bridezilla2013

Mitä valssien tilalle?

3 viestiä aiheessa

Meillä on häissä dj, ja emme halua missään nimessä yhtään valssia, humppaa tms. soitettavaksi häissämme, mutta ongelmaksi muodostuu, että mitä sitten alkuillasta soitetaan niitten tilalla, jotta vanhempikin väki viihtyisi? Häätanssina meillä on Hanoi Rocksin Don't you ever leave me, ja kahdeksi seuraavaksi olen kaavaillut Hurriganesin Only one ja I will stay biisejä. Entäs sitten? Biisiehdotuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko häissä aina tanssia? ketjussa kävin kommentoimassa vähän samaa aihetta, eli minusta kannattaa valita "ikivihreitä", jotka ovat tuttuja myös nuoremmille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noita oon aika pitkälle itsekkin kaavaillut, mutta varsinkin aluksi tarvitsisi löytyä biisejä, joissa olisi mahd. paljon valssin kaltainen rytmi eli joita voidaan valssata"? Eli ihan jotain biisiehdotuksia? Muutamia oon nyt keksinyt, esim. Unchained melody, can't help falling in love with you, nothing else matters, where the wild rose grow... :) Toki muutakin sit sekotellaan sekaan, leevi and the leevingsiä, dingoa, eltonia, mestareita ym.ym.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään