa atk-tukihenkilönä ja vaimosta tulee hitsari :D

Olisko joku

"Bugit päivitetty ja hitsattu yhteen?"-minkäkuuloinen?

(olen tosiaan aivan onneton näissä asioissa :D)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...