BrideToBe1

Hienoimmat morsiuspuvut

33 viestiä aiheessa

Eli kuka valmistaa sun mielestäsi hienoimmat kauneimmat ja upeimmat morsiuspuvut? Listataan omat suosikit! Laittakaa myös hinnat perään jos on tiedossa!

 

Mun omat lempparit on

 

Maggie Sottero hinta liikkuu varmaan jossain 1000 - 2000e välillä??

 

http://www.maggiesottero.com/

 

My Lady ei hajuakaan hinnasta kertokaa ihmeessä jos tiedätte?

 

http://www.mylady.co.il/

 

Maggie Sotteron puvut on tosi kauniita ja istuu mielettömän hyvin, varmasti itselleni hankin oman sotteron kunhan vaan häät vähän vielä lähestyy.

 

My Lady taas tekee mielettömän upeita ja näyttäviä pukuja, sellaisessa menisin naimisiin jos paikalla ei olisi muita kun tuleva mieheni, vähän ovat paljastavia omaan makuuni ;)

 

Laitoin vielä linkit mukaan! :)

Muokattu: , käyttäjä: BrideToBe1

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sis Idman-fani tällä hei! Aivan ihania, kevyitä pukuja kivoilla yksityiskohdilla. Plussaa kotimaisuudesta :) Tonnin molemmin puolin pyörii pukujen hinnat. Myynnissä Oulussa, Turussa ja Helsingissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maggie Sotteron (ja Sottero&Midgleyn) kokoelmat ovat minustakin kauneimpia! :)

 

Tykkään myös Mori Leen puvuista (luulisin 600-1500 €). Myös Kathy Irelandillä ja Sophia Tollilla on kivoja malleja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mää liputan myös Sis Idmanin puolesta! Kotimainen ja mekkoja on tarjolla eri makuun. Lisäksi hinta-laatu -suhde on kohdallaan. Ja tarjolla myös uniikkeja pukuja. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva, heti tuli pari uutta merkkiä mistä en ollut kuullutkaan! Lisää lisää! 

 

Mutta ei ole vielä Sotteroiden voittanutta! On ne niin kauniita!  :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitää vielä heittää muutama "uusi merkki", siis sellaisia mallistoja, joihin olen ihan vahingossa törmännyt.. Jim Hjelm ja Martiana Liana.

 

Varmasti kohta saadaan Sincerityn, Provoniaksen, White Onen ja Alluren kannattajat mukaan :)

Lisäksi Agnesin ja Lillyn pukuja tuntuu olevan Suomessa paljon myynnissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olis kiva tietää tekeekö jonkun mielestä Vera Wang kauniita/ihania/upeita pukuja? Mä en kertakaikkiaan vaan nää niitä pukuja mitenkään viehättävänä. Tuleeko se puvun viehättävyys siitä brändistä/imagosta? Voin sanoo että enpä laittaisi päälleni häissä vaikka joku mulle ilmaiseksi sellaisen antaisi. Vai oonko mä vaan niin juntti etten ymmärrä niiden pukujen kauneutta? Varmaan oon :D 

 

Ne ei ees mun mielestä istu hyvin päälle, jotkut puvut saa kropan näyttää oudolle siis mitä mallien päällä olen nähnyt. 

 

Yhden kivan huomasin täällä lisää toisesta ketjusta, noi Elishay couturetkin on tosi kauniita ja omanlaisiaan. Tosin osa niistäkin on hiukan avarahkoja, ei tosin samalla lailla kuin noi My Lady puvut. 

 

Kiitti Tipzilla taas uusia merkkejä (Jim Hjelm ja Martiana Liana) katsastettavaksi! :) 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No täällä on näköjään toinen juntti :D Piti ihan käydä katsomassa, että millaisia pukuja ne sitten ovat. Tämän kevään kokoelma, ei kiitos, en halua punaista pukua. Kevään 2012 kokoelma ihan ok, mutta viime syksyn kokoelma, ei kiitos, en halua mustaa tai persikan väristä pukua. Ja täältä löysin myös pukuja, joka eivät todellakaan tee mallin vartalolle mitään hyvää (vai onko tarkoituksena ollut "realisoida" anorektinen malli eli +10kg  :D ) Kyseessä siis Harlow ja Jacqueline (1. ja 2. kuva). Ehkäpä puvut näyttävät kummilta 0-koolla, mutta normaalinaisella hyvältä :) (Tässä Jacqueline Julia Louis Dreyfusin päällä ja tässä joku valkoisessa Jacquelinessa.)

 

Ei-kiitos  :o -kastiin kuuluvia "raskauttavia" mekkoja löytyy myös "klassikoista", esim. Deandra, Dinah ja Erin (4. kuva). En myöskään ymmärrä, kuka nainen haluaisin mekon korostavan/luovan pömppömahan kuten Francescassa ja Freyessa (3.kuva). Jotenkin tuntuu, että kaikki prinsessa-mallin mekot olivat todella raskaita, ja kookkaita alaosistaan, ihan kuin yläosa olisi kokoa 34 ja alaosa kokoa 42. Joistain tuli mieleen joku viktoriaaninen aika tai mustalaiset tuon vyötäröltä alkavan vannehameen takia.

 

Ihan kivoja olivat Daphne, Delany, Dylan, Edie, Ethel, Evelyn ja Fiona. Kuitenkaan en valitsisi omaksi puvukseni mitään Wangin pukua.

 

T1jBHdXbhqXXXX5VLb_093000.jpg_310x310.jp6a6429bc76994ad6405cefac109b8785.jpeg872d7de4adaaea0618de0902b588e780.jpgvera-wang-all-gowns-deandra-84e8ae5a-145

 

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vera Wang tuli ihan ensimmäisenä mieleen. Toisena Badgley Mischka ja kolmantena Oscar de la Renta.

Rahaa noihin ei ole, mutta inspiraatiota niistä saa.. ja jos vaikka voittaisin lotossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vera Wang tuli ihan ensimmäisenä mieleen. Toisena Badgley Mischka ja kolmantena Oscar de la Renta.

Rahaa noihin ei ole, mutta inspiraatiota niistä saa.. ja jos vaikka voittaisin lotossa.

Tää ketju koskeekin niitä epärealistisa haaveita! Eli hinnasta viis voi sanoo kuka tekee huikeimmat puvut! :)

Muokattu: , käyttäjä: BrideToBe1

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No täällä on näköjään toinen juntti :D Piti ihan käydä katsomassa, että millaisia pukuja ne sitten ovat. Tämän kevään kokoelma, ei kiitos, en halua punaista pukua. Kevään 2012 kokoelma ihan ok, mutta viime syksyn kokoelma, ei kiitos, en halua mustaa tai persikan väristä pukua. Ja täältä löysin myös pukuja, joka eivät todellakaan tee mallin vartalolle mitään hyvää (vai onko tarkoituksena ollut "realisoida" anorektinen malli eli +10kg  :D ) Kyseessä siis Harlow ja Jacqueline (1. ja 2. kuva). Ehkäpä puvut näyttävät kummilta 0-koolla, mutta normaalinaisella hyvältä :) (Tässä Jacqueline Julia Louis Dreyfusin päällä ja tässä joku valkoisessa Jacquelinessa.)

 

Ei-kiitos  :o -kastiin kuuluvia "raskauttavia" mekkoja löytyy myös "klassikoista", esim. Deandra, Dinah ja Erin (4. kuva). En myöskään ymmärrä, kuka nainen haluaisin mekon korostavan/luovan pömppömahan kuten Francescassa ja Freyessa (3.kuva). Jotenkin tuntuu, että kaikki prinsessa-mallin mekot olivat todella raskaita, ja kookkaita alaosistaan, ihan kuin yläosa olisi kokoa 34 ja alaosa kokoa 42. Joistain tuli mieleen joku viktoriaaninen aika tai mustalaiset tuon vyötäröltä alkavan vannehameen takia.

 

Ihan kivoja olivat Daphne, Delany, Dylan, Edie, Ethel, Evelyn ja Fiona. Kuitenkaan en valitsisi omaksi puvukseni mitään Wangin pukua.

 

T1jBHdXbhqXXXX5VLb_093000.jpg_310x310.jp6a6429bc76994ad6405cefac109b8785.jpeg872d7de4adaaea0618de0902b588e780.jpgvera-wang-all-gowns-deandra-84e8ae5a-145

Joo siis ihan just tismaleen tarkoitin tota kun sanoin etten oikein ymmärrä Vera Wangin pukuja. Tuli ekana mieleen toi yksi puku joka tekee ainakin mallille tollaisen raskaus mahan. Ja toiseksi nuo puvut missa on tosi pieni yläosa ja sitten erittäin massiivinen alaosa. Noi ei istu mun mielestä ollenkaan! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muoks... Oli tullut sama viesti kahteen kertaan... :)

Muokattu: , käyttäjä: iiinez

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt oli muuten ihan pakko katsoa, kun oon merkannut vaaleanpunaisilla post it -tarroilla häälehtiin mua ihastuttaneita pukuja. Tää oli siis silloin heti hääpäivän päättämisen jälkeen, kun en ollut miettinyt hintoja, häiden tyyliä tai mitään... ja kappas.. kyllä siellä muutaman suunnittelijan puvut oli eniten edustettuna. Eli just Vera Wang, Badgley Mischka ja Monique Lhuillier.. Ja en todellakaan ollut katsonut suunnittelijoiden nimiä ennen merkkausta. Puhtaasti ihastuin pukuihin. Ja kun niitä kuvia kattoo nyt, niin kuola meinaa valua.

 

Hassua tässä on se, että oon yhdestä vuoden 2010 häälehdestä löytänyt morsiamen, jolla on juurikin sellainen kimppu, jonka haluan ja kampaus jonka haluan. Muutenkin häiden tyyli ihastutti jo aiemmin ja nyt oli pakko sitten katsoa, kenen suunnittelema puku... Vera Wang!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt oli muuten ihan pakko katsoa, kun oon merkannut vaaleanpunaisilla post it -tarroilla häälehtiin mua ihastuttaneita pukuja. Tää oli siis silloin heti hääpäivän päättämisen jälkeen, kun en ollut miettinyt hintoja, häiden tyyliä tai mitään... ja kappas.. kyllä siellä muutaman suunnittelijan puvut oli eniten edustettuna. Eli just Vera Wang, Badgley Mischka ja Monique Lhuillier.. Ja en todellakaan ollut katsonut suunnittelijoiden nimiä ennen merkkausta. Puhtaasti ihastuin pukuihin. Ja kun niitä kuvia kattoo nyt, niin kuola meinaa valua.

 

Hassua tässä on se, että oon yhdestä vuoden 2010 häälehdestä löytänyt morsiamen, jolla on juurikin sellainen kimppu, jonka haluan ja kampaus jonka haluan. Muutenkin häiden tyyli ihastutti jo aiemmin ja nyt oli pakko sitten katsoa, kenen suunnittelema puku... Vera Wang!

Pidetään sulle peukkuja pystyssä jos vaikka voittaisit sit Vera Wang rahat lotossa! :P

 

Noista kahdesta muusta en oo kuullutkaan, taas pitää käydä kattoo uusia nimiä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ei tässä oo mitään hätää. Oon löytänyt Sotterolta puvun, joka on lähes kuin yksi mun suosikki Wang. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun kerran aiheen vierestä saa sanoa myös, mitä ei pistäisi mistään hinnasta päälleen, niin Pnina Tornai. Joo, puvut on kalliita ja jokseenkin suosittuja, mutta mulle tulee vaan paremman ja tarpeeksi halventavan suomenkielisen ilmaisun puutteessa mieleen white trash ja Katie Price. Ja voin sanoa, että sitä päivää ei tule, että haluaisin näyttää Povipommi Jordanilta hääpäivänäni.

 

On Pninalla joitain ihan kivojakin pukuja, mutta tarkoitan lähinnä niitä tyypillisimpiä, missä on se läpinäkyvä korsettiosa. Mautonta.

 

Sori, jos se on jonkun tyyliä juuri.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Monique Lhuillierin puvut ovat suurimmaksi osaksi pitsisiä ja niissä on paljon harso/huntumaisia alaosia, eikö? Ja aika simppeleitä, ei hirveästi blingiä, mutta elegantteja.

Pnina Tornain puvuista minullakin on (jenkkisarjojen) perusteella semmoinen kuva, että ei kiitos. Läpinäkyvää korsettia tai alaosaa, erittäin boob-a-liciousia, ja erittäin syvään uurrettua etumusta ja/tai paljas selkä jne.

 

Kleinfeldin sivuilla on pitkä suunnittelijoita galleriassa, sieltä voipi löytyä myös se oma suosikki :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, elegantti on aika hyvä sana. Valuvaa kaunista ja pehmeän naisellista.

 

Mä lämpenen sille tyylille kyllä, kun en oo blingin ystävä. Tosin itse haen vähän modernimman näköistä, mutta jos olis vintage-teema niin Lhuillier olisi ihana!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo en mäkään pistäisi häissä päälle noin paljastavaa mekkoa kuin suurin osa noista Pnina tornai puvuista on. Joskin ne vähän muistuttaa My Ladyn pukuja. 

