Askartelu-verkkokauppoja


Yölintu

Recommended Posts

Ajattelin listata tähän verkkokauppoja, kun itse niistä on tullut tilailtua, ja kun en löytänyt Slöjd-Detaljerista näiltä sivuilta muuta mainintaa kuin omasta päikystäni ::)

Toimittaa Ruotsista tavarat, mutta säästin postikulut jo sinettileimasimen hinnassa vrt.Suomeen.

Slöjd-Detaljer

Paljon kehuttu

Sinelli

Mitä aiemmin en ole huomannut

Charlotta Oy

Amoriini.comin palveluhakemisto

Askartelu

Viestin saa siirtää tai poistaa tarpeettomana ;D

Olisi kiva jos jollakulla olisi lisää suomalaisia sivuja listan jatkoksi :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Katselin Charlottan sivuja - oletteko siis tilanneet kotiin suoraan. Sivustolla lukee "Toimitamme tilauksia myös postiennakolla sekä tukku- että vähittäisasiakkaille!" eli kaiketi tuo on sitten "verkkokauppa" vaikkei sitä kovin mainosta sivuillaan :).

Tuo  Slöjd-detaljer toimittaa vain vähintään 40e tilauksia, hmm...aika paljon pitää siis ostella. Tosin valikoima on aivan upea!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pakko osallistua ja kehua Charlottaa! Ostin sieltä kutsutarpeet ym, esim Fiskarsin kuvioleikkuri maksaa Sinellissä 19,80, Charlotassa 16,30. Sain todella hyvää palvelua sähköpostin kautta, näytteitä eri papereista ja vielä nopean toimituksen. Iso laatikko tuli kotiovelle asti lähettifirman kautta, eikä postikulut olleet siltikään kuin joku 6 euroa.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pajusirkku

Helmiä, helmiä, helmiä :-X :-X :-X

www.villihelmi.fi

(suosikkini Suomessa!)

www.helmimeri.net

(oikein hyvä kauppa muuten, mutta ei käytössä ostoskoria, joten vähän työläs tehdä tilaus)

www.sayila.com

(uusin löytö, Hollantilainen verkkokauppa, joka toimittaa Suomeenkin ilmaiseksi yli 20 € tilaukset :o, paitsi helmiä, myös mm. kauniita rasioita vaikka karkkirasioiksi, Visalla voi maksaa)

http://www.pikkupunatulkku.fi/fi/ (askartelutavaraa, helmiä ym.)

EDIT: Rivit hyppelee jotenkin kummallisesti >:(

Link to comment
Share on other sites

Ihania leimasimia ja paljon muutakin löytyypi

http://www.finnstamper.com/

Suosittelen, ihana, nopea ja luotettava palvelu, vaikka lasku pitääkin maksaa ennen toimitusta. Postittavat tuotteet aina edullisimman mukaan ja kummallakin tilauskerralla postimaksu oli vain 0,65 eur.

Leimasimet toimivat mainiosti ja kutsuista tuli kauniit.

ja täältä paljon kaikenlaista, etenkin mahottomasti sabluunoita

(huonoa sivustolla on kuvien puute, sabluunoista on kylläkin kuvat)

http://www.hinnasto.net (Hämeen tekstiilituonti)

Link to comment
Share on other sites

Guest 4.8.2007 aka

Ohhoh... Mä oon kehunu Charlotan maasta taivaisiin... Kun laitoin sille Sirpalle postia, niin ei vastauksessa mennyt ku muutama päivä. Kyselin kultaisista papruista, ja niistä kaikista sain näytteet. Eli mulla ihan positiivisia kokemuksia. Laitoitko kanssa sille Sirpalle postia? Jos pitäis joku syy keksiä tohon vastaamattomuuteen, niin veikkaisin tätä joulun tuloa. Heille tulee varmaan uutta tavaraa koko ajan, ihmiset tilaa korttivermeitä ym ja tukkukauppiaatkin tekee tilauksia. Eli kiirusta on varmaan just nyt. Mä sain sieltä niin hyvää palvelua, että vähän ihmetyttää.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nelkku=4.8.2007

Juu, kiirusta luultavimmin pukkaa. Ja eihän siellä ollut kuin just se Sirpa, ketä on sellanen kelle voi tilauksia syytää. Niin yksin voi olla aika hektistä hoitaa yritykset ja yksityiset. Mutta kyllä se sun aikaskin vielä koittaa!  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Täältä löytyy todella edullisesti askartelutarvikkeita :).

Toimitusajasta en osaa sanoa, koska omani on vielä tulon päällä.

Arvelisin, että max. 2 viikkoa eli jos ei ole kiire ja mielii esim. kaikenlaisia leikkureita yms. niin suosittelen!

Puolta halvemmat hinnat kuin suomessa, vaikka lisätään postituskulut.

http://www.scrapbookingparadise.com/ :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Kannattaa muistaa myös www.huuto.net! Hääpuku- ja askartelutarvikeosastolla on paljon hyviä tuotteita myynnissä!

Itse ostin sieltä tylliä hääkarkkeihin ja satiininauhaa kutsuihin. Paketti tuli itse asiassa Jenkeistä (myyjä oli suomalainen). Olin tosi tyytyväinen nauhojen ja tyllin laatuun, joten en voi muuta kuin suositella!  Toimituskin oli nopea - sain paketin muistaakseni viikossa. :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...