Jump to content
Naimisiin.info

Servettien painatus?!


Timanttiko?

Recommended Posts

Edullinen paikka tilata servettejä ja kutsuja www.annaunelma.fi Olen tilannut sieltä tässä parikin kertaa; ensin häihin kutsut, kiitoskortit yms. ja sitten ristiäisiin.

Painavat myös satiininauhoja jotka meillä laitettiin shampanjalasien ympärille tekstillä "kiva kun tulit" sekä hääkarkkipussukoihin ruseteiksi nimellä. Tekevät myös kullattuja häälaseja, joihin saa nimet. Nimimerkillä onnellinen äiti

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Edullinen paikka tilata servettejä ja kutsuja www.annaunelma.fi Olen tilannut sieltä tässä parikin kertaa; ensin häihin kutsut, kiitoskortit yms. ja sitten ristiäisiin.

Painavat myös satiininauhoja jotka meillä laitettiin shampanjalasien ympärille tekstillä "kiva kun tulit" sekä hääkarkkipussukoihin ruseteiksi nimellä. Tekevät myös kullattuja häälaseja, joihin saa nimet. Nimimerkillä onnellinen äiti

Olet tilannut vai olet tehnyt? Nettisivuilla vierailu osoitti, että taitaa olla oma kauppasi kyseessä? Aika härskiä "mainostusta"! Vinkkinä, että kannattaisi varmaan laittaa sinne sivuille jonkinlainen hinnasto ja esimerkkejä ko. tuotteista. Ehkä sitten muutkin tilaisivat kuin pelkästään omistaja...? :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Itse kävin kyselemässä Riihimäellä sijaitsevasta Riihikimarasta. Painolaatta 25 e, kahviliinat 30 e/100 kpl, paperinen ruokaliina 35 e/100 kpl, kankaanomainen ruokaliina 55 e/100 kpl. Ja sit saa loppusummasta 10 % hääalen.

Toisaalta musta tuntuu, et painetut servetit on jo ihan vanha juttu... Ja eihän niitä tosiaan muut säilytä ku mummot.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei!

www.annaunelma.fi tilattiin nyt keväällä ja oli mielestäni edulliset 100kpl kahviservettejä maksoi 35,00e ja supernopea toimitus,. Ei mitään ihmeellisiä aloitus,painatus yms, muita kuluja. Postituskin oli ihan muutaman euron. Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

^ Älä nyt hyvä ihme viitsi... Muutaman viestin välein mainostusta omasta puljusta, ei kai nyt kukaan oikeasti usko tuollaisia viestejä oikeiksi kokemuksiksi, huoh.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Haluisin servetit omalla logolla, eli en millään valmiilla kuvalla tai tekstityypillä.. Onko jollakin kokemuksia mistä tämmöisiä servettejä saisi tai onko joku testannut itse painaa servetteihin kuvia/tekstejä?

(Oon joka tapauksessa tilaamassa logosta leimasimen, mutta mietityttää että irtooko semmonen tavallinen leimasinväri kun joku pyyhkii naamansa servettiin?!)

Link to comment
Share on other sites

Mä ajattelin kysyä tarjoukset serveteistä joihin tulis monogrammi näistä paikoista:

http://www.ip-paino.net/tuotteet.html

http://verkkokauppa....68/Products/106

http://www.pamark.fi....php?news_id=21

http://www.riihi-kimara.fi/

En osaa sanoa tosta leimaamisesta että miten pysyy mutta se olis aika karseeta jos kaikki vieraat nousisi

ruokapöydästä naamat mustina! :girl_sad:

Link to comment
Share on other sites

Now and foreverista ainakin hyviä kokemuksia. Aluksi servetit tuli väärällä päivämäärällä, mutta otettuani yhteyttä niin pahoittelivat virhettä ja lähettivät uudet servetit. Virheitähän nyt voi sattua ja pääasia tuo kuinka hoitivat tilanteen. Joten suosittelen tuota :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Tulimme siihen tulokseen, että painamme leimasimella itse nuo servetit. Leimasin ja kirjaimet kun tuli hankittua jo kutsuja varten. Kyse on vain oikeanlaisen musteen valinnasta. Valitse joku muste, joka ei ole vesiliukoinen niin se ei leviä vaikka kastelisit koko liinan läpimäräksi. Meillä käytössä on öljypohjainen versafine. Pienestä tyynystä riittää hyvin mustetta ja tulee siistiä jälkeä. Pian painamisen jälkeen on jo sellainen ettei leviä, mutta kättä päälle painaessa (servettiin nojatessa pöytää vasten) jää vielä kirjaimet käteen. Musteen kuivuessa kunnolla esim seuraavana päivänä kokeiltaessa ei enää jää näinkään jälkiä.

 

Kokeilkaa toki.

Link to comment
Share on other sites

Me tilattiin servetit nowandforeveriltä. Silloin sattui vielä olemaan joku tarjous päällä.. Tilattiin 100kpl ruokaservettejä ja 100kpl kahviservettejä painatuksin, ja hintaa tuli yhteensä 51€. Tosi nätit tuli ja nopea toimitus! Suosittelen! :tender:

Link to comment
Share on other sites

Me ollaan kanssa ajateltu tilata servetit tuolta nowandforeveriltä. Parit mallikappaleet serveteistä oon jo tilannu niin tuleepa varmasti semmoiset kun haluaa :)

Link to comment
Share on other sites

Tilasin värimallit ilmaiseksi Now and Foreverista, niissä oli painatukset valmiina ja hyvältä näytti. Ei vaan tuolta löydetty meille oikeanvärisiä servettejä, eiväktä paina itsesuunniteltua logoa vaan noista valmiista pitää valita.. Leimasin multa omalla logolla löytyy jota käytettiin kutsuissa, pitänee pohtia josko toi ei vesiliukoinen leimasin olisi meillä ratkaisu! Muuten jää kyllä ilman painatuksia servetit, eipä sekään ole koko maailma..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...