ilona.

SUKLAASYDÄMET!

52 viestiä aiheessa

Pysyyköhän noi suklaasydämet kiinteinä kesällä vai sulaako ne mössöksi.. Meillekin sopisi noi kivasti, kun hääkarkkien askartelu ei oikein innosta, mutta onkohan noista helteellä mitään jäljellä..?

Kunhan ei ole suorassa auringossa etkä missään vaiheessa laita niitä jääkaappiin niin pitäisi pysyä ihan hyvänä. Ainakin minulla suklaa on aina pysynyt. Ei sillä, että sitä koskaan tietysti söisin...  ::) Silloin jos laittaa suklaan jääkaappiin tai muuten kylmään, sulaa se huomattavasti helpommin tai pehmenee ainakin liikaa. Kannattaa pitää normaalissa huonelämmössä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mie ostin karkkikaupasta aivan ihanan makusii suklaasydämii punasilla ja kultasilla kääreillä 8,90e/kilo. =) ja ainahan kääreet voi vaihtaa jos siltä tuntuu. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

MInä tilasin suklaasydämmet sinellilstä, koska en löytänyt muualta. Ja saa luvan olla hyviä, koska olivat niin hirveen kalliita. Cabriella mistä karkkikaupasta ostit?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

(Ainakin) Turussa on kauppahallissa suklaaliike nimeltä Kultasuklaa. Mä ostin sieltä pari sydäntä "koekäyttöön" karkkirasioita suunnitellessani. Suklaat ei ole käärittyjä, niitä on maitosuklaata ja tummaa suklaata.

En muista mitä maksaa, olkaa yhteydessä sinnepäin. www.kultasuklaa.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiika, ostin ne suklaasydämet Joensuun karkkikaupasta, mutta sanoisin että niitä on melkein jokaisessa.. Ainakin uskoisin niin, käy ihmeessä katsastamassa oman paikkauntasi karkkikauppa. =) Itse meinasin ensin ostaa myös sinellistä, mutta lähdin päikseni katsomaan karkkikaupasta ja löytyi. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Now and foreverin suklaasydämet maultaan mielestäni maultaan hyviä. Tilasin juuri niitä kullanvärisessä foliossa. Muistaakseni maksavat 0,15/kpl +postikulut.

Mekin tilasimme juuri näitä samoja ja ylitti odotukset :) Maukkaita on ja mielestäni edullisia. Plussaa foliopäällysteestä.. Itse laitan vielä tylli tms. kangaspalan sisälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ostin Tuurista punaisessa foliossa olevia suklaasydämiä. 144kpl (1kg) maksoi 12,90€. Olivat sellaisessa kovasta muovista tehdyssä pyöreässä rasiassa :)

Ja ovat hyvän makuisia ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä päädyin teettämiseen. :)

Tilasin Iittalan Kultasuklaalta 100kpl valkosuklaisia sydämiä hopean värisellä kääreellä, tuli nopeasti ja on paksumpia verrattuna esim. Sinellin sydämiin. Hintaa tuli vaan melkoisesti lisää erikoisvärisestä kääreestä, 30snt kpl.. Yhteensä olikohan 67€, joten ei kovin edulliseksi tule, mutta onpahan sitten ainakin vähän erilaiset..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan tilannut syklaasydämiä tuolta www.chocolatebuttons.co.uk :sta?

Minkälaista suklaata on, hyvää?

Entä postikulut yms.?

Kävin surffamassa kys. sivuilla, hyvin löytyy erivärisiä foliovaihtoehtoja! Olis kiva, kun sais teemaväreihin sopivan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko kukaan tilannut syklaasydämiä tuolta www.chocolatebuttons.co.uk :sta?

Minkälaista suklaata on, hyvää?

Entä postikulut yms.?

Kävin surffamassa kys. sivuilla, hyvin löytyy erivärisiä foliovaihtoehtoja! Olis kiva, kun sais teemaväreihin sopivan..

Mä kävin katteleen noita suklaasydämiä. Jos olisin tilannut n.300 foliopäällysteistä suklaasydäntä olis postikuluja tullut 50€! Ihan törkeen kallista siis....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kiika, ostin ne suklaasydämet Joensuun karkkikaupasta, mutta sanoisin että niitä on melkein jokaisessa.. Ainakin uskoisin niin, käy ihmeessä katsastamassa oman paikkauntasi karkkikauppa. =) Itse meinasin ensin ostaa myös sinellistä, mutta lähdin päikseni katsomaan karkkikaupasta ja löytyi. :D

minäkin ostin samaisia suklaasydämmiä joensuun karkki kaupasta ja edullisesti sai vrt. muihin hintoihin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ostin suklaasydämiä R-kioskista. Ne saattaa olla sesonkituotteita, mutta tilasin itselleni sellaisen 70 kpl:n paketin jo valmiiksi ja loput ostin irrallaan. Tosi hyvän makuisia punaiseen folioon käärittyjä, jotka on mun mielestä niinku just hääkarkkeiksi sopivia, koska sydämen keskellä (siis paperissa) on kaks sellasta valkosta sydäntä yhteenliitettynä. Suosittelen!!

Hinta oli muistaakseni 0,30€/kpl. Kalliiksihan nuo tuli, mutta innoissani olen ollut, koska ne on aivan upeita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten aiotte jakaa sydämmet vai laitatteko ne jo valmiiksi pöytiin?Laitatteko ne ihan sellaisinaan vai laitatteko esim.laatikkoon tms? Vinkkejä kaipailen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä minä ainakin aion laittaa ne hääkarkkirasiaan ja laitan koko komeuden sitten vaikka lautasen viereen päydälle odottamaan. Siihenhän voi sitten askarrella jonkun mietelauseen tai jotain muuta koristetta. Tietenkinhän jos karkki on taideteos itsessään niin eihän se mitään muita koristuksia tarvi mutta suosittelen, että teet jonkun kivan pussukan jotta vieraillekkin jää joku muisto teidän häistänne :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me osteettiin kanssa Urjalan karkkitukusta sydänmiä, noin 140 kpl ja hinta oli noin 10 eur paikkeilla. Laitettiin tilattuihin, viinipunaisiin organza pussukoihin 2 kpl suklaasydämiä ja viivi ja wagner strippi (kun on osana hääteemaa). Oli helpot tehdä ja tuli kauniit.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukaan törmännyt suklaasydämiin vihreällä kääreellä? Jostain olin lukevinani, että Stockalla olisi mutta Tampereelta en ainakaan löytänyt.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi paikka netissä josta näyttää saavan suklaasydämiä, on www.bridezillas.fi. Onko joku tilannut sieltä? Ainakin perus kultakääreiset on vähän halvempia siellä kuin Now and foreverilla ja Sinellillä. Jos kukaan ei pian hauku kamaliksi, taidan tilata sieltä. Kilon paketti (n. 150 kpl) maksaa siis 16,90 € ja yksittäisiä sydämiä voi tilata 0,15 €/kpl.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaveri oli tilannu häihinsä noita Bridezillan suklaasydämiä ja kehui hyviksi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt www.bridezillas.fi sivustolla on kaikki sydän suklaat tarjouksessa 150kpl 12,68€. Normaali hinta 16,90€ :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku on varmaan esittänytkin jossain vaiheessa jo saman kysymyksen... Mutta tässä se uudelleen :)

Tietääkö joku onko Fazerin tehtaanmyymälä (Vantaalla?) "yleisölle" auki?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisi suklaasydämiä lilalla kääreellä? Tai sitten jotain muita karkkeja, joissa olisi lila kääre...?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt www.bridezillas.fi sivustolla on kaikki sydän suklaat tarjouksessa 150kpl 12,68€. Normaali hinta 16,90€ :)

ihan varma en ole mutta minusta siellä on ollut se tarjous jo ainakin puolivuotta, enkä minä ainakaan sen perusteella mitä olen kuullu , uskaltaisi tilata siitä firmasta yhtään mitään, vaikka olis kuinka halpaa

muoks. kattokaas ketju täältä samasta hääaskarteluosastosta, bridezillas-verkkokauppa- nimellä...

Muokattu: , käyttäjä: murkeli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaan tätä ketjua vähän. Eli mistä tällä hetkellä kannattais tilata/ ostaa suklaasydämet? Onko Urjalan makeistukku edelleen edullisin? Ja onko minkä makuisia siellä ollu? Ihastelin niitä pinkkejä ja kultaisia. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En löytänyt parempaakaan ketjua, mutta tietääkö kukaan mistä saisi samanlaista tinapaperia kuin mitä suklaasydämien päällä on? Minulla on kaksi suklaasydän-muottia, ja meinaan itse tehdä sydämet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään