Jump to content
Naimisiin.info

Servettien painatus?!


Timanttiko?

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Katsoppa Keltaisilta sivuilta tai jostain silkkipainoja.

Hinta vaihtelee aika paljon eri firmojen välillä, sillä painoilla on harvoin valmis hinnasto jonka mukaan mennään. Kannattaa laittaa eri painoihin kyselyä hinnasta ja siitä huolivatko omia tarvikkeita painatettavaksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Lahdessa on sellainen kauppa kuin Pikkupaketti, sieltä kysyin servettien painatusta, niin 65 ruokaservettiä ja 65 kahviservettiä tulisi maksamaan yhteensä 55,70e. Vitsit kun olen unohtanut sen yhden nettikaupan nimen, jossa myydään kaikenlaisia hääjuttuja...sieltä sainkin malliservetit nähtäväksi, oli todella ihanat ja ne haluaisin mieluiten, mutta muistelen että tulisi vielä kalliimmaksi kun nuo em. Jotenkin sitä vaan edelleen arpoo, että kannattaako niihin servetteihin panostaa painatuksin, vai ostaisiko sitä vaan jotkut kauniit kaupasta. En vaan osaa päättää!  ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Lahdessa on sellainen kauppa kuin Pikkupaketti, sieltä kysyin servettien painatusta, niin 65 ruokaservettiä ja 65 kahviservettiä tulisi maksamaan yhteensä 55,70e. Vitsit kun olen unohtanut sen yhden nettikaupan nimen, jossa myydään kaikenlaisia hääjuttuja...sieltä sainkin malliservetit nähtäväksi, oli todella ihanat ja ne haluaisin mieluiten, mutta muistelen että tulisi vielä kalliimmaksi kun nuo em. Jotenkin sitä vaan edelleen arpoo, että kannattaako niihin servetteihin panostaa painatuksin, vai ostaisiko sitä vaan jotkut kauniit kaupasta. En vaan osaa päättää!  ::)

Ja mulle annettiin samaisesta liikkestä pelkkien ruokaserviettien hinnaksi (60 kpl) 42e siihen olisi siis tullu meidän nimet ja päivämäärä.... näin siis kesäkuun olisikohan ollut ekalla viikolla,mutta kuitenkin.No otin servetit toisesta halvemmasta paikasta (postikuluineen) olikohan mun naamataulussa jotain vikaa kun mulla olisi maksanut noinkin paljon :-?

Link to comment
Share on other sites

Guest Morzian06
Minä painatin häihin aniliinit ja espresson väriset servetit Turkulaisessa firmassa www.nowandforver.fi eikä siellä painatus maksanut kuin 12 euroa + servetit. Oli niin paljon muutakin puuhaa, ettei tuo itse tekeminen oikein onnistu. ;D

Me tilasimme tuolta Calligraphenilta (Now & Forever) sekä servetit että painatuksen. He painoivat sulhasen nimen väärin ja nyt on paino 2 viikkoa lomalla.

Nyt sitten jännitetään, ehtivätkö korjatut servetit ajoissa. Minun puolestani olisivat saaneet tulla painamaan lomaltaan, kun kerran mokasivat.. Tai ainakin saisivat painaa ne ensimmäisinä, kun lomaltaan tulevat.  :(

Häämme ovat 29.7.

Pitänee ostaa tavallisia servettejä varalle..

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

No nyt on sitten testattu servettien painamista,  sellaisella kohokuvio leimasimella ja normaalilla leimesin tyynyllä.(tai siis tuleva anoppi testasi) Tulos oli kuulemma hyvä, ei ollut levinnyt. Jos tekee siihen ohueen kahviservettiin vaatii tietenkin paperin väliin, muuten menee läpi.

Ongelmia tulee sitten, jos tuo liina kastuu pahasti, sillä silloin muste leviää. Tähän saattaisi auttaa se, että käyttäisi kankaalle tarkoitettua leimasin tyynyä, jonka voi silittää pysyväksi. Tällaista mustetta saa ainakin sinooperista.

Link to comment
Share on other sites

Guest morsian0707
eikös Timanttiko ole turustapäin??

soita turun juhlapukuun ja kysy tekeekö he sun servetteihin...

(100 liinaa tuli mulle maksaa 34e sis työ+servetit)

http://www.juhlapuku.fi/

Otin servetit tuolta juhlapuvusta ja makso 25€ 100kpl

(sis. servetit joihin painettiin haluamani kuva, nimet ja päivämäärä)

Link to comment
Share on other sites

Minä painatin häihin aniliinit ja espresson väriset servetit Turkulaisessa firmassa www.nowandforver.fi eikä siellä painatus maksanut kuin 12 euroa + servetit. Oli niin paljon muutakin puuhaa, ettei tuo itse tekeminen oikein onnistu. ;D

Me tilattiin kutsut ja servetit (painatuksineen) tuolta Now and Foreverilta, ja hieman hyppäsi sydän kurkkuun, kun avattiin paketti ja kutsut oli erehdyksissä painettu servettien tekstillä..soitto firmaan ja lähettivät lähes samantien kutsut oikealla tekstillä.   :-X

Hyvää palvelua loppujen lopuksi, mutta kannatti olla ajoissa asialla. Nyt ollaan lähinnä naureskeltu, että eikö kutsuun olisi riittäny vaan etunimet ja päivämäärä  ;D mutta ei ois naurattanu ei, jos ois ollu hääpäivä lähellä...

Link to comment
Share on other sites

No nyt on sitten testattu servettien painamista,  sellaisella kohokuvio leimasimella ja normaalilla leimesin tyynyllä.(tai siis tuleva anoppi testasi) Tulos oli kuulemma hyvä, ei ollut levinnyt. Jos tekee siihen ohueen kahviservettiin vaatii tietenkin paperin väliin, muuten menee läpi.

Ongelmia tulee sitten, jos tuo liina kastuu pahasti, sillä silloin muste leviää. Tähän saattaisi auttaa se, että käyttäisi kankaalle tarkoitettua leimasin tyynyä, jonka voi silittää pysyväksi. Tällaista mustetta saa ainakin sinooperista.

Kiitoksia. Tulin kyllä siihen päätökseen että itse en paina, en halua ostaa mitään kangas servettejä tämän yhden illan takia. Enkä myöskään halua että vieraat saavat mustetta naamalleen.  ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...