 

Mutta mun mielestä My ladyt on kyllä upeita vaikka ovat paljastavia. Lady Clementine olisi kyllä sellainen puku jota ehdottomasti haluaisin sovittaa! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Piti käydä katsomassa noita My Ladyjä -olipas suurin osa tosiaan rohkeutta vaativia pukuja! Todellakin aika paljastavia (tissit esiin, paljon läpinäkyviä osia, paljasta selkää ja tosi lyhyitäkin alaosia) sekä tosi paljon blingiä (kristalleja/paljetteja/helmiä). Eli liikaa minulle, mutta makunsa kullakin :) Esim. Micole (yläosa) ja Olympia näyttävät minusta pikemminkin alushepeneiltä ja Naomi klubiasulta, minä en ikimaailmassa kehtaisi kekkuloida sellaisessa vanhempien, sukulaisten yms. nähden :blush:

 

Demetrioksen pukuja kävin tänään katselemassa, minun tyylisiäni kyllä enemmän, mutta ei Sotteroiden voittanutta :) 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Piti käydä katsomassa noita My Ladyjä -olipas suurin osa tosiaan rohkeutta vaativia pukuja! Todellakin aika paljastavia (tissit esiin, paljon läpinäkyviä osia, paljasta selkää ja tosi lyhyitäkin alaosia) sekä tosi paljon blingiä (kristalleja/paljetteja/helmiä). Eli liikaa minulle, mutta makunsa kullakin :) Esim. Micole (yläosa) ja Olympia näyttävät minusta pikemminkin alushepeneiltä ja Naomi klubiasulta, minä en ikimaailmassa kehtaisi kekkuloida sellaisessa vanhempien, sukulaisten yms. nähden :blush:

 

Demetrioksen pukuja kävin tänään katselemassa, minun tyylisiäni kyllä enemmän, mutta ei Sotteroiden voittanutta :)

Siksi mä sanoinkin alkuun että voisin laittaa jos menisin kahdestaan mieheni kanssa naimisiin :D :D 

 

Suurin osa tosiaan näyttää jotenkin alusasuilta, mutta upeilta silti mielestäni! 

 

Ja samaa mieltä, ei ole tullut vastaan vieläkään sotteroista upeampia pukuja. Sitä mä vähän ajan takaa tällä ketjulla, jos löytyisi joku varteenotettava vaihtoehto :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noissa My Ladyn puvuissa on kyllä ihania yksityiskohtia, mutta en tosiaan kyllä kovin montaa kehtais laittaa päälleni. Ehkä toi Venus tai Vienna vois olla sellainen.

Itse ihastuin aluksi Agnesin ja Pronoviaksen pukuihin, ja Pronovias tuonne kaappiin nyt sitten päätyikin. Sotterot ei jostain syystä oikein kolahtanut, tosin niitä en ole missään vaiheessa kokeillut päälleni, joten voisi olla eri juttu jos pääsisi sovittelemaan. Ainut mikä äkkiseltään miellytti silmää (ja minkälaista alunperin olin hakemassa) oli tämä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitetaas tännekin Iltalehdessä juttu Oscar de la Rentan ja Angel Sanchezin hääpukumallistot (2014) esiteltiin maanantaina New Yorkissa.

 

^niin muoks. hmt.lle, minusta taas tuo Benita kuvaa erityisen hyvin perinteistä Sotteroa :D Itse pidän Sotteroissa juuri noista laskoksista (vai vedoksista, miksi noita nyt kutsutaan, ruched), satiinista, eleganssista ja "lannetimangeista" ja hyvin pepulle istuvuudesta. Eli minun mielestä Benitan tyylisiä on paljon :)

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hmt:  Minä olen myös ihastunut täysin Pronoviaksen pukuihin ja sellainen luultavasti kaappiin tulee päätymäänkin! Myös White1 puvut ovat samantyylisiä ja hyvin kauniita :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hah! Repesin hersyvään nauruun katsellessani tätä listausta. Tosi "edustava" kattaus varsinkin noilta mun kehumilta de la Rentalta, Wangilta ja Lhuillierilta. (mulla on kiero huumorintaju)

 

http://www.buzzfeed.com/amyodell/22-new-fashion-rules-for-wedding-dresses

 

Suosikkilause oli tämä: "Only Vera Wang can get away with black for bridal — because everyone will go apeshit over whatever she puts in stores no matter what the runway stuff looks like."

 

*muoks. Niin tuota, mun hääpukuun tulee mustaa. :D

Muokattu: , käyttäjä: iiinez

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään